Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę mebli oraz artykułów biurowych w ramach projektu pn. „Uczymy komplementarnie - indywidualnie”

Publication date 2020-06-03
End date 2020-06-15 00:00:00
Instytucja Gmina Miasta Radomia
Miejscowość Radom
Województwo mazowieckie
Branża
  • Tablice,
  • Meble biurowe,
  • Meble szkolne,
  • Meble laboratoryjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537890-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391800007, 301954006, 391600001, 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa tablic suchościeralnych, szaf na pomoce i sprzęt, szaf metalowych oraz mebli laboratoryjnych w ramach projektu „Uczymy komplementarnie - indywidualnie”.
Zamówienie zostało podzielone na 4 części.
Część 1 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 3 tablic suchościeralnych.
Część 2 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 4 szaf na pomoce i sprzęt.
Część 3 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 6 szaf metalowych.
Część 4 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli laboratoryjnych tj.:
1) 4 sztuk szaf chemicznych;
2) 3 sztuk dygestoriów;
3) 1 sztukę stolika laboratoryjnego;
4) 2 sztuk stołów demonstracyjnych;
5) 9 sztuk stołów laboratoryjnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 654bd046-3622-4ca6-bad9-9ee0159045f0
Biuletyn 537890-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasta Radomia
Regon 67022345100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jana Kilińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Radom
Zamawiajacy kod pocztowy 26-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (48)3620283
Zamawiajacy fax (48)3620289
Zamawiajacy email bzp@umradom.pl
Adres strony url www.bip.radom.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu "Uczymy komplementarnie - indywidualnie"
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.radom.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca, osobiście.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Radomiu, ul. Jana Kilińskiego 30 – Biuro Zamówień Publicznych, do pojemnika podawczego usytuowanego w wejściu do Urzędu przy ul. Kilińskiego 30. Złożenie oferty w miejscu innym, niż wyżej podane może skutkować nie dotarciem oferty do komisji przetargowej w terminie wyznaczonym na składanie ofert z winy wykonawcy. Oferta taka, jako złożona po terminie nie będzie brała udziału w postępowaniu.
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę mebli oraz artykułów biurowych w ramach projektu pn. „Uczymy komplementarnie - indywidualnie”
Numer referencyjny BZP.271.1.227.232.2020.AW2
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa tablic suchościeralnych, szaf na pomoce i sprzęt, szaf metalowych oraz mebli laboratoryjnych w ramach projektu „Uczymy komplementarnie - indywidualnie”. Zamówienie zostało podzielone na 4 części. Część 1 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 3 tablic suchościeralnych. Część 2 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 4 szaf na pomoce i sprzęt. Część 3 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 6 szaf metalowych. Część 4 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli laboratoryjnych tj.: 1) 4 sztuk szaf chemicznych; 2) 3 sztuk dygestoriów; 3) 1 sztukę stolika laboratoryjnego; 4) 2 sztuk stołów demonstracyjnych; 5) 9 sztuk stołów laboratoryjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 39180000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa ww. warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa ww. warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa ww. warunku.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) Pełnomocnictwo w sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika, 3) W przypadku podmiotów występujących wspólnie (powołanie konsorcjum) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2020-06-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze: Krajowa Izba Odwoławcza przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa, Polska Tel.: +48 224587701; e-mail:uzp@uzp.gov.pl ; Faks: +48 224587700 Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl 2) W przypadku kierowania jakiejkolwiek korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem informujemy, iż Zamawiający będzie przetwarzał dane osobowe nadawcy korespondencji. W związku z powyższym niezbędne jest zastosowanie poniższej klauzuli informacyjnej skierowanej do nadawcy korespondencji: Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Radomia z siedzibą w Radomiu ul. Kilińskiego 30; b) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Panem Mateuszem Szczypior – iod.kontakt@umradom.pl; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań urzędu - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. oraz na podstawie Art. 9 ust 2 lit a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa; e) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną; f) posiada Pani/Pan na podstawie art. 15 RODO prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych - na podstawie art. 16 RODO prawo do ich sprostowania* - na podstawie art.18 RODO prawo do ograniczenia przetwarzania prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; g) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego ( tj. Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych) h) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO, - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Wyjaśniania: * skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. **prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Zamawiający dodatkowo informuje, że: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1 zamówienia.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30195400-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 3 tablic suchościeralnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2 zamówienia.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 4 szaf na pomoce i sprzęt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część 3 zamówienia.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 6 metalowych szaf na pomoce i sprzęt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część 4 zamówienia.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39180000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli laboratoryjnych tj.: 1) 4 sztuk szaf chemicznych; 2) 3 sztuk dygestoriów; 3) 1 sztukę stolika laboratoryjnego; 4) 2 sztuk stołów demonstracyjnych; 5) 9 sztuk stołów laboratoryjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  

Criterion

Kryteria termin dostawy zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)