Dostawa i montaż wyposażenia oraz mebli biurowych, socjalnych, gabinetowych, krzeseł i foteli oraz sprzętu AGD, do budynku Prokuratury Okręgowej w Lublinie przy ul. Narutowicza 32,32 b

Publication date 2020-06-03
End date 2020-06-15 00:00:00
Instytucja Prokuratura Okręgowa w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części,
  • Meble biurowe,
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546934-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391300002, 391410002, 391100006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) dostawę fabrycznie nowego wyposażenia, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, w zakresie określonym w Załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, 2a, 2b, 2c, 2d i 3 do SIWZ, w tym dokumentacji projektowej, wraz z jego transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
2) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,
3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia,
4) gwarancję jakości udzieloną na okres zgodny z treścią § 8 umowy na wszystkie dostarczone przedmioty, na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi dostarczonymi wraz z elementami wyposażenia,
5) posprzątanie sal i pomieszczeń Zamawiającego, w których realizowany będzie montaż łącznie z wyniesieniem i zagospodarowaniem na koszt wykonawcy zużytych opakowań.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1e8f6980-24d7-4d6c-8bc2-0b33b01374a9
Biuletyn 546934-N-2020
Zamawiajacy nazwa Prokuratura Okręgowa w Lublinie
Regon 00000035900000
Zamawiajacy adres ulica Okopowa
Zamawiajacy adres numer domu 2A
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 081 5288181,
Zamawiajacy fax 081 534 97 06
Zamawiajacy email jtomczyk@prokuratura.lublin.pl, bbrus@prokuratura.lublin.pl
Adres strony url https://lublin.po.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Prokuratura Okręgowa w Lublinie
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://lublin.po.gov.pl/zamowienia-publiczne,74.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Prokuratura Okręgowa w Lublinie - ul. Okopowa 2a, 20-950
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż wyposażenia oraz mebli biurowych, socjalnych, gabinetowych, krzeseł i foteli oraz sprzętu AGD, do budynku Prokuratury Okręgowej w Lublinie przy ul. Narutowicza 32,32 b
Numer referencyjny PO VII WB 260.9.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) dostawę fabrycznie nowego wyposażenia, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, w zakresie określonym w Załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, 2a, 2b, 2c, 2d i 3 do SIWZ, w tym dokumentacji projektowej, wraz z jego transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, 2) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, 3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, 4) gwarancję jakości udzieloną na okres zgodny z treścią § 8 umowy na wszystkie dostarczone przedmioty, na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi dostarczonymi wraz z elementami wyposażenia, 5) posprzątanie sal i pomieszczeń Zamawiającego, w których realizowany będzie montaż łącznie z wyniesieniem i zagospodarowaniem na koszt wykonawcy zużytych opakowań.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 56
Informacje na temat katalogow Skrócenie terminu wykonania zadania stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Wszędzie tam, gdzie przy opisie produktu/przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie produktu/przedmiotu zamówienia.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zdolność techniczna lub zawodowa. Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonuje) należycie: a) w zakresie części 1 zamówienia: co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie mebli biurowych o wartości zamówienia min. 200 000 brutto; b) w zakresie części 2 zamówienia: co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie i montażu mebli wraz z zabudowanymi urządzeniami AGD o wartości zamówienia min. 40 000 brutto c) w zakresie części 3 zamówienia: co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie mebli biurowych o wartości zamówienia min. 70 000 brutto d) w zakresie części 4 zamówienia: co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie foteli lub krzeseł o wartości zamówienia min. 60 000 brutto
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający dopuszcza, aby wykaz, o którym mowa w Rozdziale 6, pkt. 6.2.3 SIWZ, dotyczył dostaw wykonanych w okresie dłuższym niż 3 lat tj. w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert. Pozostałe informacje dotyczące warunków udziału w postępowaniu zostały okreslone w pkt 4.2 SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: dla części 1: 7 000,00 PLN (słownie zł: siedem tysięcy zł), dla części 2: 1 500,00 PLN (słownie zł: jeden tysiąc pięćset zł), dla części 3: 2 000,00 PLN (słownie zł: dwa tysiące zł), dla części 4: 2 500,00 PLN (słownie zł: dwa tysiące pięćset zł) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego nr rachunku: 78 1130 1206 0028 9139 2490 0001 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: PO VII WB 26.9.2020 - cz. ………..” b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). W związku z utrudnieniami związanymi z otrzymaniem przez wykonawców dokumentów w postaci gwarancji wadialnych sporządzonych w formie pisemnej (oryginał dokumentu z własnoręcznym podpisem) ze względu na ograniczenia funkcjonowania banków i zakładów ubezpieczeń związane z ogłoszonym w Polsce stanem epidemii, zamawiający dopuszcza wniesienie gwarancji wadialnych w formie elektronicznej (postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby umocowanej do reprezentowania gwaranta). W przypadku wniesienia wadium w formie elektronicznej, dokument nie może zawierać informacji, iż „gwarancja wygasa w momencie zwrotu oryginału dokumentu". Wadium w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym wnosi się przed upływem terminu składania ofert na adres poczty elektronicznej Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zasady wnoszenia wadium określone w Rozdziale 6 SIWZ dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 dodatkowe informacje W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. Punkty w kryterium „Termin wykonania zamówienia” zostaną w każdej części przyznane w następującej skali: Do 42 dni od dnia podpisania umowy 40 pkt Do 49 dni od dnia podpisania umowy 20 pkt Do 56 dni od dnia podpisania umowy 0 pkt Wskazanie terminu powyżej 56 dni od dnia podpisania umowy skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ustawy, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych w § 17 Projektu Umowy stanowiącego Zał nr 3 SIWZ.
IV 4 4 data 2020-06-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W związku z utrudnieniami w funkcjonowaniu Urzędu związanymi z ogłoszonym w Polsce stanem epidemiologicznym, zamawiający przewiduje, że w sytuacji gdy Urząd będzie niedostępny dla osób niezatrudnionych w dniu wyznaczonym na otwarcie ofert, czynność ta odbędzie się bez możliwości fizycznej obecności przedstawicieli wykonawców. Zamawiający zapewni wówczas transmisję online z czynności otwarcia ofert dostępną pod linkiem: https://meetingsemea6.webex.com/meet/rlisowski Instrukcja dotycząca transmisji z otwarcia ofert stanowi Załącznik nr 9 SIWZ.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa „Meble biurowe”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik informacje dodatkowe W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. Punkty w kryterium „Termin wykonania zamówienia” zostaną w każdej części przyznane w następującej skali: Do 42 dni od dnia podpisania umowy 40 pkt Do 49 dni od dnia podpisania umowy 20 pkt Do 56 dni od dnia podpisania umowy 0 pkt Wskazanie terminu powyżej 56 dni od dnia podpisania umowy skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres dostaw (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w załączniku Nr 1a i 2a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa „Meble socjalne i wyposażenie pokoi socjalnych, w tym sprzęt AGD”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik informacje dodatkowe W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. Punkty w kryterium „Termin wykonania zamówienia” zostaną w każdej części przyznane w następującej skali: Do 42 dni od dnia podpisania umowy 40 pkt Do 49 dni od dnia podpisania umowy 20 pkt Do 56 dni od dnia podpisania umowy 0 pkt Wskazanie terminu powyżej 56 dni od dnia podpisania umowy skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres dostaw (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w załączniku Nr 1b i 2b do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa „Meble gabinetowe”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,99
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik informacje dodatkowe W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. Punkty w kryterium „Termin wykonania zamówienia” zostaną w każdej części przyznane w następującej skali: Do 42 dni od dnia podpisania umowy 40 pkt Do 49 dni od dnia podpisania umowy 20 pkt Do 56 dni od dnia podpisania umowy 0 pkt Wskazanie terminu powyżej 56 dni od dnia podpisania umowy skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres dostaw (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w załączniku Nr 1c i 2c do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa „Fotele i krzesła”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39110000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik informacje dodatkowe W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. Punkty w kryterium „Termin wykonania zamówienia” zostaną w każdej części przyznane w następującej skali: Do 42 dni od dnia podpisania umowy 40 pkt Do 49 dni od dnia podpisania umowy 20 pkt Do 56 dni od dnia podpisania umowy 0 pkt Wskazanie terminu powyżej 56 dni od dnia podpisania umowy skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres dostaw (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w załączniku Nr 1d i 2d do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)