1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż artykułów oświetleniowych do kwater internatowych – położonych w miejscowości Wędrzyn, będących w zasobie Agencji Mienia Wojskowego OReg. Zielona Góra.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3.Przedmiot zamówienia obejmuje :
a) Dostawę, wniesienie i montaż artykułów oświetleniowych w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
b) Przedmiot zamówienia będzie realizowany w dniach od poniedziałku do piątku
w godz. 8.00 – 15.00.
c) Poprzez dostawę należy rozumieć zakup artykułów oświetleniowych, transport, wniesienie ich do poszczególnych kwater w budynkach, usunięcie i wywóz opakowań.
W cenie dostawy należy ująć również wszystkie koszty związane z montażem dostarczonych rzeczy, a mianowicie: koszty robocizny, sprzętu i materiałów pomocniczych typu kołki rozporowe, podkładki, śruby, listwy, przedłużacze i inne wyżej nie wymienione, a konieczne do przekazania zamówionej rzeczy Zamawiającemu jako funkcjonalnej i sprawnej.
4. Plafon pokojowy (pokój i przedpokój) - wykonany ze szkła, metalu lub tworzywa sztucznego,
wymiary: średnica 40-50 cm
Barwa światła:
naturalna
Napięcie Wej.:
220 - 240 V
Kąt działania:
360°
Kolor obudowy:
Biały
Minimum dwa źródła światła
Żarówki LED min.12W
Gwint E27
Klosz z tworzywa sztucznego lub szkła, metalu średnica 30-40 cm.
5. Plafon łazienkowy - wykonany ze szkła, metalu lub tworzywa sztucznego,
Stopień szczelności:
IP44
Barwa światła:
naturalna
Napięcie Wej.:
220 - 240 V
Kąt działania:
360°
Kolor obudowy:
Biały
Wymiary:
Średnica 30-40 cm
Żarówka LED min.10W
Gwint E27
6.Plafon kuchenny – wykonany ze szkła, metalu lub tworzywa sztucznego,
wymiary: średnica 40-50 cm
Barwa światła:
naturalna
Napięcie Wej.:
220 -240 V
Kąt działania:
360°
Kolor obudowy:
Biały
Minimum dwa źródła światła
Żarówki LED min.12W
Gwint E27
Klosz z tworzywa sztucznego lub szkła, metalu, średnica 30-40 cm.
Kod CPV:
31520000 – 7 – lampy i oprawy oświetleniowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
GuidZP400 |
369482fc-a93d-431f-9151-9530a855b043
|
Biuletyn |
546834-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Zielonej Górze
|
Regon |
11263946005750
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Zjednoczenia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
104
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zielona Góra
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
65-120
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
68 411 96 00,
|
Zamawiajacy fax |
68 411 96 12
|
Zamawiajacy email |
w.stachura@amw.com.pl,
|
Adres strony url |
www.amw.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
administrowanie mieniem Skarbu Państwa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.amw.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.amw.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Zjednoczenia 104, 65-120 Zielona Góra, w pokoju nr 1 – Biuro Obsługi Klienta, (parter)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów oświetleniowych do kwater internatowych
|
Numer referencyjny |
DZP-OZ.2610.249.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż artykułów oświetleniowych do kwater internatowych – położonych w miejscowości Wędrzyn, będących w zasobie Agencji Mienia Wojskowego OReg. Zielona Góra.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3.Przedmiot zamówienia obejmuje :
a) Dostawę, wniesienie i montaż artykułów oświetleniowych w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
b) Przedmiot zamówienia będzie realizowany w dniach od poniedziałku do piątku
w godz. 8.00 – 15.00.
c) Poprzez dostawę należy rozumieć zakup artykułów oświetleniowych, transport, wniesienie ich do poszczególnych kwater w budynkach, usunięcie i wywóz opakowań.
W cenie dostawy należy ująć również wszystkie koszty związane z montażem dostarczonych rzeczy, a mianowicie: koszty robocizny, sprzętu i materiałów pomocniczych typu kołki rozporowe, podkładki, śruby, listwy, przedłużacze i inne wyżej nie wymienione, a konieczne do przekazania zamówionej rzeczy Zamawiającemu jako funkcjonalnej i sprawnej.
4. Plafon pokojowy (pokój i przedpokój) - wykonany ze szkła, metalu lub tworzywa sztucznego,
wymiary: średnica 40-50 cm
Barwa światła:
naturalna
Napięcie Wej.:
220 - 240 V
Kąt działania:
360°
Kolor obudowy:
Biały
Minimum dwa źródła światła
Żarówki LED min.12W
Gwint E27
Klosz z tworzywa sztucznego lub szkła, metalu średnica 30-40 cm.
5. Plafon łazienkowy - wykonany ze szkła, metalu lub tworzywa sztucznego,
Stopień szczelności:
IP44
Barwa światła:
naturalna
Napięcie Wej.:
220 - 240 V
Kąt działania:
360°
Kolor obudowy:
Biały
Wymiary:
Średnica 30-40 cm
Żarówka LED min.10W
Gwint E27
6.Plafon kuchenny – wykonany ze szkła, metalu lub tworzywa sztucznego,
wymiary: średnica 40-50 cm
Barwa światła:
naturalna
Napięcie Wej.:
220 -240 V
Kąt działania:
360°
Kolor obudowy:
Biały
Minimum dwa źródła światła
Żarówki LED min.12W
Gwint E27
Klosz z tworzywa sztucznego lub szkła, metalu, średnica 30-40 cm.
Kod CPV:
31520000 – 7 – lampy i oprawy oświetleniowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
31520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca wraz z wypełnionym Formularzem oferty, sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, zobowiązany jest złożyć:
• aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
• Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy.
• Uzasadnienie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa – jeżeli dotyczy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-06-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agencja Mienia Wojskowego z siedzibą przy ul. Nowowiejskiej 26 A, 00-911 Warszawa;
2. Administrator wyznaczył Inspektorem Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować w sprawach związanych z ochrona danych poprzez pocztę elektroniczną na adres: iod@amw.com.pl lub listownie na adres Agencji Mienia Wojskowego, ul. Nowowiejska 26A, 00 - 911 Warszawa, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm), dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku treści umowy przez okres 10 lat lub dłużej w przypadku umowy zawartej na czas powyżej 10 lat, wówczas na okres jej trwania.
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub
w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. Zgodnie z art. 8a ust. 5 ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach wynikających
z art. 8a ust. 2 i 4 ustawy oraz art. 97 ust. 1a ustawy, tj.
• art. 8a ust. 2 ustawy - W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu,
• art. 8a ust.4 ustawy - Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu,
• art. 97 ust. 1a ustawy - W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
|