Dostawa artykułów oświetleniowych do kwater internatowych

Publication date 2020-06-03
End date 2020-06-16 00:00:00
Instytucja Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Zielonej Górze
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Lampy i oprawy oświetleniowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546834-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 315200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż artykułów oświetleniowych do kwater internatowych – położonych w miejscowości Wędrzyn, będących w zasobie Agencji Mienia Wojskowego OReg. Zielona Góra.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

3.Przedmiot zamówienia obejmuje :

a) Dostawę, wniesienie i montaż artykułów oświetleniowych w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
b) Przedmiot zamówienia będzie realizowany w dniach od poniedziałku do piątku
w godz. 8.00 – 15.00.
c) Poprzez dostawę należy rozumieć zakup artykułów oświetleniowych, transport, wniesienie ich do poszczególnych kwater w budynkach, usunięcie i wywóz opakowań.
W cenie dostawy należy ująć również wszystkie koszty związane z montażem dostarczonych rzeczy, a mianowicie: koszty robocizny, sprzętu i materiałów pomocniczych typu kołki rozporowe, podkładki, śruby, listwy, przedłużacze i inne wyżej nie wymienione, a konieczne do przekazania zamówionej rzeczy Zamawiającemu jako funkcjonalnej i sprawnej.

4. Plafon pokojowy (pokój i przedpokój) - wykonany ze szkła, metalu lub tworzywa sztucznego,
wymiary: średnica 40-50 cm
Barwa światła:
naturalna
Napięcie Wej.:
220 - 240 V
Kąt działania:
360°
Kolor obudowy:
Biały
Minimum dwa źródła światła
Żarówki LED min.12W
Gwint E27
Klosz z tworzywa sztucznego lub szkła, metalu średnica 30-40 cm.

5. Plafon łazienkowy - wykonany ze szkła, metalu lub tworzywa sztucznego,
Stopień szczelności:
IP44
Barwa światła:
naturalna
Napięcie Wej.:
220 - 240 V
Kąt działania:
360°
Kolor obudowy:
Biały
Wymiary:
Średnica 30-40 cm
Żarówka LED min.10W
Gwint E27

6.Plafon kuchenny – wykonany ze szkła, metalu lub tworzywa sztucznego,
wymiary: średnica 40-50 cm
Barwa światła:
naturalna
Napięcie Wej.:
220 -240 V
Kąt działania:
360°
Kolor obudowy:
Biały
Minimum dwa źródła światła
Żarówki LED min.12W
Gwint E27
Klosz z tworzywa sztucznego lub szkła, metalu, średnica 30-40 cm.

Kod CPV:
31520000 – 7 – lampy i oprawy oświetleniowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 369482fc-a93d-431f-9151-9530a855b043
Biuletyn 546834-N-2020
Zamawiajacy nazwa Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Zielonej Górze
Regon 11263946005750
Zamawiajacy adres ulica Al. Zjednoczenia
Zamawiajacy adres numer domu 104
Zamawiajacy miejscowosc Zielona Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 65-120
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 68 411 96 00,
Zamawiajacy fax 68 411 96 12
Zamawiajacy email w.stachura@amw.com.pl,
Adres strony url www.amw.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny administrowanie mieniem Skarbu Państwa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.amw.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.amw.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Zjednoczenia 104, 65-120 Zielona Góra, w pokoju nr 1 – Biuro Obsługi Klienta, (parter)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów oświetleniowych do kwater internatowych
Numer referencyjny DZP-OZ.2610.249.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż artykułów oświetleniowych do kwater internatowych – położonych w miejscowości Wędrzyn, będących w zasobie Agencji Mienia Wojskowego OReg. Zielona Góra. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje : a) Dostawę, wniesienie i montaż artykułów oświetleniowych w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. b) Przedmiot zamówienia będzie realizowany w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 15.00. c) Poprzez dostawę należy rozumieć zakup artykułów oświetleniowych, transport, wniesienie ich do poszczególnych kwater w budynkach, usunięcie i wywóz opakowań. W cenie dostawy należy ująć również wszystkie koszty związane z montażem dostarczonych rzeczy, a mianowicie: koszty robocizny, sprzętu i materiałów pomocniczych typu kołki rozporowe, podkładki, śruby, listwy, przedłużacze i inne wyżej nie wymienione, a konieczne do przekazania zamówionej rzeczy Zamawiającemu jako funkcjonalnej i sprawnej. 4. Plafon pokojowy (pokój i przedpokój) - wykonany ze szkła, metalu lub tworzywa sztucznego, wymiary: średnica 40-50 cm Barwa światła: naturalna Napięcie Wej.: 220 - 240 V Kąt działania: 360° Kolor obudowy: Biały Minimum dwa źródła światła Żarówki LED min.12W Gwint E27 Klosz z tworzywa sztucznego lub szkła, metalu średnica 30-40 cm. 5. Plafon łazienkowy - wykonany ze szkła, metalu lub tworzywa sztucznego, Stopień szczelności: IP44 Barwa światła: naturalna Napięcie Wej.: 220 - 240 V Kąt działania: 360° Kolor obudowy: Biały Wymiary: Średnica 30-40 cm Żarówka LED min.10W Gwint E27 6.Plafon kuchenny – wykonany ze szkła, metalu lub tworzywa sztucznego, wymiary: średnica 40-50 cm Barwa światła: naturalna Napięcie Wej.: 220 -240 V Kąt działania: 360° Kolor obudowy: Biały Minimum dwa źródła światła Żarówki LED min.12W Gwint E27 Klosz z tworzywa sztucznego lub szkła, metalu, średnica 30-40 cm. Kod CPV: 31520000 – 7 – lampy i oprawy oświetleniowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 31520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca wraz z wypełnionym Formularzem oferty, sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, zobowiązany jest złożyć: • aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu. • Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. • Uzasadnienie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa – jeżeli dotyczy.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-06-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agencja Mienia Wojskowego z siedzibą przy ul. Nowowiejskiej 26 A, 00-911 Warszawa; 2. Administrator wyznaczył Inspektorem Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować w sprawach związanych z ochrona danych poprzez pocztę elektroniczną na adres: iod@amw.com.pl lub listownie na adres Agencji Mienia Wojskowego, ul. Nowowiejska 26A, 00 - 911 Warszawa, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm), dalej „ustawa Pzp”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku treści umowy przez okres 10 lat lub dłużej w przypadku umowy zawartej na czas powyżej 10 lat, wówczas na okres jej trwania. 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. Posiada Pani/Pan: a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu: a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10. Zgodnie z art. 8a ust. 5 ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach wynikających z art. 8a ust. 2 i 4 ustawy oraz art. 97 ust. 1a ustawy, tj. • art. 8a ust. 2 ustawy - W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, • art. 8a ust.4 ustawy - Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, • art. 97 ust. 1a ustawy - W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.

Criterion

Kryteria termin wykonania
Znaczenie 10,00
  
Kryteria termin gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)