Dostawa mebli laboratoryjnych dla KMOE i LMF Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej

Publication date 2020-06-03
End date 2020-06-15 00:00:00
Instytucja Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Meble laboratoryjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546761-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391800007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa w części 1: 2 szt. stołów laboratoryjnych , w części 2: 1 szt. krzesła i 1 szt. stołka laboratoryjnego dla KMOE i w części 3: stołu z obudową do termowagi korozyjnej dla LMF Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d573915a-26dd-4b15-aa0e-575438fc0b48
Biuletyn 546761-N-2020
Zamawiajacy nazwa Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki
Regon 16200000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 42686
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-233
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon +48 58 348 61 52
Zamawiajacy fax +48 58 347 24 45
Zamawiajacy email boguslawa.litwinska@eti.pg.gda.pl
Adres strony url www.pg.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dzp.pg.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dzp.pg.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Gdańska, Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek WETI A pok. 127
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli laboratoryjnych dla KMOE i LMF Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
Numer referencyjny CRZP/114/009/D/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa w części 1: 2 szt. stołów laboratoryjnych , w części 2: 1 szt. krzesła i 1 szt. stołka laboratoryjnego dla KMOE i w części 3: stołu z obudową do termowagi korozyjnej dla LMF Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
Cpv glowny przedmiot 39180000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 13780,42
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 56
Okreslenie warunkow Do prowadzenia działalności objętej przedmiotowym zamówienia nie wymaga się specjalnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy w każdej części odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda opisu oferowanego przedmiotu zamówienia, przez które zamawiający rozumie opisy techniczne i funkcjonalne, prospekty, karty katalogowe, dokumentacje techniczne itp. udostępnione przez producentów i dystrybutorów lub własne opisy i informacje sporządzone przez wykonawcę na temat oferowanego urządzenia z podaniem producenta, modelu, typu. Specyfikacje techniczne muszą być szczegółowe i jednoznaczne oraz potwierdzać wszystkie wymagane parametry wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie opisu w języku angielskim
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst wykonawcy. Zamawiający w oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia: 1) Strony dopuszczają zmiany postanowień umowy w następujących sytuacjach: a) zmiany stawki podatku VAT – wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku obniżenia lub podwyższenia stawki podatku VAT na skutek zmiany obowiązujących przepisów. Płatność będzie się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury. b) w przypadku wystąpienia siły wyższej:- żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności za wystąpienie i skutki siły wyższej, przez którą strony rozumieją zdarzenie o charakterze nadzwyczajnym, o nadzwyczajnych konsekwencjach, obiektywnie niemożliwe do przewidzenia, co do którego ze względu na moc oddziaływania nie można było podjąć skutecznych środków obrony. - strona, która nie może wykonywać umowy wskutek działania siły wyższej lub z tej przyczyny nie może jej wykonać w sposób należyty jest zobowiązana do bezzwłocznego powiadomienia drugiej strony o wystąpieniu działania siły wyższej, nie później jednak niż w terminie 7 dni od jej wystąpienia, pod rygorem utraty uprawnienia do powoływania się na tę okoliczność. W powiadomieniu strony informuje o rodzaju siły wyższej oraz jej przewidywanych skutkach dla umowy. Jednocześnie strona dotknięta działaniem siły wyższej zobowiązana jest do podjęcia wszelkich możliwych aktów staranności, których można wymagać od każdego profesjonalnego uczestnika obrotu gospodarczego celem zminimalizowania skutków wystąpienia siły wyższej, w tym w szczególności skutków dla dalszego wykonywania niniejszej umowy. - strony przewidują, iż wystąpienie siły wyższej może być podstawą do dokonania zmiany umowy w zakresie terminu wykonania umowy, w tym w zakresie przedłużenia terminu jej wykonania o czas występowania siły wyższej i jej skutków. - strony przewidują, iż wystąpienie siły wyższej może być podstawą do zmiany sposobu wykonania umowy lub zmiany wysokości wynagrodzenia stosownie do zakresu, rodzaju i skutków siły wyższej dla tych elementów umowy. c) Strony dopuszczają możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku, gdy na skutek okoliczności nie leżących po stronie wykonawcy oferowane urządzenia nie będą dostępne na rynku w chwili realizacji przedmiotu umowy lub zaprzestano jego produkcji. Strony dopuszczają wówczas, za uprzednią, pisemną zgodą zamawiającego, możliwość dostarczenia zamienników, o parametrach technicznych co najmniej równych lub lepszych od przedstawionych w ofercie wykonawcy, w cenie wynikającej z oferty wykonawcy. Obowiązek pisemnego poinformowania zamawiającego o konieczności zamiany oferowanego sprzętu na inny w związku z brakiem jego dostępności na rynku i uzyskanie pisemnej zgody zamawiającego na proponowaną zamianę spoczywa na wykonawcy.
IV 4 4 data 2020-06-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa stołów labortoryjnych dla KMOE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39180000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2845,52
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Dostawa 2 szt. stołów laboratoryjnych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa krzesła i stołka laboratoryjnego dla KMOE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39180000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 934,95
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Dostawa 1 szt. krzesła i 1 szt. stołka laboratoryjnego
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa stołu laboratoryjnego z obudową do termowagi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39180000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 10000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Dostawa 1 szt. stołu laboratoryjnego z obudową do termowagi korozyjnej dla LMF
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)