Dostawa pojemników do naświetlania materiału biologicznego oraz produktu do pozaustrojowej fotoferezy, PN-106/20/JP

Publication date 2020-06-05
End date 2020-06-16 00:00:00
Instytucja Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548143-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331410000, 336920007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
- dla pakietu nr 1 – pojemników do naświetlenia materiału biologicznego, szczegółowo opisanych w załączniku nr 1.1 do SIWZ,
- dla pakietu nr 2 – produktu do pozaustrojowej fotoferezy szczegółowo opisanego w załączniku nr 1.2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 875d6b2a-243d-40ef-ba97-8f1cb20f7112
Biuletyn 548143-N-2020
Zamawiajacy nazwa Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowy Instytut Badawczy
Regon 28836600000000
Zamawiajacy adres ulica W.K. Roentgena
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-781
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22/570-94-60,
Zamawiajacy fax 22/570-94-60
Zamawiajacy email Monika.Szwarczewska@coi.pl,
Adres strony url https://pib-nio.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowy Instytut Badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://pib-nio.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://pib-nio.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny https://portal.smartpzp.pl/coi.warszawa/logowanie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 02-034 Warszawa, ul. Wawelska 15 B, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 001
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pojemników do naświetlania materiału biologicznego oraz produktu do pozaustrojowej fotoferezy, PN-106/20/JP
Numer referencyjny PN-106/20/JP
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - dla pakietu nr 1 – pojemników do naświetlenia materiału biologicznego, szczegółowo opisanych w załączniku nr 1.1 do SIWZ, - dla pakietu nr 2 – produktu do pozaustrojowej fotoferezy szczegółowo opisanego w załączniku nr 1.2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt. 1 ustawy Zamawiający wymaga złożenia: 1) wraz z ofertą: oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 i ust. 5 pkt. 1 - według wzoru w załączniku nr 3 do SIWZ, 2) na wezwanie Zamawiającego: aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt. 1. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, tj. podania nazw firm i adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP (załącznik nr 4 do SIWZ). 3. Zasady składania dokumentów przez podmioty zagraniczne zostały opisane w rozdziale XIII SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: a) Aktualnych dokumentów dopuszczających stosowanie zaoferowanych wyrobów medycznych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t. j.: Dz. U. z 2017 r., poz. 211 ze zm.), tj.: - deklaracji zgodności wystawionej przez wytwórcę lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzającej, że wyrób medyczny jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi, - certyfikatu zgodności wystawionego przez jednostkę notyfikowaną (identyfikujący producenta i typ wyrobu), jeżeli ocena zgodności była przeprowadzana z udziałem jednostki notyfikowanej, - dokumentów potwierdzających dokonanie powiadomienia/ zgłoszenia wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, jeżeli wymagają tego zapisy ustawy o wyrobach medycznych. W przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi, zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia. b) Materiałów producenta dotyczących przedmiotu zamówienia (np. foldery, opisy techniczne, oświadczenia producenta, wyciągi z katalogów itp.) potwierdzających wszystkie wymagania Zamawiającego, zawarte w załącznikach nr 1.1 i 1.2 do SIWZ. Dokumenty powinny być dokładnie opisane, którego pakietu i pozycji dotyczą; wszystkie dokumenty muszą być w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski.
Inne dokumenty niewymienione Ponadto Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą: a) Upoważnienie (oryginał) do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenia z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej RP; b) wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 1.1 i/lub 1.2 do SIWZ; c) wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ - istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
IV 6 1 sposob udostepniania Zgodnie rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy, ul. W. K. Roentgena 5, 02-781 Warszawa. 2. Z Inspektorem Ochrony Danych w Narodowym Instytucie Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowym Instytucie Badawczym można się skontaktować telefonicznie lub e-mailowo. Telefon 22 546-28-89, e-mail iod@pib-nio.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia na podstawie: a) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) b) art. 6 ust.1 lit b) RODO (wykonanie umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy); c) art. 6 ust.1 lit c) RODO (wypełnienie obowiązków prawnych, ciążących na Administratorze Danych); d) art. 6 ust.1 lit f) RODO (prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora Danych, w zakresie: ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń, tworzenia zestawień, analiz i statystyk na potrzeby wewnętrzne Administratora Danych). 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Odbiorcami danych osobowych mogą być również: podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa; podmioty kontrolne i nadzorcze; procesorzy w związku ze zleconymi przez nas działaniami; osoby lub podmioty wykonywujące na rzecz Udzielającego Zamówienia usługi doradcze, konsultacyjne, audytowe, pomoc prawną lub techniczną. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do wykonania umowy. Okres przetwarzania może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami. Po tym okresie dane będą przetwarzane jedynie w zakresie i przez czas wymagany przepisami prawa, w szczególności przepisami o rachunkowości i prawa podatkowego, prawa zamówień publicznych oraz o archiwizacji (ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, Dz. U. z 2018 r. poz. 217 z późn. zm). 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 8. Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 9. Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b/c RODO.
IV 6 1 srodki ochrony Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawcy, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzeże, że nie mogą być one udostępniane. Dokumenty zawierające informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, należy złożyć w sposób wyraźnie określający wolę ich utajnienia. W przeciwnym razie Zamawiający przyjmie, iż wszystkie informacje podane w ofercie można ujawniać zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Pzp. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. Wysyłając ofertę za pomocą Portalu, Wykonawca ma możliwość zaznaczenia checkboxów, dotyczących jawności oraz danych osobowych. Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. Przez "tajemnicę przedsiębiorstwa" rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. W przypadku, gdy Wykonawca chce zastrzec informacje zawarte w ofercie, powinien załączyć szczegółowe uzasadnienie wykazujące, iż zastrzeżone w ofercie informacje spełniają łącznie trzy warunki: - mają charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub inni posiadający wartość gospodarczą, - nie zostały ujawnione do wiadomości publicznej, - podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności.
IV 4 4 data 2020-06-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojemników do naświetlenia materiału biologicznego, szczegółowo opisanych w załączniku nr 1.1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33692000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktu do pozaustrojowej fotoferezy szczegółowo opisanego w załączniku nr 1.2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)