4WOG.1200.2712.49.2020 Zakup z dostawą materiałów elektrycznych w podziale na 8 zadań: Zadanie 1 - Zakup z dostawą materiałów elektrycznych – SOI Gliwice Zadanie 2 - Zakup z dostawą materiałów elektrycznych – SOI Bytom Zadanie 3 - Zakup z dostawą materiałów elektrycznych – SOI Tarnowskie Góry Zadanie 4 - Zakup z dostawą materiałów elektrycznych – SOI Katowice Zadanie 5 - Zakup z dostawą materiałów elektrycznych – SOI Opole Zadanie 6 - Zakup z dostawą materiałów elektrycznych – SOI Krapkowice Zadanie 7 - Zakup z dostawą materiałów elektrycznych – SOI Bielsko-Biała Zadanie 8 - Zakup z dostawą materiałów elektrycznych – SOI Lubliniec

Publication date 2020-06-05
End date 2020-06-15 00:00:00
Instytucja 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548254-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 315000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot i zakres zamówienia:
Zakup z dostawą materiałów elektrycznych w podziale na 8 zadań:
Zadanie 1 - Zakup z dostawą materiałów elektrycznych – SOI Gliwice
Zadanie 2 - Zakup z dostawą materiałów elektrycznych – SOI Bytom
Zadanie 3 - Zakup z dostawą materiałów elektrycznych – SOI Tarnowskie Góry
Zadanie 4 - Zakup z dostawą materiałów elektrycznych – SOI Katowice
Zadanie 5 - Zakup z dostawą materiałów elektrycznych – SOI Opole
Zadanie 6 - Zakup z dostawą materiałów elektrycznych – SOI Krapkowice
Zadanie 7 - Zakup z dostawą materiałów elektrycznych – SOI Bielsko-Biała
Zadanie 8 - Zakup z dostawą materiałów elektrycznych – SOI Lubliniec, zgodnie z wyszczególnieniem asortymentu znajdującym się w formularzu cenowym odpowiednio do zadania oraz w projekcie umowy stanowiącymi załączniki do SIWZ.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki:
a. formularz cenowy stanowiący załącznik nr 5 - 12 do SIWZ odpowiednio do zadania
b. wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ
2. CPV – 31500000-1, 31531000-7, 31524000-5, 31532510-2.
3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych: 8 zadań - części. Wykonawca może składać oferty na dowolną ilość części. Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy zadania.
6. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
7. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia - zakresu, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz ich dane kontaktowe (załącznik nr 1 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XX SIWZ i we wzorze umowy.
8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia, z tym zastrzeżeniem, że Wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia podwykonawcy/om. W przypadku gdy Wykonawca powierzy wykonanie całego zamówienia podwykonawcy/om Zamawiający odrzuci taką ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp w związku z art. 36a ust. 1 ustawy Pzp.
9. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności polegające na realizacji przedmiotu zamówienia.
10. Zamawiający nie przewiduje zastosowania prawa opcji do zwiększenia zakresu zamówienia po zrealizowaniu zamówienia podstawowego.
11. Uwaga: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia/formularzu cenowym pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważny Zamawiający uzna asortyment, produkt o takim samym przeznaczeniu jak wskazany w załącznikach do SIWZ, co najmniej o takim samym zakresie użytkowania lub wyższym. Udowodnienie równoważności asortymentu, produktu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca jest zobligowany do udokumentowania równoważności poprzez załączenia stosownych dowodów – dokumentów do oferty.
12. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia/formularzu cenowym.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 463bf6d1-df93-4e73-a858-2495d1f2874c
Biuletyn 548254-N-2020
Zamawiajacy nazwa 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 24076379800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Gen. Andersa
Zamawiajacy adres numer domu 47
Zamawiajacy miejscowosc Gliwice
Zamawiajacy kod pocztowy 44-121
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 261111371,
Zamawiajacy fax 261111232
Zamawiajacy email 4wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl,
Adres strony url https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej - Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012r. Prawo Pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 44 - 121 Gliwice, ul. Gen. Andersa 47, (kancelaria jawna), budynek nr 7. W 4 Wojskowym Oddziale Gospodarczym obowiązuje system przepustkowy, należy uwzględnić czas dojścia z biura przepustek do kancelarii jawnej. Wszystkie oferty złożone po tym terminie będą zwrócone bez otwierania.
Nazwa nadana zamowieniu 4WOG.1200.2712.49.2020 Zakup z dostawą materiałów elektrycznych w podziale na 8 zadań: Zadanie 1 - Zakup z dostawą materiałów elektrycznych – SOI Gliwice Zadanie 2 - Zakup z dostawą materiałów elektrycznych – SOI Bytom Zadanie 3 - Zakup z dostawą materiałów elektrycznych – SOI Tarnowskie Góry Zadanie 4 - Zakup z dostawą materiałów elektrycznych – SOI Katowice Zadanie 5 - Zakup z dostawą materiałów elektrycznych – SOI Opole Zadanie 6 - Zakup z dostawą materiałów elektrycznych – SOI Krapkowice Zadanie 7 - Zakup z dostawą materiałów elektrycznych – SOI Bielsko-Biała Zadanie 8 - Zakup z dostawą materiałów elektrycznych – SOI Lubliniec
Numer referencyjny 4WOG.1200.2712.49.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot i zakres zamówienia: Zakup z dostawą materiałów elektrycznych w podziale na 8 zadań: Zadanie 1 - Zakup z dostawą materiałów elektrycznych – SOI Gliwice Zadanie 2 - Zakup z dostawą materiałów elektrycznych – SOI Bytom Zadanie 3 - Zakup z dostawą materiałów elektrycznych – SOI Tarnowskie Góry Zadanie 4 - Zakup z dostawą materiałów elektrycznych – SOI Katowice Zadanie 5 - Zakup z dostawą materiałów elektrycznych – SOI Opole Zadanie 6 - Zakup z dostawą materiałów elektrycznych – SOI Krapkowice Zadanie 7 - Zakup z dostawą materiałów elektrycznych – SOI Bielsko-Biała Zadanie 8 - Zakup z dostawą materiałów elektrycznych – SOI Lubliniec, zgodnie z wyszczególnieniem asortymentu znajdującym się w formularzu cenowym odpowiednio do zadania oraz w projekcie umowy stanowiącymi załączniki do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: a. formularz cenowy stanowiący załącznik nr 5 - 12 do SIWZ odpowiednio do zadania b. wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ 2. CPV – 31500000-1, 31531000-7, 31524000-5, 31532510-2. 3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych: 8 zadań - części. Wykonawca może składać oferty na dowolną ilość części. Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy zadania. 6. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. 7. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia - zakresu, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz ich dane kontaktowe (załącznik nr 1 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XX SIWZ i we wzorze umowy. 8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia, z tym zastrzeżeniem, że Wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia podwykonawcy/om. W przypadku gdy Wykonawca powierzy wykonanie całego zamówienia podwykonawcy/om Zamawiający odrzuci taką ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp w związku z art. 36a ust. 1 ustawy Pzp. 9. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności polegające na realizacji przedmiotu zamówienia. 10. Zamawiający nie przewiduje zastosowania prawa opcji do zwiększenia zakresu zamówienia po zrealizowaniu zamówienia podstawowego. 11. Uwaga: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia/formularzu cenowym pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważny Zamawiający uzna asortyment, produkt o takim samym przeznaczeniu jak wskazany w załącznikach do SIWZ, co najmniej o takim samym zakresie użytkowania lub wyższym. Udowodnienie równoważności asortymentu, produktu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca jest zobligowany do udokumentowania równoważności poprzez załączenia stosownych dowodów – dokumentów do oferty. 12. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia/formularzu cenowym.
Cpv glowny przedmiot 31500000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania umowy: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.09.2020 r. Termin realizacji dostawy: do 21 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Pełnomocnictwo musi być załączone w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo musi być załączone w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). 4. formularz cenowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 5-12 do SIWZ w zależności na jakie zadania Wykonawca składa ofertę. Formularz cenowy musi być podpisany przez wykonawcę lub pełnomocnika. Wykonawca w formularzu cenowym musi podać wszystkie wymagane dane, w tym cenę dla każdej pozycji. Brak podania niniejszych danych, załączenie niepodpisanego formularza cenowego lub nie załączenie formularza cenowego będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona zamówienie zgodnie z wymogami i warunkami Zamawiającego określonymi w SIWZ oraz we wzorze umowy w szczególności z karami umownymi, złożone na formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona zamówienie w terminie wskazanym w SIWZ złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 7. Oświadczenie Wykonawcy, że przyjmuje warunki płatności zgodne z zapisami SIWZ, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 8. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowana cena została obliczona zgodnie z rozdziałem XII SIWZ i zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 9. Oświadczenie, że Wykonawca zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 10. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się związany ofertą na czas wskazany w rozdz. IX SIWZ, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 11. Oświadczenie, że Wykonawca nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz art. 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, złożone na formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 12. Oświadczenie, że Wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych złożone na formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 13. Oświadczenie Wykonawcy, czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Wykonawca wskaże część jaką będzie realizował przy jego/ich udziale wraz z podaniem firm (danych kontaktowych) podwykonawców, którzy będą realizować ten zakres, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 14. Oświadczenie Wykonawcy, że dostarczy zamówienie w terminie wymaganym w SIWZ, zamieszczone w formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 15. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowany asortyment będzie fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go, zamieszczone w formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z zapisami SIWZ oraz ustawą Pzp
IV 4 4 data 2020-06-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 44-121 Gliwice, ul. Gen. Andersa 47, tel. 261 111 229 oraz: b. pełniący obowiązki inspektorem ochrony danych osobowych w 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy jest Pan ppłk Wojciech GĘBKA, kontakt: 261111600*; c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, Nr sprawy: 4WOG.1200.2712.49.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; d. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”; e. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h. posiada Pani/Pan: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących ; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. • Na podstawie art. 11 ust. 6a ustawy Pzp W przypadku danych osobowych zamieszczonych w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa o którym mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679 ( RODO), są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego. • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Z zastrzeżeniem, że prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. • zgodnie z art. 8 ust. 5 ustawy Pzp tj. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.53)), zwanego dalej „rozporządzeniem 2016/679”, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI, do upływu terminu do ich wniesienia. • W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; • Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. i. nie przysługuje Pani/Panu: • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31500000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania umowy: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.09.2020 r. Termin realizacji dostawy: do 21 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówienia.
Zalacznik krotki opis Zadanie 1 - Zakup z dostawą materiałów elektrycznych – SOI Gliwice Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: a. formularz cenowy stanowiący załącznik nr 5 - 12 do SIWZ odpowiednio do zadania b. wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31500000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania umowy: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.09.2020 r. Termin realizacji dostawy: do 21 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówienia.
Zalacznik krotki opis Zadanie 2 - Zakup z dostawą materiałów elektrycznych – SOI Bytom Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: a. formularz cenowy stanowiący załącznik nr 5 - 12 do SIWZ odpowiednio do zadania b. wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31500000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania umowy: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.09.2020 r. Termin realizacji dostawy: do 21 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówienia.
Zalacznik krotki opis Zadanie 3 - Zakup z dostawą materiałów elektrycznych – SOI Tarnowskie Góry Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: a. formularz cenowy stanowiący załącznik nr 5 - 12 do SIWZ odpowiednio do zadania b. wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31500000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania umowy: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.09.2020 r. Termin realizacji dostawy: do 21 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówienia.
Zalacznik krotki opis Zadanie 4 - Zakup z dostawą materiałów elektrycznych – SOI Katowice Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: a. formularz cenowy stanowiący załącznik nr 5 - 12 do SIWZ odpowiednio do zadania b. wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31500000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania umowy: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.09.2020 r. Termin realizacji dostawy: do 21 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówienia.
Zalacznik krotki opis Zadanie 5 - Zakup z dostawą materiałów elektrycznych – SOI Opole Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: a. formularz cenowy stanowiący załącznik nr 5 - 12 do SIWZ odpowiednio do zadania b. wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31500000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania umowy: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.09.2020 r. Termin realizacji dostawy: do 21 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówienia.
Zalacznik krotki opis Zadanie 6 - Zakup z dostawą materiałów elektrycznych – SOI Krapkowice Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: a. formularz cenowy stanowiący załącznik nr 5 - 12 do SIWZ odpowiednio do zadania b. wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31500000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania umowy: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.09.2020 r. Termin realizacji dostawy: do 21 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówienia.
Zalacznik krotki opis Zadanie 7 - Zakup z dostawą materiałów elektrycznych – SOI Bielsko-Biała Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: a. formularz cenowy stanowiący załącznik nr 5 - 12 do SIWZ odpowiednio do zadania b. wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31500000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania umowy: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.09.2020 r. Termin realizacji dostawy: do 21 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówienia.
Zalacznik krotki opis Zadanie 8 - Zakup z dostawą materiałów elektrycznych – SOI Lubliniec, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: a. formularz cenowy stanowiący załącznik nr 5 - 12 do SIWZ odpowiednio do zadania b. wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena dla każdego zadania
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja dla każdego zadania
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)