Dostawa wraz z montażem mebli biurowych

Publication date 2020-06-05
End date 2020-06-24 00:00:00
Instytucja Najwyższa Izba Kontroli
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548218-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391120000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest dostawa wraz z montażem mebli biurowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia (niektóre wyszczególnione pozycje w Opisie należy pobrać z natury) oraz w Załączniku nr 2 do SIWZ - wzór Umowy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze Umowy wraz z załącznikami. 3. Dostawa i montaż mebli biurowych w ciągu 50 dni od dnia podpisania umowy, przy czym montaż mebli musi zakończyć się w terminie do 20 dni od dnia jego rozpoczęcia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2f31dd49-32f1-4c9c-a920-689365eca5db
Biuletyn 548218-N-2020
Zamawiajacy nazwa Najwyższa Izba Kontroli
Regon 52000000000000
Zamawiajacy adres ulica Filtrowa
Zamawiajacy adres numer domu 57
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-056
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 224 445 000,
Zamawiajacy fax 22 4445415
Zamawiajacy email nik_zp@nik.gov.pl,
Adres strony url www.nik.gov.pl
Adres strony internetowej narzedzia http://bip.nik.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne Ofertę należy przesłać na Elektroniczną Skrzynkę Podawczą Zamawiającego: /NIK/SkrytkaESP , znajdującą się na platformie ePUAP pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie pisemnej na adres Najwyższa Izba Kontroli, ul. Filtrowa 57, 02-056 Warszawa, pok. nr 17 (sekretariat Biura Gospodarczego)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wraz z montażem mebli biurowych
Numer referencyjny BGO-BGZ.261.006.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem umowy jest dostawa wraz z montażem mebli biurowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia (niektóre wyszczególnione pozycje w Opisie należy pobrać z natury) oraz w Załączniku nr 2 do SIWZ - wzór Umowy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze Umowy wraz z załącznikami. 3. Dostawa i montaż mebli biurowych w ciągu 50 dni od dnia podpisania umowy, przy czym montaż mebli musi zakończyć się w terminie do 20 dni od dnia jego rozpoczęcia.
Cpv glowny przedmiot 39112000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 50
Okreslenie warunkow Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 150 000 zł lub posiada zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 150 000 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie wraz z montażem mebli biurowych, o wartości co najmniej 300 000 zł brutto każde. Zamawiający nie wyraża zgody na tzw. sumowanie doświadczenia, tzn. obie prace musi wykonać Wykonawca lub podmiot użyczający zasoby. W przypadku, gdy jedną dostawę wykona Wykonawca, a drugą podmiot użyczający zasoby, Zamawiający uzna, że powyższy warunek nie został spełniony. W przypadku konsorcjów, obie prace musi wykazać się jeden z członków konsorcjum.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu 1. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych w kwocie nie mniejszej niż 150.000 lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 150.000, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu; 2. wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (wzór wg Załącznika nr 5 do SIWZ w zależności od części zamówienia). UWAGA: W wykazie dostaw należy wskazać tylko te dostawy, które potwierdzają spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.1 3. dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. UWAGA: Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. SPEŁNIANIE PRZEZ OFEROWANE DOSTAWY WYMAGAŃ OKREŚLONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO egzemplarzy testowych oferowanych materiałów i mebli do przeprowadzenia testów, Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, po otwarciu ofert i przed wyborem oferty najkorzystniejszej, do dostarczenia: 1.1 jednego egzemplarza testowego oferowanego krzesła obrotowego (wzór 13) wraz z certyfikatem lub innym dokumentem wystawionym przez podmiot zewnętrzny poświadczający że fotel jest profilaktyczno – rehabilitacyjny; 1.2 jednego egzemplarza testowego oferowanego krzesła konferencyjnego (wzór 14); 1.3 kompletnego kontenera pod biurko (wzór 34); 1.4 kompletnego stelaża do biurka będących przedmiotem zamówienia (wzór nr 1); 1.5 kompletnego stelaża do biurka będących przedmiotem zamówienia (wzór nr 4); 1.6 egzemplarza testowego płyty meblowej o wymiarach min. 300 mm x 300 mm, oklejonej dwustronnie HPL-em grubość 0,6 mm płyta meblowa w klasie higieny E1 o gęstości od 610 do 690 kg/m3, wąskie płaszczyzny oklejone obrzeżem ABS lub PVC grubość 2 mm, grubość blatu powinna wynosić minimum 26 mm, kolor klon vancouver, z której wykonane zostaną blaty biurek, stołu będące przedmiotem zamówienia; 1.7 egzemplarza testowego płyty meblowej o wymiarach min. 300 mm x 300 mm, oklejonej dwustronnie HPL-em grubość 0,6 mm płyta meblowa w klasie higieny E1 o gęstości od 610 do 690 kg/m3, wąskie płaszczyzny oklejone obrzeżem ABS lub PVC grubość 2 mm. Grubość blatu powinna wynosić minimum 26 mm, kolor mocca, z której wykonane zostaną dostawki do biurek będące przedmiotem zamówienia; 1.8 egzemplarza testowego płyty meblowej laminowanej o wymiarach min. 300 mm x 300 mm, w klasie higieny E1 o gęstości od 650 do 750 kg/m3 o grubości wym. ca 18 mm, kolor klon vancouver, z której wykonane zostaną korpusy regałów, garderoby będące przedmiotem zamówienia. 2. Wykonawca, którego Zamawiający wezwie do dostarczenia ww. egzemplarzy testowych oferowanych mebli oraz płyt, zobowiązany będzie do dostarczenia go w terminie do 5 dni roboczych od daty przekazania mu wezwania, zgodnie z danymi do kontaktu wskazanymi w ofercie Wykonawcy. 3. Po wykonaniu testów, dostarczone w celu ich przeprowadzenia ww. egzemplarze testowe oferowanych mebli oraz płyt meblowych, zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcy. Koszty związanie z dostawą oraz zwrotem ww. egzemplarzy testowych oferowanych mebli oraz płyt meblowych ponosi Wykonawca. UWAGA: 1) dostarczenie przez wezwanego Wykonawcę ww. egzemplarzy testowych oferowanych mebli oraz płyt meblowych, będących przedmiotem zamówienia, niezgodnych w pełni z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, w szczególności z parametrami wyspecyfikowanymi w Załączniku nr 1 do SIWZ lub z treścią oferty Wykonawcy – zostanie potraktowane jako negatywny wynik testów, 2) niedostarczenie przez wezwanego Wykonawcę ww. egzemplarzy testowych oferowanych mebli oraz płyt meblowych, będących przedmiotem zamówienia, w terminie do 5 dni roboczych od daty przekazania Wykonawcy ww. wezwania - zostanie potraktowane jako negatywny wynik testów, 3) negatywny wynik przeprowadzonych testów, które nie potwierdzą, że oferowane przez Wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ w szczególności nie potwierdzą pełnej zgodności wszystkich wymagań wyspecyfikowanych w Załączniku nr 1 do SIWZ, lub z treścią oferty Wykonawcy lub wystąpienie którejkolwiek z okoliczności, o których mowa w pkt 1 lub 2, skutkować będzie odrzuceniem oferty takiego Wykonawcy, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy, jako niezgodnej z treścią SIWZ (z zastrzeżeniem, że Zamawiający uprzednio wezwie Wykonawcę, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy, do ewentualnych uzupełnień).
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu, BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór wg Załącznika nr 6 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem informacji, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór wg załącznika nr 7 do SIWZ – zobowiązanie winno być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, zgodnie z odpowiednim aktem rejestracyjnym). 3. Zamawiający zażąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt III.4 SIWZ. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4, składa dokumenty właściwe w zakresie uregulowanym w § 7 oraz 8 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. poz. 1126, ze zm.).
Czy wadium 1
Wadium 1. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10 000 zł;. 2. Wadium może być wniesione w: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3 Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 92 1010 1010 0036 7813 9120 0000. 3 Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt XI.4 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5 Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 5.1 pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, 5.2 innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium został złożony w siedzibie Zamawiającego przy ul. Filtrowej 57 w Sekretariacie Biura Rachunkowości, pok. 23, a jego kopia załączona do oferty. W przypadku składania oferty w formie elektronicznej należy postąpić zgodnie z instrukcją zawartą w pkt XI SIWZ. 6. Z treści gwarancji / poręczenia powinno wynikać: 6.1 nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/ poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji / poręczenia) oraz adresy ich siedzib, 6.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 6.3 kwota gwarancji / poręczenia, 6.4 termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składania ofert, 6.5 bezwarunkowe, nieodwoływalne oraz płatne na każde pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu, maksymalnie w terminie 30 dni od dnia żądania, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w Umowie wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 Pzp, zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy możliwa jest w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności i na warunkach określonych poniżej: 1) gdy dochowanie terminu określonego w Umowie jest niemożliwe z uwagi na Siłę Wyższą lub inne okoliczności niezależne od Stron lub których Strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć, 2) w przypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w Umowie, 3) w przypadku kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi robotami budowlanymi u Zamawiającego, wykonywanymi usługami, dostawami; 4) upadłości albo likwidacji Wykonawcy, 5) istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych Wykonawcy, uzasadniających ryzyko, że usługa będąca przedmiotem Umowy lub elementy świadczenia mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości, 6) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania Umowy, 7) konieczności zmiany terminu wykonania lub odbioru dostawy, usługi spowodowanej podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia dostawy, usługi, 3. w opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec może odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena Umowy brutto/ceny jednostkowe brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia, termin lub sposób dokonywania płatności, sposób realizacji przedmiotu zamówienia. 4. w opisanych przypadkach dopuszcza się zastąpienie Wykonawcy, nowym wykonawcą (art. 144 ust. 1 pkt 4 lit. a) ustawy Pzp), jeżeli nowy wykonawca jest następcą prawnym Wykonawcy lub przejął zobowiązania Wykonawcy związane z wykonaniem przedmiotu Umowy, lub odpowiada osobiście lub majątkowo za wykonanie Umowy. W takim przypadku nowy wykonawca jest zobowiązany złożyć oświadczenia i dokumenty wymienione w SIWZ potwierdzające, że spełnia on warunki udziału w postępowaniu oraz że nie zachodzą w stosunku do niego podstawy do wykluczenia z postępowania.
IV 4 4 data 2020-06-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest, pod rygorem utraty wadium na podstawie art. 46 ust. 5 pkt 2 i 3 ustawy PZP, do: 1) wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, o którym mowa w pkt XVI SIWZ, 2) Wykonawca przed podpisaniem umowy jest zobowiązany do przedstawienia poświadczonego za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy dokumentu potwierdzającego, że materiały z których zostaną wykonane zaoferowane meble są dopuszczone do obrotu, na które wydano poświadczenie lub certyfikat na znak bezpieczeństwa albo certyfikat zgodności z PN lub aprobatą techniczną. 3. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia.

Criterion

Kryteria cena ofertowa
Znaczenie 60,00
  
Kryteria długość okresu gwarancyjnego
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)