Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i telefaksów

Publication date 2020-06-05
End date 2020-06-15 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548227-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i telefaksów do wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji znajdującej się na terenie m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4eb9d757-16fa-4015-b656-0e6ca67a380a
Biuletyn 548227-N-2020
Zamawiajacy nazwa Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
Regon 15725935000000
Zamawiajacy adres ulica Nowogrodzka
Zamawiajacy adres numer domu 1/3/5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-513
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 661 14 35,
Zamawiajacy fax 226 611 471
Zamawiajacy email zamowienia@mrpips.gov.pl ,
Adres strony url https://www.gov.pl/web/rodzina/bip-postepowanie-o-udzielenie-zamowienia-publicznego
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.gov.pl/web/rodzina/bip-postepowanie-o-udzielenie-zamowienia-publicznego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.gov.pl/web/rodzina/bip-postepowanie-o-udzielenie-zamowienia-publicznego
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający umożliwia składanie ofert pisemnie albo za pośrednictwem Platformy zakupowej. Ofertę w formie pisemnej należy przekazać na adres: Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, 00-513 Warszawa, ul. Nowogrodzka 1/3/5, Recepcja hol główny - parter budynku A. Ofertę w postaci elektronicznej należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://mrpips.ezamawiajacy.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i telefaksów
Numer referencyjny 14/BA/PN/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i telefaksów do wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji znajdującej się na terenie m.st. Warszawy.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 29 czerwca 2020 r. lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, o której mowa w § 3 ust. 1 wzoru umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – należycie wykonuje co najmniej trzy sukcesywne dostawy, do odbiorców końcowych, materiałów eksploatacyjnych, tj. tuszy lub tonerów do drukarek, faksów i kserokopiarek – z wyłączeniem dostaw realizowanych na rzecz innych dostawców materiałów eksploatacyjnych, hurtowni, sklepów – o wartości wykonanej dostawy co najmniej 200 000,00 (dwieście tysięcy) zł z VAT. UWAGA! * Przez 1 dostawę Zamawiający rozumie 1 kontrakt/umowę. ** Zamawiający nie dopuszcza łączenia kilku dostaw i sumowania ich wartość w celu wykazania spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu. *** W przypadku dostaw będących w trakcie wykonywania, wymagana wartość dotyczy części umowy już zrealizowanej (tj. od dnia rozpoczęcia wykonywania dostawy do upływu terminu składania ofert) i tą też wartość dostawy wykonawca zobowiązany jest podać w wykazie dostaw.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1. Wymagania zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia – klauzule społeczne z art. 29 ust. 4 ustawy: Zamawiający żąda od Wykonawcy zatrudnienia na cały okres realizacji zamówienia przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia co najmniej 1 osoby, o której mowa w art. 29 ust. 4 pkt 1 ustawy, tj. bezrobotnej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. 2. Szczegółowe uregulowania dotyczące ww. klauzul społecznych zostały zawarte w § 8 Wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw spełniających wymogi określone w pkt 7.1.3.3 SIWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj. informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej – oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, co inni wykonawcy, którzy złożyli odrębne oferty w przedmiotowym postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 2. W przypadku: a) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub wspólników spółki cywilnej – każdy podmiot występujący wspólnie lub każdy wspólnik spółki cywilnej winien złożyć odrębnie oświadczenie i dokument, o których mowa w: pkt 8.1.2 SIWZ oraz pkt 8.3.1 SIWZ; b) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa odrębnie oświadczenie, o którym mowa w pkt 8.2 SIWZ. c) Gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, wykonawca zobowiązany jest do złożenia na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w pkt 8.3 SIWZ. SIWZ, w odniesieniu do każdego z tych podmiotów dokumentu, o którym mowa w pkt 8.3.1 SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Przystępując do postępowania wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-06-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w sali C zlokalizowanej w holu wejścia głównego. 2. Termin otwarcia ofert: w dniu 15 czerwca 2020 r. o godz. 11:00.

Criterion

Kryteria Cena oferty
Znaczenie 45,00
  
Kryteria Jakość
Znaczenie 55,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)