Dostawa sprzętu informatycznego.

Publication date 2020-06-05
End date 2020-06-19 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 547293-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302131006, 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego. Zadanie nr 1 - komputery przenośne, Zadanie nr 2 - urządzenia drukujące, szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2d1d61bf-c295-40b5-9fdd-6d85e711fbb2
Biuletyn 547293-N-2020
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku
Regon 50252820000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sienkiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 65
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15-003
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 85 670 31 37
Zamawiajacy fax 85 670 28 42
Zamawiajacy email zamowienia.kwp@bk.policja.gov.pl
Adres strony url www.podlaska.policja.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.podlaska.policja.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.podlaska.policja.gov
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty składa się w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół ds. Zamówień Publicznych KWP w Białymstoku, ul. H. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok, pokój 220
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu informatycznego.
Numer referencyjny 18/L/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego. Zadanie nr 1 - komputery przenośne, Zadanie nr 2 - urządzenia drukujące, szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 112312,20
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Nie dotyczy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP.
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy.
Zakresie kryteriow selekcji Nie dotyczy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy.
Inne dokumenty niewymienione 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1A, 1B SIWZ. Do oferty Wykonawca musi dołączyć: 2. Aktualne na dzień składania ofert, złożone w formie oryginału, oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy: - ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, - ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, którego treść powinna wskazywać pełnomocnika oraz potwierdzać jego umocowanie do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy. Dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców. Korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, 4. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO – załącznik nr 2 SIWZ (jeżeli dotyczy – jeżeli Wykonawca w złożonej ofercie podaje dane osób fizycznych). Dokumenty wymagane po złożeniu ofert: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Obowiązek złożenia oświadczenia dotyczy sytuacji, gdy w postępowaniu zostanie złożona więcej niż jedna oferta.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zmiana, o której mowa w ust. 1, możliwa jest w następujących przypadkach i na zasadach niżej określonych: a) W przypadku zaniechania produkcji zaoferowanego przedmiotu umowy lub wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących tym, że dostarczenie przedmiotu umowy stało się niemożliwe, Zamawiający dopuszcza dostarczenie produktu równoważnego - przy czym jego jakość, parametry funkcjonalne oraz techniczne nie mogą być mniejsze (gorsze), niż te określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca składa pisemny wniosek wraz z uzasadnieniem do Zamawiającego w celu jego akceptacji. Cena produktu równoważnego nie może być wyższa niż cena zawarta w załączniku nr 2 do niniejszej umowy. b) W przypadku wystąpienia innych okoliczności niezależnych od woli stron, których nie można było przewidzieć, a w wyniku których spełnienie świadczenia w terminie określonym w § 3 ust. 1 projektu umowy okazało się niemożliwe, dopuszcza się możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia o czas niezbędny na usunięcie przeszkody w jego realizacji. Zmiana terminu realizacji zamówienia następuje w takim przypadku na uzasadniony, pisemny wniosek Wykonawcy zaakceptowany przez Zamawiającego. Termin na złożenie wniosku wynosi 3 dni robocze od powzięcia wiadomości o okolicznościach uniemożliwiających realizację zamówienia w terminie określonym w § 3 ust. 1 projektu umowy.
IV 4 4 data 2020-06-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa komputery przenośne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 30848,78
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych, szczegółowo opisanych w załączniku nr 3 SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa urządzenia drukujące
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 81463,41
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń drukujących, szczegółowo opisanych w załączniku nr 3 SIWZ.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)