| Publication date |
2020-06-05 |
| End date |
2020-06-15 00:00:00 |
| Instytucja |
Ośrodek Pomocy Społecznej w Czechowicach-Dziedzicach |
| Miejscowość |
Czechowice-Dziedzice |
| Województwo |
śląskie |
| Branża |
- Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
- Owoce, warzywa i podobne produkty,
- Warzywa przetworzone,
- Produkty mleczarskie,
- Różne produkty spożywcze,
- Pieczywo,
- Wyroby ciastkarskie i ciasta,
- Części lamp i sprzętu oświetleniowego
|
Szczegóły
|
| Numer ogłoszenia |
547898-N-2020 |
| Document type |
ZP-400 |
| Cpv code |
158000006, 151000009, 153000001, 155000003, 153311709, 158110006, 33110002, 31425003, 158122005 |
| BZP |
Zobacz
|
| GuidZP400 |
81de6faf-a29a-443b-81f0-36de4eb5b869
|
| Biuletyn |
547898-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Ośrodek Pomocy Społecznej w Czechowicach-Dziedzicach
|
| Regon |
34491200000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kolejowa
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
37
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Czechowice-Dziedzice
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
43-502
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
322 154 409,
|
| Zamawiajacy fax |
322 154 409
|
| Zamawiajacy email |
sekretariat@ops-czdz.pl,
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Dziennego Domu Senior+ w Czechowicach-Dziedzicach, ul. Mickiewicza 19
|
| Numer referencyjny |
OPS.DKA.260.1.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie - według zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) w terminie 1 dnia od złożenia zamówienia. Artykuły spożywcze będą dostarczane w ilości zgodnej z zamówieniami częściowymi przez osoby upoważnione telefonicznie lub pisemnie najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części (pakietów). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich pakietów (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz formularz ofertowy - poszczególny dla każdego pakietu (załącznik nr 2 do SIWZ) - pakiet I: mięso i wędliny * pakiet II: warzywa i owoce * pakiet III: nabiał * pakiet IV: mrożonki * pakiet V: pieczywo * pakiet VI: artykuły ogólnospożywcze * pakiet VII: ryby i konserwy * pakiet VIII: jajka * pakiet IX: ciasta.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art, 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy PZP (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa a art. 86 ust. 5 ustawy PZP), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Na zasadach określonych we wzorze umowy.
|
| IV 4 4 data |
2020-06-15T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
MIĘSO I WĘDLINY
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich pakietów określa załącznik nr 1 do SIWZ oraz formularz ofertowy - poszczególny dla każdego pakietu (załącznik nr 2 do SIWZ) - pakiet I: mięso i wędliny. Dostawa: 2 lub 3 razy w tygodniu, w godz. 6:00 do 8:00.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
WARZYWA I OWOCE
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich pakietów określa załącznik nr 1 do SIWZ oraz formularz ofertowy - poszczególny dla każdego pakietu (załącznik nr 2 do SIWZ) - pakiet II: warzywa i owoce. Dostawa: 2 razy w tygodniu, w godz. 6:00 do 8:00.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
NABIAŁ
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich pakietów określa załącznik nr 1 do SIWZ oraz formularz ofertowy - poszczególny dla każdego pakietu (załącznik nr 2 do SIWZ) - pakiet III: nabiał. Dostawa: 2 razy w tygodniu, w godz. 6:00 do 8:00.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
MROŻONKI
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331170-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich pakietów określa załącznik nr 1 do SIWZ oraz formularz ofertowy - poszczególny dla każdego pakietu (załącznik nr 2 do SIWZ) - pakiet IV: mrożonki. Dostawa: 2 razy w tygodniu, w godz. 6:00 do 11:00.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
PIECZYWO
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15811000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich pakietów określa załącznik nr 1 do SIWZ oraz formularz ofertowy - poszczególny dla każdego pakietu (załącznik nr 2 do SIWZ) - pakiet V: pieczywo. Dostawa: codziennie, w godz. 6:00 do 7:00.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich pakietów określa załącznik nr 1 do SIWZ oraz formularz ofertowy - poszczególny dla każdego pakietu (załącznik nr 2 do SIWZ) - pakiet VI: artykuły ogólnospożywcze. Dostawa: 2 razy w tygodniu, w godz. 6:00 do 11:00.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
RYBY I KONSERWY
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03311000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich pakietów określa załącznik nr 1 do SIWZ oraz formularz ofertowy - poszczególny dla każdego pakietu (załącznik nr 2 do SIWZ) - pakiet VII: ryby i konserwy. Dostawa: 1 raz w tygodniu, w godz. 6:00 do 12:00.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
JAJKA
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich pakietów określa załącznik nr 1 do SIWZ oraz formularz ofertowy - poszczególny dla każdego pakietu (załącznik nr 2 do SIWZ) - pakiet VIII: jajka. Dostawa: 2 razy w tygodniu, w godz. 6:00 do 8:00.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
CIASTA
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15812200-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich pakietów określa załącznik nr 1 do SIWZ oraz formularz ofertowy - poszczególny dla każdego pakietu (załącznik nr 2 do SIWZ) - pakiet IX: ciasta. Dostawa: 1 raz na kwartał, w godz. 7:00 do 10:00.
|
| | |