| GuidZP400 |
bbdc1915-44b0-4c89-b784-7d760f6fa083
|
| Biuletyn |
546922-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Województwo Lubelskie
|
| Regon |
43101917000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Artura Grottgera
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
20-029
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
| Zamawiajacy telefon |
81 44 16 636,
|
| Zamawiajacy fax |
81 44 16 535
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@lubelskie.pl,
|
| Adres strony url |
http://www.lubelskie.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Zamawiający oświadcza, iż przedmiot Umowy będzie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Działania 12.2 KSZTAŁCENIE OGÓLNE i Działania 12.4 KSZTAŁCENIE ZAWODOWE Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020; projekty.: „Lubelskie wspiera uzdolnionych 2019 - 2020” oraz „Lubelska kuźnia talentów 2019 – 2021”.
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie, ul. Artura Grottgera 4, 20-029 Lublin (parter KANCELARIA OGÓLNA)
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów biurowych w ramach realizowanych przez Województwo Lubelskie projektów stypendialnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 współfinansowanych w 85% ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ze środków Budżetu Państwa i środków budżetu Województwa Lubelskiego [OP-IV.272.40.2020.MSY]
|
| Numer referencyjny |
OP-IV.272.40.2020.MSY
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych w ramach realizowanych przez Województwo Lubelskie projektów stypendialnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 współfinansowanych w 85% ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ze środków Budżetu Państwa i środków budżetu Województwa Lubelskiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30192000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
20
|
| Informacje na temat katalogow |
Maksymalny termin realizacji zamówienia - 20 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Termin realizacji stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
|
| Okreslenie warunkow |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zgodnie z art. 26 ust.2 ustawy, Zamawiający nie będzie wzywał wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień
złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia. 2.Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia,
zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają
warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub
dokumentów.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Do SIWZ dołączony jest wzór umowy stanowiący jej integralną część zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ, w których Zamawiający przewidział wszystkie istotne dla stron postanowienia oraz przyszłe zobowiązania Wykonawcy i Zamawiającego
|
| IV 4 4 data |
2020-06-18T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 4 17 |
1
|
| IV 6 6 |
1.Wykonawca NIE SKŁADA oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, gdyż Zamawiający nie określa warunków w przedmiotowym postępowaniu. 2. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące: a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; b) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; c) ceny zawartej w ofertach oraz terminów realizacji zamówienia. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o której mowa w pkt. 2, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (w formie oryginału) według wzoru zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją, o której mowa w pkt 2). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza na wezwanie Zamawiającego przedstawi kalkulację ceny uwzględniającą kwotę netto, brutto oraz podatek VAT poszczególnych elementów zamówienia określonych w opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z § 4 ust. 1 wzoru umowy (wartość brutto musi być identyczna z wartością podaną na formularzu ofertowym). 5. . Kryteria oceny ofert: 1) Cena: Punkty w tym kryterium obliczone zostaną według wzoru: Liczba punktów = (najniższa cena brutto spośród badanych ofert/cena brutto badanej oferty) x 60. Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku, maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać – 60; 2) Termin dostawy: Wykonawca otrzyma maksymalnie 40 pkt.; Punkty w powyższych kryteriach zostaną przyznane na podstawie informacji uzyskanych z Formularza ofertowego – załącznik nr 2 do SIWZ. Formularz ofertowy nie podlega uzupełnieniu. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów w danej części postępowania. Zamawiający zgodnie z art. 24aa ustawy najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Obowiązek informacyjny w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (RODO) określone są w rozdz. XXIX SIWZ.
|