Dostawa licencji oprogramowania na potrzeby projektu pt. ”Opracowanie metody i narzędzi do wykonywania kolumn/pali przemieszczeniowych wkręcanych w różnorodnych warunkach gruntowych na obszarze Polski wraz z przygotowaniem metodyki do projektowania i odbioru robót" realizowanego na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej.

Publication date 2020-06-05
End date 2020-06-16 00:00:00
Instytucja Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Analityczne, naukowe, matematyczne lub prognozujące pakiety oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546810-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 484600000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji oprogramowania:
1) Oprogramowanie będące interaktywnym środowiskiem do wykonywania obliczeń naukowych i inżynierskich, oraz do tworzenia symulacji komputerowych. (licencja wieczysta komercyjna indywidualna
(Commercial Individual Perpetual) - sztuk 1
2) Oprogramowanie uzupełniające będące interaktywnym środowiskiem do wykonywania obliczeń naukowych i inżynierskich, a w szczególności do analizy statystycznej (licencja wieczysta komercyjna indywidualna – Commercial Individual Perpetual) dla licencji głównej: # 31222823, będącej w posiadaniu Zamawiającego - sztuk 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2ec1cda1-5e6a-4931-b54a-3b214476e65b
Biuletyn 546810-N-2020
Zamawiajacy nazwa Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska
Regon 00000162000000
Zamawiajacy adres ulica G. Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 11/12
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-233
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon +48583472419
Zamawiajacy fax +48583472413
Zamawiajacy email szp@wilis.pg.gda.pl
Adres strony url www.pg.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt badawczy "DPDT-Auger", nr POIR.04.01.04-00-0124/18 "Opracowanie metody i narzędzi do wykonywania kolumn/pali przemieszczeniowych wkręcanych w różnorodnych warunkach gruntowych na obszarze Polski wraz z przygotowaniem metodyki do projektowania i odbioru robót"
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Dostep dokumentow zamowienia www.dzp.pg.edu.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dzp.pg.edu.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa licencji oprogramowania na potrzeby projektu pt. ”Opracowanie metody i narzędzi do wykonywania kolumn/pali przemieszczeniowych wkręcanych w różnorodnych warunkach gruntowych na obszarze Polski wraz z przygotowaniem metodyki do projektowania i odbioru robót" realizowanego na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej.
Numer referencyjny ZP 9/WILiŚ/2020, CRZP 115/002/D/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji oprogramowania: 1) Oprogramowanie będące interaktywnym środowiskiem do wykonywania obliczeń naukowych i inżynierskich, oraz do tworzenia symulacji komputerowych. (licencja wieczysta komercyjna indywidualna (Commercial Individual Perpetual) - sztuk 1 2) Oprogramowanie uzupełniające będące interaktywnym środowiskiem do wykonywania obliczeń naukowych i inżynierskich, a w szczególności do analizy statystycznej (licencja wieczysta komercyjna indywidualna – Commercial Individual Perpetual) dla licencji głównej: # 31222823, będącej w posiadaniu Zamawiającego - sztuk 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48460000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Pzp składa odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. W przypadku Wykonawcy zarejestrowanego w Krajowym Rejestrze Sądowym lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Zamawiający samodzielnie pobierze ww. dokumenty z ogólnie dostępnych baz danych. W tym celu Wykonawca podaje Zamawiającemu w formularzu oferty adres strony internetowej, na której dostępny jest właściwy rejestr.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: - potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ: opis oferowanego przedmiotu zamówienia. Przez opis Zamawiający rozumie: dokumentację techniczną, karty katalogowe, specyfikacje techniczne itp. udostępnione przez producentów i dystrybutorów lub własne opisy i informacje sporządzone przez wykonawcę na temat oferowanego przedmiotu zamówienia z podaniem producenta, typu oprogramowania, parametrów technicznych. Specyfikacje techniczne muszą być szczegółowe i jednoznaczne oraz potwierdzać wszystkie wymagane parametry wyszczególnione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia niniejszej SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione -oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ – składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, z zastrzeżeniem postanowień rozdz. XV ust. 23 pkt 5 niniejszej SIWZ;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający w oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia: 1)Termin wykonania przedmiotu zamówienia ustalony w umowie może ulec zmianie, w przypadku wystąpienia działania siły wyższej (klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajki inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą Zamawiającego lub Wykonawcy), w przypadku, gdy siła wyższa spowoduje przesunięcie terminu wykonania umowy przez Wykonawcę o co najmniej 14 dni i pod warunkiem, że ma ona wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. W wyżej wymienionych okolicznościach Strony ustalą nowy termin umowny, z tym że zakres zmiany terminu musi być proporcjonalny do przyczyny jaka ją spowodowała. 2)W zakresie przedmiotu umowy Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku, gdy na skutek okoliczności nieleżących po stronie Wykonawcy oferowane oprogramowanie nie będzie dostępne na rynku w chwili realizacji przedmiotu umowy. Dopuszcza się wówczas, za uprzednią, pisemną zgodą Zamawiającego, możliwość dostarczenia wyższej wersji oprogramowania o wyższych bądź lepszych parametrach technicznych lub o wyższej funkcjonalności, w cenie wynikającej z oferty Wykonawcy. W przypadku braku możliwości dostarczenia oprogramowania innej firmy ze względu na to, że zamienne oprogramowanie nie jest dostępne na rynku lub wszystkie oprogramowania zamienne będą znacznie droższe, za zgodą Zamawiającego zostanie on wyłączony z zakresu ilościowego przedmiotu umowy bez konieczności naliczania kar umownych. Obowiązek pisemnego poinformowania Zamawiającego o konieczności zamiany oferowanego przedmiotu zamówienia na inny w związku z brakiem jego dostępności na rynku i uzyskanie pisemnej zgody Zamawiającego na proponowaną zamianę spoczywa na Wykonawcy.Zmiana taka nie może spowodować zmiany ceny przedmiotu zamówienia wynikającej z oferty Wykonawcy.
IV 4 4 data 2020-06-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:15
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Miejsce i termin otwarcia ofert: 1) miejsce otwarcia ofert: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Gmach Główny PG, Skrzydło B (budynek nr 10), parter, pok.03, 2) termin otwarcia ofert: w dniu 16.06.2020 r. o godz. 12:15.

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)