Dostawa elementów systemu kontroli dostępu dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej

Publication date 2020-06-05
End date 2020-06-16 00:00:00
Instytucja Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 547801-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 317000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów systemu kontroli dostępu dla Wydziału Elektroniki,
Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
1/ Licencji oprogramowania – 1 kpl.,
2/ Switcha 24 portowego PoE– 2 szt.,
3/ Okuć bezprzewodowych – 85 szt.,
4/ Kontrolera przewodowego przejścia systemu KD – 3 szt.,
5/ Czytnika kontroli dostępu - 9 szt.,
6/ Rozszerzenia kontrolera przejścia przewodowego systemu KD – 2 szt.,
7/ Bramy komunikacyjnej dla okuć bezprzewodowych – 5 szt.,
8/ Rozszerzenia bramy komunikacyjnej – 20 szt.,
9/ Programatora urządzeń bezprzewodowych – 1 szt.,
10/ Encodera kart – 1 szt.,
11/ Zwory elektromagnetycznej – 3 szt.,
12/ Zasilacza buforowego – 2 kpl.,
13/ Przycisku wyjścia – 4 szt.,
14/ Przycisku wyjścia awaryjnego – 4 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2780b91a-4f20-46d6-a3cb-b90a6fc4c91c
Biuletyn 547801-N-2020
Zamawiajacy nazwa Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki
Regon 16200000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 42686
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-233
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon +48 58 348 61 52
Zamawiajacy fax +48 58 347 24 45
Zamawiajacy email boguslawa.litwinska@eti.pg.gda.pl
Adres strony url www.pg.edu.pl
Adres strony internetowej www.pg.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Dostep dokumentow zamowienia www.pg.edu.pl www.dzp.pg.edu.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pg.edu.pl www.dzp.pg.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek WETI A, pok. 127
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa elementów systemu kontroli dostępu dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
Numer referencyjny CRZP/120/009/D/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów systemu kontroli dostępu dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: 1/ Licencji oprogramowania – 1 kpl., 2/ Switcha 24 portowego PoE– 2 szt., 3/ Okuć bezprzewodowych – 85 szt., 4/ Kontrolera przewodowego przejścia systemu KD – 3 szt., 5/ Czytnika kontroli dostępu - 9 szt., 6/ Rozszerzenia kontrolera przejścia przewodowego systemu KD – 2 szt., 7/ Bramy komunikacyjnej dla okuć bezprzewodowych – 5 szt., 8/ Rozszerzenia bramy komunikacyjnej – 20 szt., 9/ Programatora urządzeń bezprzewodowych – 1 szt., 10/ Encodera kart – 1 szt., 11/ Zwory elektromagnetycznej – 3 szt., 12/ Zasilacza buforowego – 2 kpl., 13/ Przycisku wyjścia – 4 szt., 14/ Przycisku wyjścia awaryjnego – 4 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 31700000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 275079,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 56
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Opis oferowanego przedmiotu zamówienia (w przypadku kabli, zasilaczy i zalewy), przez który zamawiający rozumie opisy techniczne i funkcjonalne, prospekty, karty katalogowe, dokumentacje techniczne itp. udostępnione przez producentów i dystrybutorów lub własne opisy i informacje sporządzone przez wykonawcę na temat oferowanego urządzenia z podaniem producenta, modelu, typu potwierdzające wszystkie wymagane parametry. Specyfikacje techniczne muszą być szczegółowe i jednoznaczne oraz potwierdzać wszystkie wymagane parametry wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie opisu w języku angielskim. Autentyczność opisu musi zostać poświadczona przez wykonawcę.
Inne dokumenty niewymienione Opcjonalnie, pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku wykonawców składających ofertę wspólną;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający w oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia. Strony dopuszczają zmiany postanowień umowy w następujących sytuacjach: a) zmiany stawki podatku VAT – wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku obniżenia lub podwyższenia stawki podatku VAT na skutek zmiany obowiązujących przepisów. Płatność będzie się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury. b) w przypadku wystąpienia siły wyższej: - żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności za wystąpienie i skutki siły wyższej, przez którą strony rozumieją zdarzenie o charakterze nadzwyczajnym, o nadzwyczajnych konsekwencjach, obiektywnie niemożliwe do przewidzenia, co do którego ze względu na moc oddziaływania nie można było podjąć skutecznych środków obrony. - strona, która nie może wykonywać umowy wskutek działania siły wyższej lub z tej przyczyny nie może jej wykonać w sposób należyty jest zobowiązana do bezzwłocznego powiadomienia drugiej strony o wystąpieniu działania siły wyższej, nie później jednak niż w terminie 7 dni od jej wystąpienia, pod rygorem utraty uprawnienia do powoływania się na tę okoliczność. W powiadomieniu strony informuje o rodzaju siły wyższej oraz jej przewidywanych skutkach dla umowy. Jednocześnie strona dotknięta działaniem siły wyższej zobowiązana jest do podjęcia wszelkich możliwych aktów staranności, których można wymagać od każdego profesjonalnego uczestnika obrotu gospodarczego celem zminimalizowania skutków wystąpienia siły wyższej, w tym w szczególności skutków dla dalszego wykonywania niniejszej umowy. - strony przewidują, iż wystąpienie siły wyższej może być podstawą do dokonania zmiany umowy w zakresie terminu wykonania umowy, w tym w zakresie przedłużenia terminu jej wykonania o czas występowania siły wyższej i jej skutków. - strony przewidują, iż wystąpienie siły wyższej może być podstawą do zmiany sposobu wykonania umowy lub zmiany wysokości wynagrodzenia stosownie do zakresu, rodzaju i skutków siły wyższej dla tych elementów umowy. c) Strony dopuszczają możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku, gdy na skutek okoliczności nie leżących po stronie wykonawcy oferowane urządzenia nie będą dostępne na rynku w chwili realizacji przedmiotu umowy lub zaprzestano jego produkcji. Strony dopuszczają wówczas, za uprzednią, pisemną zgodą zamawiającego, możliwość dostarczenia zamienników, o parametrach technicznych co najmniej równych lub lepszych od przedstawionych w ofercie wykonawcy, w cenie wynikającej z oferty wykonawcy. Obowiązek pisemnego poinformowania zamawiającego o konieczności zamiany oferowanego sprzętu na inny w związku z brakiem jego dostępności na rynku i uzyskanie pisemnej zgody zamawiającego na proponowaną zamianę spoczywa na wykonawcy.
IV 4 4 data 2020-06-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Funkcja zasilania bramy komunikacyjnej w standardzie POE
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Funkcja współpracy systemu z kamerami wspierającymi rozwiązania LPR
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)