Dostawa urządzenia do hermetyzacji obudów laserów

Publication date 2020-06-08
End date 2020-06-19 00:00:00
Instytucja Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Technologii Elektronowej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia elektromechaniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548615-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 317200009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i testowanie fabrycznie nowego urządzenia do hermetyzacji obudów laserów wraz z obsługą gwarancyjną i serwisową, dokumentacją oraz szkoleniami.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f5b69ae8-441c-40bc-b63e-b5dda300dd7d
Biuletyn 548615-N-2020
Zamawiajacy nazwa Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Technologii Elektronowej
Regon 000038971
Zamawiajacy adres ulica Al. Lotników
Zamawiajacy adres numer domu 32/46
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-668
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 487 700,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email azygler@ite.waw.pl,
Adres strony url www.ite.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ite.waw.pl w zakładce zamówienia publicznei
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ite.waw.pl w zakładce zamówienia publiczne
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Ofertę można złożyć w siedzibie Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres al. Lotników 32/46, 02-668 Warszawa, budynek VI, pokój nr 4
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzenia do hermetyzacji obudów laserów
Numer referencyjny K1/27/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i testowanie fabrycznie nowego urządzenia do hermetyzacji obudów laserów wraz z obsługą gwarancyjną i serwisową, dokumentacją oraz szkoleniami.
Cpv glowny przedmiot 31720000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 154
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen I. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć - na wezwanie Zamawiającego: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. b) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. c) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. II. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt I. 1) Ppkt a) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. III. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie I a) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy przewiduje udzielenie zaliczek 1
Przewiduje udzielenie zaliczek Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki na poniższych zasadach (szczegółowe zasady we wzorze umowy): 1) Zamawiający udziela zaliczki Wykonawcy w wysokości 80% wartości brutto umowy. 2) Zaliczka zostanie udzielana w terminie 30 dni w oparciu o fakturę VAT oraz po przedłożeniu oryginału wniesienia zabezpieczenia zaliczki przez Wykonawcę na kwotę zaliczki. 3) Zabezpieczenie ma obejmować okres co najmniej od dnia przedłożenia faktury VAT jej obejmującej do końca okresu obowiązywania umowy. 4) Zaliczka zaliczana jest na poczet wynagrodzenia Wykonawcy. 5) Zabezpieczenie zaliczki może być wnoszone w formie nieodwołanej i bezwarunkowej gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z klauzulą zapłaty „na pierwsze żądanie”. 6) Dokument zabezpieczenia zaliczki Zamawiający zwraca po zapłaceniu Wykonawcy reszty wynagrodzenia. 7) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić, aby zabezpieczenie zaliczki było ważne i wykonalne, aż do zakończenia realizacji zamówienia. 8) Jeśli w warunkach przedłożonego przez Wykonawcę zabezpieczenia zaliczki podana jest data jego wygaśnięcia, a Wykonawca na 3 dni roboczych przed tą datą nie wniesie przedłużenia zabezpieczenia zaliczki, Zamawiający jest uprawniony do zrealizowania zabezpieczenia, a z uzyskanych z tego tytułu środków do ustanowienia zabezpieczenia zaliczki. Tego rodzaju zabezpieczenie Zamawiający przechowuje na oprocentowanym rachunku bankowym i zwraca w terminie 14 dni roboczych po ostatecznym rozliczeniu zaliczki wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy. 9) W przypadku rozwiązania umowy Zamawiający korzysta z zabezpieczenia w taki sposób, że kwota zabezpieczona jest z niej pobierana.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach wynikających wprost z przepisów o zamówieniach publicznych, jak i w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 2. Wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy są możliwe w przypadkach opisanych w ustawie Pzp oraz w sytuacjach opisanych poniżej: a. zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra; b. zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadkach zaistnienia siły wyższej. c. zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę.
IV 4 4 data 2020-06-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: -administratorem danych osobowych jest Zamawiający (dane kontaktowe powyżej); -kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych: iod@ite.waw.pl -dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; -odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8, 8a oraz art. 96 ust. 3, 3a i 3b ustawy Pzp; -dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1, 1a i 1b ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; -obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; -zakres przetwarzania danych: imię i nazwisko; -w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; -posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; - nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników - zastrzeżenie z art. 8a ust. 3 ustawy Pzp. ** Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego – zastrzeżenie z art. 8a ust. 4 ustawy Pzp.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)