GuidZP400 |
2a56634f-4c9a-45e5-bd59-413225d84c3e
|
Biuletyn |
548637-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
|
Regon |
28860400000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jana Kilińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15-089
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
857 485 400
|
Zamawiajacy fax |
857 485 627
|
Zamawiajacy email |
zampubl@umwb.edu.pl
|
Adres strony url |
www.umb.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie dotyczy projektu pt. „System dwujęzycznego oznakowania kampusu Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku oraz warsztaty międzykulturowe dla pracowników elementami realizacji strategii umiędzynarodowienia Uczelni”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia wyższa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.umb.edu.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.umb.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w wersji papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Ogólna UMB, ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok (lewe skrzydło Pałacu Branickich, parter)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie, dostawa i montaż nośników informacyjnych w ramach projektu pn. „System dwujęzycznego oznakowania kampusu Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku oraz warsztaty międzykulturowe dla pracowników elementami realizacji strategii umiędzynarodowienia Uczelni”.
|
Numer referencyjny |
AZP.25.2.14.2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostarczenie i montaż systemu oznakowania oznaczeniami dwujęzycznymi polsko – angielskimi budynków i terenu UMB.
Zamówienie dotyczy projektu pt. „System dwujęzycznego oznakowania kampusu Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku oraz warsztaty międzykulturowe dla pracowników elementami realizacji strategii umiędzynarodowienia Uczelni” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, projekt pozakonkursowy pt. Podniesienie kompetencji kadry akademickiej i potencjału instytucji w przyjmowaniu osób z zagranicy – Welcome to Poland realizowany w ramach Działania określonego we wniosku o dofinansowanie projektu nr POWR.03.03.00-00-PN14/18. Celem realizacji zamówienia jest uzyskanie spójnego systemu oznakowania obiektów na zewnątrz i wewnątrz oraz terenu Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, co przyczyni się do zwiększenia komfortu i ułatwi aklimatyzację studentów i kadry zagranicznej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik do SIWZ i jest jej integralną częścią.
3. Wykonawca wykona nośniki systemu oznakowania oznaczone symbolami w podanej liczbie i wg oznaczeń opisanych w załączniku nr 1 A (Załącznik do formularza ofertowego). Treść nośników wewnętrznych w języku polskim i angielskim opisano w załączniku nr 2 (tabele oznaczone numerami od 1 do 18 - plik tabele nośniki wewnętrzne 1-18). Treść nośników zewnętrznych w języku polskim i angielskim opisano w załączniku nr 3 (plik tabela nośniki zewnętrzne). Lokalizację nośników zewnętrznych w terenie wskazano na mapach oznaczonych numerami od 1 do 4 (plik mapy 1 – 4), stanowiących załącznik nr 4.
|
Cpv glowny przedmiot |
30193800-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
5
|
Informacje na temat katalogow |
Przedmiot zamówienia realizowany będzie w następujących terminach:
5 miesięcy od daty zawarcia umowy. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wzory graficzne nośników, o których mowa w pkt 3.1 oraz wzór każdego z rodzajów nośników informacyjnych, o których mowa w pkt 3.2 w terminie 2 miesięcy od daty zawarcia umowy w celu uzyskania akceptacji Zamawiającego. Zamawiający zajmie stanowisko w terminie 7 dni.
Zamawiający w ciągu 7 dni od dnia przedłożenia przez Wykonawcę zgłoszenia o wykonaniu przedmiotu zamówienia dokona sprawdzenia i odbioru lub przedstawi ewentualne uwagi, co zostanie potwierdzone protokołem zdawczo – odbiorczym, podpisanym przez obie strony. Data podpisania protokołu jest datą wykonania zamówienia.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał usługę, tj.:
a) powinien wykazać się co najmniej jednym wykonaniem systemu wizualnej informacji przestrzennej w budynkach użyteczności publicznej lub przestrzeniach publicznych o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto lub co najmniej dwoma zrealizowanymi zamówieniami o wartości nie mniejszej niż 15 000 zł brutto każde,
wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, zgodnie z załącznikiem nr 14 do SIWZ; oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
Dokument Numer Załącznika
1. OFERTA MUSI ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY
a) Formularz ofertowy + Załącznik do Formularza Ofertowego Załącznik nr 1 + Załącznik nr 1A
b) Oświadczenie DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU Załącznik nr 12
c) Oświadczenie DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA
Z POSTĘPOWANIA Załącznik nr 13
d) Opcjonalnie: zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia – jeżeli dotyczy Załącznik nr 15
e) Opcjonalnie: wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i nazwy firm podwykonawców – jeżeli dotyczy Załącznik nr 16
f) Opcjonalnie: Oświadczenie o ofercie równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia – jeżeli dotyczy Załącznik nr 18
g) Opcjonalnie: pełnomocnictwo
Jeśli występuje pełnomocnik, pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie) – zgodnie z itp. 23 ust. 2 ustawy Pzp.
2. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT
(czynność Wykonawcy winna być dokonana w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w itp. 86 ust. 5 ustawy Pzp)
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności Wykonawcy do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w itp. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór stanowi załącznik nr 17 do SIWZ
3. DOKUMENTY SKŁADANE NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO
1. Wykaz usług zrealizowanych przez Wykonawcę wraz z dowodami czy zostały wykonane należycie Załącznik nr 14
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiana Umowy możliwa jest w sytuacji, gdy: 1) jest korzystna dla Zamawiającego, 2) konieczność zmiany wynika z okoliczności, których nie dało się przewidzieć w dacie zawarcia umowy, 3) zmieniły się przepisy, decyzje bądź pozwolenia, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki stron, 4) zmianie uległy nazwy budynków, pomieszczeń, jednostek itp. (zmiany te nie wymagają aneksowania umowy, tylko informacji pisemnej ze strony Zamawiającego), 5) ustalone umową terminy mogą ulec wydłużeniu o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w następujących przypadkach: - z powodu zmian w dokumentacji, o której mowa w § 1 ust. 4, - wystąpienia konieczności wykonania dodatkowych i niemożliwych do przewidzenia prac, których zrealizowanie jest niezbędne, wskutek niemożliwych do przewidzenia okoliczności, w tym z uwagi na zmianę obowiązujących przepisów, a których przeprowadzenie wiąże się z potrzebą zmiany terminu, - jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych lub dających się przypisać Zamawiającemu, - siły wyższej, - na skutek działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, - wystąpienie innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny, - istnieje konieczność przesunięcia terminu wykonania Umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. - przedłużania się procedury udzielania przedmiotowego zamówienia, wynikającego z dowolnych przyczyn. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany osób, o których mowa w § 5 umowy. Zmiana taka wymaga zachowania formy pisemnej i nie stanowi zmiany umowy. 4. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów, Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie zastrzeżeniem ust. 6. 5. Strony z powodów, jakie mogą wpływać na zmiany terminów wykonania prac objętych niniejszą umową, wyłączają niedogodności związane z pogodą, typową dla okresu wykonywania prac w miejscu realizacji umowy. 6. Zamawiający nie ma obowiązku dokonać zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli Wykonawca w terminie 3 dni od wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 i 4 nie złoży Zamawiającemu pisemnego, uzasadnionego wniosku o przedłużenie terminu wykonania prac objętych umową.
|
IV 4 4 data |
2020-06-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|