Wykonanie, dostawa i montaż nośników informacyjnych w ramach projektu pn. „System dwujęzycznego oznakowania kampusu Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku oraz warsztaty międzykulturowe dla pracowników elementami realizacji strategii umiędzynarodowienia Uczelni”.

Publication date 2020-06-08
End date 2020-06-19 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Organizatory i akcesoria

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548637-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301938006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostarczenie i montaż systemu oznakowania oznaczeniami dwujęzycznymi polsko – angielskimi budynków i terenu UMB.
Zamówienie dotyczy projektu pt. „System dwujęzycznego oznakowania kampusu Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku oraz warsztaty międzykulturowe dla pracowników elementami realizacji strategii umiędzynarodowienia Uczelni” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, projekt pozakonkursowy pt. Podniesienie kompetencji kadry akademickiej i potencjału instytucji w przyjmowaniu osób z zagranicy – Welcome to Poland realizowany w ramach Działania określonego we wniosku o dofinansowanie projektu nr POWR.03.03.00-00-PN14/18. Celem realizacji zamówienia jest uzyskanie spójnego systemu oznakowania obiektów na zewnątrz i wewnątrz oraz terenu Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, co przyczyni się do zwiększenia komfortu i ułatwi aklimatyzację studentów i kadry zagranicznej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik do SIWZ i jest jej integralną częścią.
3. Wykonawca wykona nośniki systemu oznakowania oznaczone symbolami w podanej liczbie i wg oznaczeń opisanych w załączniku nr 1 A (Załącznik do formularza ofertowego). Treść nośników wewnętrznych w języku polskim i angielskim opisano w załączniku nr 2 (tabele oznaczone numerami od 1 do 18 - plik tabele nośniki wewnętrzne 1-18). Treść nośników zewnętrznych w języku polskim i angielskim opisano w załączniku nr 3 (plik tabela nośniki zewnętrzne). Lokalizację nośników zewnętrznych w terenie wskazano na mapach oznaczonych numerami od 1 do 4 (plik mapy 1 – 4), stanowiących załącznik nr 4.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 2a56634f-4c9a-45e5-bd59-413225d84c3e
Biuletyn 548637-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
Regon 28860400000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jana Kilińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15-089
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 857 485 400
Zamawiajacy fax 857 485 627
Zamawiajacy email zampubl@umwb.edu.pl
Adres strony url www.umb.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie dotyczy projektu pt. „System dwujęzycznego oznakowania kampusu Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku oraz warsztaty międzykulturowe dla pracowników elementami realizacji strategii umiędzynarodowienia Uczelni”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia wyższa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.umb.edu.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.umb.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w wersji papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Ogólna UMB, ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok (lewe skrzydło Pałacu Branickich, parter)
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie, dostawa i montaż nośników informacyjnych w ramach projektu pn. „System dwujęzycznego oznakowania kampusu Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku oraz warsztaty międzykulturowe dla pracowników elementami realizacji strategii umiędzynarodowienia Uczelni”.
Numer referencyjny AZP.25.2.14.2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostarczenie i montaż systemu oznakowania oznaczeniami dwujęzycznymi polsko – angielskimi budynków i terenu UMB. Zamówienie dotyczy projektu pt. „System dwujęzycznego oznakowania kampusu Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku oraz warsztaty międzykulturowe dla pracowników elementami realizacji strategii umiędzynarodowienia Uczelni” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, projekt pozakonkursowy pt. Podniesienie kompetencji kadry akademickiej i potencjału instytucji w przyjmowaniu osób z zagranicy – Welcome to Poland realizowany w ramach Działania określonego we wniosku o dofinansowanie projektu nr POWR.03.03.00-00-PN14/18. Celem realizacji zamówienia jest uzyskanie spójnego systemu oznakowania obiektów na zewnątrz i wewnątrz oraz terenu Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, co przyczyni się do zwiększenia komfortu i ułatwi aklimatyzację studentów i kadry zagranicznej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik do SIWZ i jest jej integralną częścią. 3. Wykonawca wykona nośniki systemu oznakowania oznaczone symbolami w podanej liczbie i wg oznaczeń opisanych w załączniku nr 1 A (Załącznik do formularza ofertowego). Treść nośników wewnętrznych w języku polskim i angielskim opisano w załączniku nr 2 (tabele oznaczone numerami od 1 do 18 - plik tabele nośniki wewnętrzne 1-18). Treść nośników zewnętrznych w języku polskim i angielskim opisano w załączniku nr 3 (plik tabela nośniki zewnętrzne). Lokalizację nośników zewnętrznych w terenie wskazano na mapach oznaczonych numerami od 1 do 4 (plik mapy 1 – 4), stanowiących załącznik nr 4.
Cpv glowny przedmiot 30193800-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 5
Informacje na temat katalogow Przedmiot zamówienia realizowany będzie w następujących terminach: 5 miesięcy od daty zawarcia umowy. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wzory graficzne nośników, o których mowa w pkt 3.1 oraz wzór każdego z rodzajów nośników informacyjnych, o których mowa w pkt 3.2 w terminie 2 miesięcy od daty zawarcia umowy w celu uzyskania akceptacji Zamawiającego. Zamawiający zajmie stanowisko w terminie 7 dni. Zamawiający w ciągu 7 dni od dnia przedłożenia przez Wykonawcę zgłoszenia o wykonaniu przedmiotu zamówienia dokona sprawdzenia i odbioru lub przedstawi ewentualne uwagi, co zostanie potwierdzone protokołem zdawczo – odbiorczym, podpisanym przez obie strony. Data podpisania protokołu jest datą wykonania zamówienia.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał usługę, tj.: a) powinien wykazać się co najmniej jednym wykonaniem systemu wizualnej informacji przestrzennej w budynkach użyteczności publicznej lub przestrzeniach publicznych o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto lub co najmniej dwoma zrealizowanymi zamówieniami o wartości nie mniejszej niż 15 000 zł brutto każde, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, zgodnie z załącznikiem nr 14 do SIWZ; oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: Dokument Numer Załącznika 1. OFERTA MUSI ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY a) Formularz ofertowy + Załącznik do Formularza Ofertowego Załącznik nr 1 + Załącznik nr 1A b) Oświadczenie DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Załącznik nr 12 c) Oświadczenie DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA Załącznik nr 13 d) Opcjonalnie: zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia – jeżeli dotyczy Załącznik nr 15 e) Opcjonalnie: wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i nazwy firm podwykonawców – jeżeli dotyczy Załącznik nr 16 f) Opcjonalnie: Oświadczenie o ofercie równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia – jeżeli dotyczy Załącznik nr 18 g) Opcjonalnie: pełnomocnictwo Jeśli występuje pełnomocnik, pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie) – zgodnie z itp. 23 ust. 2 ustawy Pzp. 2. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT (czynność Wykonawcy winna być dokonana w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w itp. 86 ust. 5 ustawy Pzp) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności Wykonawcy do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w itp. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór stanowi załącznik nr 17 do SIWZ 3. DOKUMENTY SKŁADANE NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO 1. Wykaz usług zrealizowanych przez Wykonawcę wraz z dowodami czy zostały wykonane należycie Załącznik nr 14
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiana Umowy możliwa jest w sytuacji, gdy: 1) jest korzystna dla Zamawiającego, 2) konieczność zmiany wynika z okoliczności, których nie dało się przewidzieć w dacie zawarcia umowy, 3) zmieniły się przepisy, decyzje bądź pozwolenia, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki stron, 4) zmianie uległy nazwy budynków, pomieszczeń, jednostek itp. (zmiany te nie wymagają aneksowania umowy, tylko informacji pisemnej ze strony Zamawiającego), 5) ustalone umową terminy mogą ulec wydłużeniu o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w następujących przypadkach: - z powodu zmian w dokumentacji, o której mowa w § 1 ust. 4, - wystąpienia konieczności wykonania dodatkowych i niemożliwych do przewidzenia prac, których zrealizowanie jest niezbędne, wskutek niemożliwych do przewidzenia okoliczności, w tym z uwagi na zmianę obowiązujących przepisów, a których przeprowadzenie wiąże się z potrzebą zmiany terminu, - jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych lub dających się przypisać Zamawiającemu, - siły wyższej, - na skutek działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, - wystąpienie innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny, - istnieje konieczność przesunięcia terminu wykonania Umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. - przedłużania się procedury udzielania przedmiotowego zamówienia, wynikającego z dowolnych przyczyn. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany osób, o których mowa w § 5 umowy. Zmiana taka wymaga zachowania formy pisemnej i nie stanowi zmiany umowy. 4. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów, Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie zastrzeżeniem ust. 6. 5. Strony z powodów, jakie mogą wpływać na zmiany terminów wykonania prac objętych niniejszą umową, wyłączają niedogodności związane z pogodą, typową dla okresu wykonywania prac w miejscu realizacji umowy. 6. Zamawiający nie ma obowiązku dokonać zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli Wykonawca w terminie 3 dni od wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 i 4 nie złoży Zamawiającemu pisemnego, uzasadnionego wniosku o przedłużenie terminu wykonania prac objętych umową.
IV 4 4 data 2020-06-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena ofertowa
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)