Dostawa rękawic z membraną izolacyjną oraz rękawiczek zimowych.

Publication date 2020-06-08
End date 2020-06-29 00:00:00
Instytucja Biuro Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Rękawice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545373-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 184240007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nowych, pochodzących z bieżącej produkcji:
W części 1 zamówienia:
Rękawic z membraną izolacyjną w ilości 600 par w ramach zamówienia podstawowego,
Rękawic z membraną izolacyjną w ilości do 600 par w ramach zamówienia objętego prawem opcji,
W części 2 zamówienia:
Rękawiczek zimowych w ilości 300 par w ramach zamówienia podstawowego,
Rękawiczek zimowych w ilości do 250 par w ramach zamówienia objętego prawem opcji,
2. Minimalny wymagany okres gwarancji (dla części 1-2 zamówienia) wynosi 12 miesięcy od daty wydania przedmiotu z magazynu do użytkowania. Okres przechowywania przedmiotu zamówienia w magazynie wynosi maksymalnie 5 lat.
3. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz z ofertą, ostatecznego wzoru oferowanego przedmiotu zamówienia w pierwszym stopniu jakości, tj.:
a) w przypadku składania oferty na część 1 zamówienia – 1 pary rękawic z membraną izolacyjną (lewa i prawa rękawica) w rozmiarze 9
b) w przypadku składania oferty na część 2 zamówienia – 1 pary rękawiczek zimowych (lewa i prawa rękawiczka) w rozmiarze 23 (9)
Niedostarczenie wzoru przedmiotu zamówienia, dostarczenie wzoru niekompletnego lub niezgodnego z wymaganiami określonymi w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 96eb61f3-4783-4874-8140-3af31fcf04a0
Biuletyn 545373-N-2020
Zamawiajacy nazwa Biuro Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Podchorążych
Zamawiajacy adres numer domu 38
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-463
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 500 44 29,
Zamawiajacy fax 22 500 47 82, 22 500 47 07
Zamawiajacy email zp.bf.kg@strazgraniczna.pl ,
Adres strony url www.strazgraniczna.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.strazgraniczna.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.strazgraniczna.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w oryginale za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Biura Ochrony Informacji KGSG, ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa, budynek nr 5 (kontakt 22 5004372 / 22 5135337)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa rękawic z membraną izolacyjną oraz rękawiczek zimowych.
Numer referencyjny 23/BF/BTiZ/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nowych, pochodzących z bieżącej produkcji: W części 1 zamówienia: Rękawic z membraną izolacyjną w ilości 600 par w ramach zamówienia podstawowego, Rękawic z membraną izolacyjną w ilości do 600 par w ramach zamówienia objętego prawem opcji, W części 2 zamówienia: Rękawiczek zimowych w ilości 300 par w ramach zamówienia podstawowego, Rękawiczek zimowych w ilości do 250 par w ramach zamówienia objętego prawem opcji, 2. Minimalny wymagany okres gwarancji (dla części 1-2 zamówienia) wynosi 12 miesięcy od daty wydania przedmiotu z magazynu do użytkowania. Okres przechowywania przedmiotu zamówienia w magazynie wynosi maksymalnie 5 lat. 3. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz z ofertą, ostatecznego wzoru oferowanego przedmiotu zamówienia w pierwszym stopniu jakości, tj.: a) w przypadku składania oferty na część 1 zamówienia – 1 pary rękawic z membraną izolacyjną (lewa i prawa rękawica) w rozmiarze 9 b) w przypadku składania oferty na część 2 zamówienia – 1 pary rękawiczek zimowych (lewa i prawa rękawiczka) w rozmiarze 23 (9) Niedostarczenie wzoru przedmiotu zamówienia, dostarczenie wzoru niekompletnego lub niezgodnego z wymaganiami określonymi w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
Cpv glowny przedmiot 18424000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-11-20T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie konkretyzuje warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie konkretyzuje warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca winien udowodnić, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w przypadku składania oferty na: a) część 1 zamówienia - przynajmniej jedną dostawę obejmującą swym zakresem co najmniej 600 par rękawic ochronnych chroniących przed zimnem i wilgocią oraz zagrożeniami mechanicznymi, b) część 2 zamówienia - przynajmniej jedną dostawę obejmującą swym zakresem co najmniej 300 par rękawiczek skórzanych pięciopalcowych chroniących przed zimnem, 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych (art. 22a ust. 1 ustawy Pzp.) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zawierające co najmniej informację nt: zakresu zasobów udostępnianych wykonawcy przez inny podmiot w celu potwierdzenia spełnienia warunku(ów) udziału w postępowaniu, sposobu wykorzystania tych zasobów przez wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia, charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z tym podmiotem). 3.W przypadku Wykonawcy składającego ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, w celu potwierdzenia posiadanej wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje dostawę/dostawy spełniające wszystkie wymagania ilościowo-jakościowe określone przez Zamawiającego dla tych części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca nie może posługiwać się tym samym dokumentem dowodowym, chyba że wielkość i zakres dostaw(y) w nim wyszczególnionych(ej) spełnia wszystkie wymagania określone dla tych części zamówienia, których wykonanie ma potwierdzić ten dokument dowodowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu/ów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączenia dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym: − dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. − w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W przypadku składania oferty w części 1 zamówienia: a) analizy, atesty, raporty z badań lub inne równoważne dokumenty, zawierające wskaźniki techniczno-użytkowe tkaniny poliamidowej, skóry licowej, laminatu użytych do wykonania przedmiotu zamówienia oraz wyrobu gotowego – potwierdzające spełnienie wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia. Dokumenty te powinny być wystawione dla wyrobu gotowego przez akredytowane laboratorium badawcze; dla materiałów przez akredytowane laboratoria badawcze lub inne laboratorium posiadające nadzorowane wyposażenie pomiarowo-badawcze (np. laboratorium notyfikowane, zakładowe) b) jeden egzemplarz dokumentacji techniczno-technologicznej dotyczącej wytwarzania oferowanego przedmiotu zamówienia w polskiej wersji językowej, która powinna zawierać co najmniej następujące informacje: opis przedmiotu zamówienia, rysunek (rysunki), wymagania techniczne (zawierające między innymi zestawienie części składowych, wykaz materiałów i dodatków niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia), opis sposobu wykonania przedmiotu zamówienia oraz jego oznaczenia, tabelę wymiarów, opis sposobu pakowania i przechowywania. W przypadku składania oferty na 2 część zamówienia: a) analizy, atesty, raporty z badań lub inne równoważne dokumenty, zawierające wskaźniki techniczno-użytkowe skóry potwierdzające spełnienie wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia. Dokumenty te powinny być wystawione przez akredytowane laboratoria badawcze lub inne laboratorium posiadające nadzorowane wyposażenie pomiarowo-badawcze (np. laboratorium notyfikowane, zakładowe) b) jeden egzemplarz dokumentacji techniczno-technologicznej dotyczącej wytwarzania oferowanego przedmiotu zamówienia w polskiej wersji językowej, która powinna zawierać co najmniej następujące informacje: opis przedmiotu zamówienia, rysunek (rysunki), wymagania techniczne (zawierające między innymi zestawienie części składowych, wykaz materiałów i dodatków niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia), opis sposobu wykonania przedmiotu zamówienia oraz jego oznaczenia, tabelę wymiarów, opis sposobu pakowania i przechowywania.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert - zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-06-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Rękawice z membraną izolacyjną
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-20T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nowych, pochodzących z bieżącej produkcji: Rękawic z membraną izolacyjną w ilości 600 par w ramach zamówienia podstawowego, Rękawic z membraną izolacyjną w ilości do 600 par w ramach zamówienia objętego prawem opcji, 2. Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty wydania przedmiotu z magazynu do użytkowania. Okres przechowywania przedmiotu zamówienia w magazynie wynosi maksymalnie 5 lat. 3. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, w przypadku posiadania przez Zamawiającego środków finansowych. O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie, odrębnym oświadczeniem, w terminie nie później niż 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Rękawiczki zimowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-08T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nowych, pochodzących z bieżącej produkcji: Rękawiczek zimowych w ilości 300 par w ramach zamówienia podstawowego, Rękawiczek zimowych w ilości do 250 par w ramach zamówienia objętego prawem opcji, 2. Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty wydania przedmiotu z magazynu do użytkowania. Okres przechowywania przedmiotu zamówienia w magazynie wynosi maksymalnie 5 lat. 3. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, w przypadku posiadania przez Zamawiającego środków finansowych. O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie, odrębnym oświadczeniem, w terminie nie później niż 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
  

Criterion

Kryteria Jakość
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)