Dostawa instrumentarium elektrochirurgicznego i staplerów

Publication date 2020-06-08
End date 2020-06-16 00:00:00
Instytucja Szpital Powiatowy im. Jana Mikulicza w Biskupcu
Miejscowość Biskupiec
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548455-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331622005, 331400003, 331416408, 301928009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie obejmuje m. in. retraktory ran, elektrody różnych kształtów, uchwyty elektrod, narzędzia laparoskopowe, filtry, staplery i ładunki, łaty hemostatyczne, dreny, filtry, ostrza i siatki do dermatomów, węże do histeropompy, końcówki do koagulacji i ablacji, ostrza do pił, frezy, etykiety, taśmy i wosk do systemu zarządzania obiegiem materiałów w Centralnej Sterylizatorni

Dodatkowe informacje

GuidZP400 11bd4d52-9b6e-424f-988c-c7825cd573fe
Biuletyn 548455-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Powiatowy im. Jana Mikulicza w Biskupcu
Regon 51131574500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Armii Krajowej
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Biskupiec
Zamawiajacy kod pocztowy 11-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 089 7152023 w. 317, 313
Zamawiajacy fax 897 156 208
Zamawiajacy email info@szpital-biskupiec.pl
Adres strony url szpital-biskupiec.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia szpital-biskupiec.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja szpital-biskupiec.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne EPUAP:/szpitalbiskupiec/SkrytkaESP
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie w formie papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Powiatowy im. Jana Mikulicza w Biskupcu, ul. Armii Krajowej 8, 11-300 Biskupiec
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa instrumentarium elektrochirurgicznego i staplerów
Numer referencyjny PN/05/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zamówienie obejmuje m. in. retraktory ran, elektrody różnych kształtów, uchwyty elektrod, narzędzia laparoskopowe, filtry, staplery i ładunki, łaty hemostatyczne, dreny, filtry, ostrza i siatki do dermatomów, węże do histeropompy, końcówki do koagulacji i ablacji, ostrza do pił, frezy, etykiety, taśmy i wosk do systemu zarządzania obiegiem materiałów w Centralnej Sterylizatorni
Cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 155803,85
Waluta calosc euro
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu, b) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: - kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; - sytuacji ekonomicznej i finansowej; - zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Katalog lub kopie tych stron katalogu lub inne materiały firmowe, na których będą zawarte wyczerpujące informacje dotyczące oferowanych materiałów potrzebne do wypełnienia Formularza cenowego oraz sprawdzenia właściwości oferowanych w danym Pakiecie materiałów; Wypełnione Oświadczenie Wykonawcy dotyczące wyrobów medycznych (wg załączonego wzoru).
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony Formularz ofertowy (wg załączonego wzoru), Wypełniony Formularz cenowy (wg załączonego wzoru). Wykonawca zobowiązany jest podać wszystkie informacje określone w Formularzu cenowym. Niespełnienie tego warunku skutkuje odrzuceniem oferty.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst a) Podana cena netto jest stała i nie ulegnie zmianie w okresie od daty podpisania umowy do 30 września 2020 r. b) W okresie od dnia 1 października 2020 r. do końca obowiązywania umowy podana cena może ulec zmianie w okresach nie krótszych niż kwartał. Zmiana nie przekroczy wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za poprzedni kwartał, publikowanego w obwieszczeniu Prezesa GUS w Monitorze Polskim. c) Zmiana cen może nastąpić jedynie po uzgodnieniu z zamawiającym na podstawie przedłożonych na piśmie dokumentów, złożonych na 14 dni przed wprowadzeniem nowych cen. d) Zmiana cen nastąpi w formie pisemnej (aneks) pod rygorem nieważności. e) W przypadku zmiany stawki podatku VAT na materiały objęte niniejszą umową, zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, bez konieczności sporządzania aneksu. Zmienia się stosownie do tego cena brutto materiału, cena netto pozostaje bez zmian. f) W czasie trwania sprzedaży promocyjnej materiałów objętych ofertą przetargową, Wykonawca jest zobowiązany do sprzedawania Zamawiającemu tych materiałów po cenach promocyjnych, jeżeli są niższe od przetargowych, przez cały okres trwania promocji. g) Strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych materiałów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. h) W przypadku, gdy strony nie dojdą do porozumienia w zakresie zmian cen materiałów objętych umową, dopuszczają możliwość rozwiązania umowy w spornej części. i) W przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie lub zakończenie produkcji, strony dopuszczają możliwość dostarczenia odpowiedników produktów objętych umową. Podobnie w razie braku możliwości lub istotnych trudności w dostarczeniu produktów zaoferowanych w ofercie dopuszcza się dostarczanie przez Wykonawcę zamienników o nie gorszych parametrach i w takiej samej cenie. W powyższej sytuacji Wykonawca przedłoży dokumenty uzasadniające konieczność dostarczania zamienników, a Zamawiający rozpatrzy prośbę Wykonawcy w terminie 7 dni i jeżeli wyrazi zgodę na zamianę – Wykonawca będzie mógł dostarczać zamienniki. W przypadku braku zgody – strony dopuszczają możliwość rozwiązania umowy w części dotyczącej produktu, dla którego zaproponowano zamiennik. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy: a) w zakresie cen jednostkowych - z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, w szczególności gdy wykonawca zaproponuje upusty, rabaty; b) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia); c) w zakresie zmiany numeru katalogowego danego produktu, jeżeli nie spowoduje to zmiany przedmiotu umowy; d) w zakresie zwiększenia lub zmniejszenia ilości produktów wskazanych w umowie w formularzu cenowym, jeżeli nie spowoduje to przekroczenia wartości brutto umowy; e) w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; f) w zakresie zmiany/zastąpienia przedmiotu umowy w części lub w całości produktem o lepszych parametrach, przy zachowaniu ceny oferowanego przedmiotu zamówienia; g) w zakresie zmiany/zastąpienia przedmiotu umowy w części lub w całości produktem o lepszych parametrach, przy zachowaniu ceny oferowanego przedmiotu zamówienia; h) w zakresie zmian wielkości opakowania oraz wynikającej z tej zmiany ilości opakowań z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny zawartej w umowie, i) w zakresie zmiany/zastąpienia przedmiotu umowy w części lub w całości innym produktem o innej nazwie handlowej i od innego producenta, z zastrzeżeniem, że musi on być tożsamy (w rozumieniu opisu przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ i ceny zawartej w ofercie wykonawcy) z produktem zaoferowanym pierwotnie w ofercie w przypadku braku możliwości pozyskania produktu będącego przedmiotem umowy na skutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, nawet przy zachowaniu należytej staranności; j) w przypadku niewyczerpania wartości umowy przed jej wygaśnięciem może być ona przedłużona do momentu wykorzystania całej wartości; k) ponadto Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w każdym przypadku, kiedy zmiany umowy są korzystne dla Zamawiającego z zachowaniem przepisów ustawy Prawo zamówień Publicznych. 3. Zmiany wyszczególnione w § 5 ust. 2 wymagają sporządzenia aneksu do umowy, za wyjątkiem pkt a), d), h). 4. Zamawiający, korzystając z prawa opcji - na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - zastrzega sobie prawo do: a) zmniejszenia ilości zamawianych dostaw bez podania przyczyn. Wykonawca nie może domagać się wykupienia pełnej ilości określonego umową materiału w sytuacji, gdy nie leży to w interesie Zamawiającego ani rościć żądań finansowych z powodu niezrealizowanej części umowy. Zmniejszenie wartości przedmiotu umowy w toku realizacji umowy nie może przekroczyć 30% wartości określonej w niniejszej umowie; b) zwiększenia ilości jednej pozycji, kompensując to zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie umowy, z zachowaniem cen jednostkowych zawartych w formularzu cenowym. Kompensacja nie może zmienić całkowitej wartości umowy
IV 4 4 data 2020-06-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Retraktor ran chirurgicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Retraktor ran chirurgicznych - 1 pozycja
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Akcesoria do Valleylab
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Narzędzia, elektrody, filtry, przewody i uchwyty do diatermii chirurgicznej Valleylab - 14 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Staplery i ładunki do staplera
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Rękojeści, jednorazowe ładunki liniowe, staplery jednorazowe, zestaw do przednich resekcji, staplery okrężne - 9 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Łata hemostatyczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Łata hemostatyczna z utlenionej celulozy - 1 pozycja
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Materiały do laparoskopu Aesculap
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis filtry do insuflatora i kontenerów, oleje, szczoteczki, rękaw foliowy, zestawy drenów, przewód elektryczny, silikonowe przepustnice, uszczelki - 28 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Materiały do dermatomów Zimmer
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis ostrza i siatki do przeszczepów - 3 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Materiały do konsoli Crossfire 2 Stryker
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Ostrza i wiertła jednorazowe, elektrody bipolarne - 8 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Akcesoria do elektrochirurgii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Płytki dwudzielne, elektrody konizacyjne, kulki i pętle, przewody, uchwyty elektrod - 10 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Węże do histeropompy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141640-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zestaw węży silikonowych - 1 pozycja
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Końcówki i ostrza
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Końcówki do koagulacji i ablacji, ostrza do piły oscylacyjnej - 3 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Narzędzia monopolarne wielokrotnego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Uchwyty elektrod monopolarnych, wkładki robocze, tubusy, klkeszcze, klipsownica i klipsy, elektrody laparoskopowe - 14 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Materiały do platformy elektrochirurgicznej Synergy firmy Arthrex
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Ostrza jednorazowe, elektrody bipolarne, zestaw do drukarki Sony - 5 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Materiały do komputerowego systemu zarządzania obiegiem materiałów w Centralnej Sterylizatorni
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192800-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis etykiety, taśmy laminowane, kalka woskowo-żywiczna - 3 pozycje
  

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)