„ Zakup modułów oprogramowania systemu informatycznego przy realizacji projektu pn.: "Cyfrowy Powiat Mikołowski-BIS” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020”

Publication date 2020-06-08
End date 2020-06-19 00:00:00
Instytucja Zarząd Powiatu Mikołowskiego
Miejscowość Mikołów
Województwo śląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548276-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 482000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup modułów oprogramowania wraz z licencjami, stanowiącymi rozwinięcie istniejących funkcjonalności istniejących systemów informatycznych oraz wdrożenie zaplanowanych elektronicznych usług publicznych w ramach projektu pn.: „Cyfrowy Powiat Mikołowski BIS” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020” II Osi Priorytetowej „CYFROWE ŚLĄSKIE”, Działanie 2.1 „Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych”.
1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje moduły oprogramowania:
1) Oprogramowanie do ewidencji zamówień publicznych, umów i faktur- 1 sztuka
2) Oprogramowanie udostępniające informacje kadrowo-płacowe - 1 sztuka
3) Portal e-usług- 1 sztuka
4) System Konsultacji Społecznych wraz z aplikacją mobilną - 1 sztuka
Wykonawca zobowiązany jest udzielić na przedmiot zamówienia minimum 36 miesięcy gwarancji.
Okres rękojmi za wady jest równy okresowi gwarancji .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

Kod CPV:

48200000-0 – Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu
48780000-9 – Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością
48920000-3 – Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych
72212200-0 – Usługi opracowania oprogramowania dla sieci, Internetu, intranetu
72263000-6 – Usługi wdrażania oprogramowania.

2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania:

2.1. Zadanie I:”Zakup i wdrożenie modułów do rozwoju systemów informatycznych”

Przedmiot zamówienia w tym zadaniu obejmuje zakup następujących modułów oprogramowania wraz z licencjami i ich wdrożenie:
a) Oprogramowanie do ewidencji zamówień publicznych, umów i faktur - 1 sztuka
b) Oprogramowanie udostępniające informacje kadrowo-płacowe - 1 sztuka
c) Portal e-usług- 1sztuka

Wykonawca zobowiązany jest udzielić na przedmiot zamówienia, opisany w zadaniu I minimum 36 miesięcy gwarancji. Okres rękojmi za wady będzie równy okresowi gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
Kody CPV:
48200000-0 – Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu
48780000-9 – Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością
48920000-3 – Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych
72212200-0 – Usługi opracowania oprogramowania dla sieci, Internetu, intranetu
72263000-6 – Usługi wdrażania oprogramowania.

2.2. Zadanie II: „Zakup i wdrożenie modułu do konsultacji społecznych”
Przedmiot zamówienia w tym zadaniu obejmuje zakup następujących modułów oprogramowania wraz z licencjami i ich wdrożenie:
a) System Konsultacji Społecznych wraz z aplikacją mobilną - 1 sztuka
Wykonawca zobowiązany jest udzielić na przedmiot zamówienia, opisany w zadaniu II minimum 36 miesięcy gwarancji. Okres rękojmi za wady będzie równy okresowi gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9754c771-71da-467d-8b71-3424d2b84194
Biuletyn 548276-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zarząd Powiatu Mikołowskiego
Regon 27628477900000
Zamawiajacy adres ulica Żwirki i Wigury
Zamawiajacy adres numer domu 4a
Zamawiajacy miejscowosc Mikołów
Zamawiajacy kod pocztowy 43-190
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon (032) 32-48-100, 32-48-125
Zamawiajacy fax (032) 32-48-147, 32-48-132
Zamawiajacy email zampub@mikolowski.pl
Adres strony url http://powiat_mikolow.bip.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn.: "Cyfrowy Powiat Mikołowski-BIS” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://powiat_mikolow.bip.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://powiat_mikolow.bip.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Mikołowie,ul.Żwirki i Wigury 4a,43 - 190 Mikołów, wejście A,parter,portiernia.
Nazwa nadana zamowieniu „ Zakup modułów oprogramowania systemu informatycznego przy realizacji projektu pn.: "Cyfrowy Powiat Mikołowski-BIS” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020”
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup modułów oprogramowania wraz z licencjami, stanowiącymi rozwinięcie istniejących funkcjonalności istniejących systemów informatycznych oraz wdrożenie zaplanowanych elektronicznych usług publicznych w ramach projektu pn.: „Cyfrowy Powiat Mikołowski BIS” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020” II Osi Priorytetowej „CYFROWE ŚLĄSKIE”, Działanie 2.1 „Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych”. 1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje moduły oprogramowania: 1) Oprogramowanie do ewidencji zamówień publicznych, umów i faktur- 1 sztuka 2) Oprogramowanie udostępniające informacje kadrowo-płacowe - 1 sztuka 3) Portal e-usług- 1 sztuka 4) System Konsultacji Społecznych wraz z aplikacją mobilną - 1 sztuka Wykonawca zobowiązany jest udzielić na przedmiot zamówienia minimum 36 miesięcy gwarancji. Okres rękojmi za wady jest równy okresowi gwarancji . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Kod CPV: 48200000-0 – Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu 48780000-9 – Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością 48920000-3 – Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych 72212200-0 – Usługi opracowania oprogramowania dla sieci, Internetu, intranetu 72263000-6 – Usługi wdrażania oprogramowania. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania: 2.1. Zadanie I:”Zakup i wdrożenie modułów do rozwoju systemów informatycznych” Przedmiot zamówienia w tym zadaniu obejmuje zakup następujących modułów oprogramowania wraz z licencjami i ich wdrożenie: a) Oprogramowanie do ewidencji zamówień publicznych, umów i faktur - 1 sztuka b) Oprogramowanie udostępniające informacje kadrowo-płacowe - 1 sztuka c) Portal e-usług- 1sztuka Wykonawca zobowiązany jest udzielić na przedmiot zamówienia, opisany w zadaniu I minimum 36 miesięcy gwarancji. Okres rękojmi za wady będzie równy okresowi gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Kody CPV: 48200000-0 – Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu 48780000-9 – Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością 48920000-3 – Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych 72212200-0 – Usługi opracowania oprogramowania dla sieci, Internetu, intranetu 72263000-6 – Usługi wdrażania oprogramowania. 2.2. Zadanie II: „Zakup i wdrożenie modułu do konsultacji społecznych” Przedmiot zamówienia w tym zadaniu obejmuje zakup następujących modułów oprogramowania wraz z licencjami i ich wdrożenie: a) System Konsultacji Społecznych wraz z aplikacją mobilną - 1 sztuka Wykonawca zobowiązany jest udzielić na przedmiot zamówienia, opisany w zadaniu II minimum 36 miesięcy gwarancji. Okres rękojmi za wady będzie równy okresowi gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Przez termin wykonania/zakończenia zamówienia należy rozumieć spisanie protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiajacy nie opisuje warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: Zadanie I 1.2.3.1 w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał (zakończył) należycie : - jedną dostawę oprogramowania informatycznego wraz z wdrożeniem systemu elektronicznych usług publicznych* o wartości wykonanej dostawy minimum 250.000 zł brutto; 1.2.3.2.Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia, następujące osoby: a) jedną osobę ( Kierownik Zespołu) posiadającą następujące doświadczenie: - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert ,pełniła funkcję kierownika zespołu/kierownika projektu lub równoważną, w ramach której zarządzała, nadzorowała i kierowała wdrożeniem minimum jednego systemu informatycznego , o wartości minimum 250.000,00 zł brutto; b) dwie osoby ( specjaliści ds. wdrożeń systemów informatycznych) z których każda musi posiadać następujące doświadczenie; - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert brała udział, jako specjalista ds. wdrożeń lub na równoważnej funkcji , w minimum 2 wdrożeniach systemu informatycznego ; * pod pojęciem „elektronicznych usług publicznych” Zamawiający rozumie usługi świadczone przez podmiot publiczny bez jednoczesnej obecności stron (na odległość),poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie usługobiorcy, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne; Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji wskazanych w punkcie 1.2.3.2 lit.a) i b) przez ta samą osobę. Zadanie II 1.2.3.1 w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał (zakończył) należycie : - jedną dostawę oprogramowania informatycznego do konsultacji społecznych o wartości wykonanej dostawy minimum 30.000 zł brutto; 1.2.3.2.Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia, następujące osoby: a) dwie osoby ( specjaliści ds. wdrożeń systemów informatycznych) z których każda musi posiadać następujące doświadczenie; - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert brała udział, jako specjalista ds. wdrożeń lub na równoważnej funkcji , w minimum 2 wdrożeniach systemu informatycznego ; 2. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1.2 SIWZ, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3.1. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w pkt 3 SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: 3.1.1. wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 3.1.2. zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy; 3.1.3. w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane; 3.1.4. z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności:  zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia;  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego  czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3.2. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w ust. 3, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:  zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub  zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ust.3. 4.1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 1.2 musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców lub wszyscy wykonawcy łącznie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 3.1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający wezwie Wykonawcę, w szczególności do złożenia następujących dokumentów: 3.1.1. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ; 3.1.2. wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, zgodnie ze wzorem wykazu stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ; UWAGA! Jeżeli zakres dostawy przedstawiony w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że dostawy zostały wykonane należycie jest szerszy od opisanego przez Zamawiającego w punkcie II. 1.2.3.1 SIWZ należy, w wykazie dostaw, podać wartość dostaw odpowiadających zakresowi przedmiotu zamówienia, przedstawianych na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia. W przypadku dostawy, której wartość wyrażona jest w innej walucie niż złoty polski należy dokonać przeliczenia według średniego kursu polskiego złotego w stosunku do waluty, w której wyrażona jest wartość dostawy, ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski obowiązującego w dniu, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty , o których mowa w pkt. 3.1.1, pkt 3.1.2 Wykonawcy składają tak, aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem ofertowym , sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 (zadanie I) i/lub Załącznik nr 2a (zadanie II) , następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ); 1.2. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt II ppkt 3.1.1 i 3.1.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego; 1.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1.1 SIWZ; 1.4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.1 SIWZ; 1.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w punkcie 1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2.1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 2.1 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem/upoważnieniem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie należy złożyć wraz z formularzem ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 2 i 2a do SIWZ. 4. Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie.
Czy wadium 1
Wadium 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: a) w przypadku oferty składanej na zadanie I - 5000 złotych ( słownie:pięćtysiecyzłotych) b) w przypadku oferty składanej na zadanie II Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: • pieniądzu; • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 4.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Mikołowskim Banku Spółdzielczym w Mikołowie , na rachunek: nr 27 8436 0003 0000 0026 7850 0001 Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 19.06.2020 r. do godz.12:00. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się, tj. zostanie zaksięgowane na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądz oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty w taki sposób aby bez jej zdekompletowania można było dokonać zwrotu tego dokumentu. 6.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz w dokumencie wadialnym musi znaleźć się zapis, iż jest ono nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego. W gwarancji nie mogą być zawarte jakiekolwiek warunki ograniczające zakres odpowiedzialności gwarancyjnej. Dokument wadialny musi obejmować wszystkie przypadki opisane w art.46 ust.4a i ust.5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz w dokumencie wadialnym, jako Beneficjenta/Zamawiającego należy wpisać : Powiat Mikołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Mikołowskiego z siedzibą przy: ul. Żwirki i Wigury 4a 43-190 Mikołów 7.Zgodnie z art. 46 ust 1 ustawy Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust.4a art.46 ustawy. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9.Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.; 12.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1,oświadczenia , o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3,co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 w/w ustawy przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wystąpienia: 1) Konieczność wykonania takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy; 2) Jeśli dane pozycje oprogramowania dostarczanego w ramach niniejszej Umowy, będą niedostępne na rynku w okresie obowiązywania Umowy, Zamawiający dopuszcza zaproponowanie przez Wykonawcę innego oprogramowania o parametrach i funkcjonalności nie gorszych niż określone przez Zamawiającego w niniejszej Umowie, a w szczególności w załącznikach do Umowy. W takim przypadku zmiana nie może powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ. Wykonawca zapewni Zamawiającego pisemnie, iż oprogramowanie zaoferowane zostało wycofane z produkcji lub dystrybucji. Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu podpisany przez producenta lub dystrybutora w Polsce dokument z oświadczeniem o wycofaniu z produkcji lub dystrybucji zaoferowanego przedmiotu zamówienia z jednoczesną propozycją zmian. 3) gdy zmiana postanowień umownych jest korzystna dla Zamawiającego, 4) w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie niniejszego zamówienia; 5) w przypadku wystąpienia „siły wyższej”. „Siła wyższa” oznacza wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą Stron Umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu Umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z Umowy w jej obecnym brzmieniu; W przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, która będzie uniemożliwiać terminowe wykonanie obowiązków umownych, Strony uzgodnią na piśmie zakres działań, jakie będą podjęte w okresie działania zjawiska siły wyższej, a po jej ustąpieniu, określą na piśmie nowe terminy realizacji Umowy. 6) w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu Umowy; 7) zmiany sposobu rozliczenia Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu, w ramach którego realizowany jest przedmiot zamówienia, zmian wytycznych lub innych dokumentów programowych; 8) zmiany terminu wykonania umowy, spowodowanego przerwą w realizacji przedmiotu zamówienia, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego - zmiana umowy z powodu, o którym mowa w zdaniu poprzednim możliwa jest, gdy przerwa w realizacji przedmiotu umowy zostanie pisemnie stwierdzona oraz umotywowana przez Zamawiającego; 9) zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy na etapie realizacji przedmiotu umowy z zastrzeżeniem § 13 umowy 10) w przypadkach przewidzianych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019r., poz. 1843 ze zm.). 3. Zmiany, o których mowa powyżej nie mogą spowodować zwiększenia wartości wynagrodzenia brutto, o którym mowa w §7 niniejszej umowy, za wyjątkiem przypadków przewidzianych w art.144 ust.1 pkt 2 i pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zmiany w zakresie numerów telefonów, faksów, adresów, adresów e-mail, osób odpowiedzialnych po obu Stronach za realizację Umowy, następują w drodze pisemnego zawiadomienia drugiej Strony w terminie niezwłocznym od dnia zaistnienia zamiany i nie stanowią zmiany Umowy. 5. Warunkiem dokonania zmian w umowie jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, opis wypływu zmiany na termin wykonania umowy.
IV 4 4 data 2020-06-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie I:”Zakup i wdrożenie modułów do rozwoju systemów informatycznych”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia w tym zadaniu obejmuje zakup następujących modułów oprogramowania wraz z licencjami i ich wdrożenie: a) Oprogramowanie do ewidencji zamówień publicznych, umów i faktur - 1 sztuka b) Oprogramowanie udostępniające informacje kadrowo-płacowe - 1 sztuka c) Portal e-usług- 1sztuka Wykonawca zobowiązany jest udzielić na przedmiot zamówienia, opisany w zadaniu I minimum 36 miesięcy gwarancji. Okres rękojmi za wady będzie równy okresowi gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Kody CPV: 48200000-0 – Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu 48780000-9 – Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością 48920000-3 – Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych 72212200-0 – Usługi opracowania oprogramowania dla sieci, Internetu, intranetu 72263000-6 – Usługi wdrażania oprogramowania.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie II: „Zakup i wdrożenie modułu do konsultacji społecznych”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia w tym zadaniu obejmuje zakup następujących modułów oprogramowania wraz z licencjami i ich wdrożenie: a) System Konsultacji Społecznych wraz z aplikacją mobilną - 1 sztuka Wykonawca zobowiązany jest udzielić na przedmiot zamówienia, opisany w zadaniu II minimum 36 miesięcy gwarancji. Okres rękojmi za wady będzie równy okresowi gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria wydłużenie okresu gwarancji- dotyczy wszystkich części
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena - dotyczy wszystkich częśći zamówienia
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)