Dostawa środków czystości, papieru toaletowego, ręczników papierowych, worków foliowych na odpady, w ramach trzech zadań.

Publication date 2020-06-08
End date 2020-06-17 00:00:00
Instytucja Komenda Główna Policji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Środki czyszczące,
  • Worki i torby,
  • Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545321-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 398300009, 337600005, 189300007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości, papieru toaletowego, ręczników papierowych, worków foliowych na odpady, w ramach trzech zadań.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Zadanie nr 1 – Dostawa środków czystości
Zadanie nr 2 – Dostawa papieru toaletowego oraz ręczników papierowych
Zadanie nr 3 – Dostawa worków foliowych na odpady

2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 08147442-87fd-4bf1-893d-6613dd82c053
Biuletyn 545321-N-2020
Zamawiajacy nazwa Komenda Główna Policji
Regon 12137497000000
Zamawiajacy adres ulica Puławska
Zamawiajacy adres numer domu 148/150
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-642
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 6012044, 601 59 75
Zamawiajacy fax 226 011 857
Zamawiajacy email zamowieniakgp@policja.gov.pl
Adres strony url https://kgpolicja.ezamawiajacy.pl
Adres strony internetowej narzedzia https://kgpolicja.ezamawiajacy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://kgpolicja.ezamawiajacy.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://kgpolicja.ezamawiajacy.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny W POSTACI ELEKTRONICZNEJ, OPATRZONEJ ODPOWIEDNIO WŁASNORĘCZNYM PODPISEM ALBO KWALIFIKOWANYM PODPISEM ELEKTRONICZNYM.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków czystości, papieru toaletowego, ręczników papierowych, worków foliowych na odpady, w ramach trzech zadań.
Numer referencyjny 84/Cag/20/KK
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości, papieru toaletowego, ręczników papierowych, worków foliowych na odpady, w ramach trzech zadań. Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie nr 1 – Dostawa środków czystości Zadanie nr 2 – Dostawa papieru toaletowego oraz ręczników papierowych Zadanie nr 3 – Dostawa worków foliowych na odpady 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 10
Informacje na temat katalogow Wymagany termin realizacji zamówienia w ramach zadania 1-3: do 10 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie postępowania w tzw. procedurze odwróconej, o której mowa w art. 24 aa ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.1. Przystępując do przetargu, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, zaznaczając cel wpłaty, w wysokości: w ramach zadania nr 1: 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych), w ramach zadania nr 2: 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych), w ramach zadania nr 3: 900,00 zł (dziewięćset złotych), zgodnie z zapisami Rozdziału IX SIWZ. Przed podpisaniem umowy Zamawiający nie będzie wymagał zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. W celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w Rozdz. VI ust. 1 SIWZ oraz braku podstaw wykluczenia Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów, w ramach zadania 1-3: 1.1. Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, Oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. 1.2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1.1. 5. Zamawiający, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 oraz informacji zawartych w Oświadczeniu będzie żądał złożenia następujących aktualnych dokumentów (odpowiednio dla Wykonawcy, podmiotów trzecich): 5.1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy 5.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia: 5.2.1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający zastrzega sobie prawo do samodzielnego pobrania z tych baz danych wskazanych oświadczeń lub dokumentów. 6. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 6.1. zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 5.2.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w ust. 6.1. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 2. W celu wykazania, że oferowane dostawy bądź usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca składa wraz z ofertą: 2.1. Wzór oferowanego przedmiotu zamówienia, w ilości po 1 (jednej) sztuce: w ramach zadania nr 1 – pozycje: p. 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 zgodnie z Załącznikiem do formularza ofertowego. w ramach zadania nr 2 – Wykonawca dostarczy wzory oferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem do formularza ofertowego. w ramach zadania nr 3 Wykonawca dostarczy wzory oferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem do formularza ofertowego. UWAGA: W przypadku nie dostarczenia do oferty wzorów oferowanego przedmiotu zamówienia oferta zostanie odrzucona. Uzupełnienie wzorów oferowanego przedmiotu na podstawie art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp nie ma zastosowania w prowadzonym postępowaniu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uszkodzenia przedłożonych do oferty wzorów podczas dokonywania oceny technicznej i jakościowej. 2.2. Dokument (wyniki badań laboratoryjnych użytych materiałów, karty produktu, karty charakterystyki, karty katalogowe, prospekty, fotografie warz z opisem itd.), potwierdzający wszystkie techniczno - użytkowe wymagania Zamawiającego, wyszczególnione w Opisie przedmiotu zamówienia. (w ramach zadania 1-3) 3. Ponadto Wykonawca musi złożyć: 3.1. Wypełniony Formularz ofertowy wraz z załącznikiem (o treści zgodnej z Załącznikiem nr 1 do SIWZ). Ponadto, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 1. Przystępując do przetargu, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, zaznaczając cel wpłaty, w wysokości: w ramach zadania nr 1: 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych), w ramach zadania nr 2: 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych), w ramach zadania nr 3: 900,00 zł (dziewięćset złotych), 2. Forma wnoszenia wadium. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, tj.: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na podany niżej rachunek bankowy Zamawiającego (kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie powyższej operacji Wykonawca winien dołączyć do oferty): Komenda Główna Policji Narodowy Bank Polski O/O Warszawa 07 1010 1010 0071 2613 9120 0000 z dopiskiem: wadium nr sprawy 84/Cag/20/KK dotyczy zadania nr …... 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. wadium musi być złożone przy użyciu środków komunikacji elektronicznej/w siedzibie Zamawiającego lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą. 5. Wadium wniesione w jednej z form określonych w pkt. 2 (z wyłączeniem formy pieniężnej), należy złożyć: - w postaci elektronicznej poprzez załączenie na Platformie w zakładce „OFERTY” oryginału dokumentu wadialnego, tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (przedstawicieli Gwaranta) albo - w formie pisemnej. Oryginał gwarancji należy złożyć w Biurze Finansów KGP przy ul. Domaniewskiej 36/38 w Warszawie pok. 435 (w dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godz. 09.00-15.00). Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt 5, muszą być podpisane przez przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7. Oferta Wykonawcy, który nie zabezpieczy złożonej oferty wadium w wymaganej formie, zostanie odrzucona. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium lub zatrzyma wadium na zasadach określonych w ustawie Pzp. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
IV 4 4 data 2020-06-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa środków czystości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ. Wymagany termin realizacji zamówienia w ramach zadania 1-3: do 10 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa środków czystości.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa papieru toaletowego oraz ręczników papierowych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33760000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ.Wymagany termin realizacji zamówienia w ramach zadania 1-3: do 10 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa papieru toaletowego oraz ręczników papierowych.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa worków foliowych na odpady.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18930000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ.Wymagany termin realizacji zamówienia w ramach zadania 1-3: do 10 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa worków foliowych na odpady.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa worków foliowych na odpady.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18930000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ.Wymagany termin realizacji zamówienia w ramach zadania 1-3: do 10 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa worków foliowych na odpady.
  

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)