Zakup i dostawa subskrypcji na wsparcie techniczne dla systemu F5

Publication date 2020-06-09
End date 2020-06-18 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545004-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 726110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa subskrypcji na wsparcie techniczne dla systemu F5 przez okres 12 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 493518fe-bf26-418f-bfcd-f1fd670a5509
Biuletyn 545004-N-2020
Zamawiajacy nazwa Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
Regon 12293240000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Stefana Batorego
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-591
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 601 47 30
Zamawiajacy fax 22 8456751, 6463708
Zamawiajacy email bzp.wpp@mswia.gov.pl
Adres strony url https://www.gov.pl/web/mswia/zamowienia-publiczne/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.gov.pl/web/mswia/zamowienia-publiczne/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.gov.pl/web/mswia/zamowienia-publiczne/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://mswia.ezamawiajacy.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji Biuro Zamówień Publicznych, Wydział Prowadzenia Postępowań ul. Domaniewska 36/38, 02-672 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa subskrypcji na wsparcie techniczne dla systemu F5
Numer referencyjny BZP-WPP-2374-1-9-DT-PN-AS/2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa subskrypcji na wsparcie techniczne dla systemu F5 przez okres 12 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72611000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 186991,87
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Umowa obowiązuje przez okres 12-stu miesięcy od dnia jej zawarcia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca zobowiązany jest wykazać się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 umów (zamówień), których przedmiotem jest zakup i dostawa subskrypcji na wsparcie techniczne dla systemu F5, każda o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) Wykonawca z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składnia ofert. b) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w lit. a, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepisy lit. a, w zakresie terminu wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty i oświadczenia wymienione w ust. 1 i 2 składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. Dokumenty i oświadczenia innego podmiotu, na którego zasobach Wykonawca polega na zasadach art. 22a ustawy Pzp: Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, wymienionych powyżej.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych usług , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór Wykazu usług stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca składa w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia podany jest w Załączniku nr 4 do SIWZ. 2. W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, może złożyć stosowne oświadczenie w tym zakresie, wraz z ofertą zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku zaistnienia, po dniu złożenia ww. oświadczenia, nowych okoliczności w zakresie przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca zobowiązany jest do złożenia aktualnego oświadczenia w tym zakresie, w terminie wskazanym w ust. 1. 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Treść zobowiązania musi bezspornie i jednoznacznie określać w szczególności: 1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; 4. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w od niesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany postanowień Umowy mogą nastąpić jedynie za zgodą obu Stron wyrażoną w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem § 4 ust. 1 Umowy zdanie drugie oraz § 5 ust. 2 Umowy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy w zakresie: 1) zmiany jej postanowień w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy; 2) zmiany jej postanowień, w przypadku powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie tych rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony oraz prawidłową realizację Umowy; 3) zmiany wysokości zabezpieczenia należytego wykonania Umowy wniesionego przez Wykonawcę, jeżeli w toku obowiązywania Umowy nastąpi zwiększenie wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1 Umowy; 4) zmiany podwykonawcy (ów) na zasadach przewidzianych w § 9 Umowy; 5) zmiany Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, w przypadku gdy ma zastąpić go nowy wykonawca, w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy; 6) w przypadku powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom niewskazanym w ofercie; Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego, wskazując nazwy lub imiona i nazwiska, dane kontaktowe podwykonawców oraz zakres przedmiotu zamówienia do realizacji z udziałem podwykonawców, a także na żądanie Zamawiającego przedstawić dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wskazanych podwykonawców. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec podwykonawcy, o którym mowa powyżej, zachodzą podstawy do wykluczenia, Wykonawca zobowiązuje się zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia części zamówienia podwykonawcy. Postanowienia § 9 ust. 5 i 6 Umowy stosuje się odpowiednio. 3. Zmiany Umowy, określone w ust. 2 pkt 4-6, zostaną wprowadzone w drodze aneksu do Umowy i nie będą skutkować zmianą wynagrodzenia 4. Zmiany Umowy, określone w ust. 2 pkt 1 i 3, zostaną wprowadzone w drodze aneksu do Umowy na wniosek Strony Umowy zawierający informacje o zmianie wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1 Umowy.
IV 4 4 data 2020-06-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert jest jawne. Otwarcie będzie transmitowane na Platformie https://mswia.ezamawiajacy.pl Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Ze względów bezpieczeństwa brak jest możliwości fizycznej obecności zainteresowanych osób przy otwarciu ofert.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)