„Zakup wraz z projektem, dostawą, rozładunkiem i montażem mebli na potrzeby Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Jaszczowie”

Publication date 2020-06-09
End date 2020-06-25 00:00:00
Instytucja Powiat Łęczyński
Miejscowość Łęczna
Województwo lubelskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 549316-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust.1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych z podziałem na 3 zadania:
Zadanie 1 – Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem mebli gotowych
Zadanie 2– Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem stołów i krzeseł
Zadanie 3 – Zakup wraz z dostawą, rozładunkiem i montażem mebli – w systemie zaprojektuj i wykonaj
Dostawa przedmiotu zamówienia powinna obejmować: transport, ubezpieczenie na czas transportu, rozładunek, wniesienie, ewentualny montaż i ustawienie mebli w wskazanych przez Zamawiającego.
Szczegółowy zakres dostawy (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bbb7aa87-14f5-4de0-9a26-29a43e94be08
Biuletyn 549316-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Łęczyński
Regon 43101942500000
Zamawiajacy adres ulica Al. Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 95A
Zamawiajacy miejscowosc Łęczna
Zamawiajacy kod pocztowy 21-010
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon +48815315200
Zamawiajacy fax +48817526464
Zamawiajacy email zamowienia@powiatleczynski.pl, a.jozwiak@powiatleczynski.pl
Adres strony url www.powiatleczynski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Utworzenie, wyposażenie i funkcjonowanie Centrum Opiekuńczo-Medycznego w Jaszczowie” finansowanego ze środków Solidarnościowego Funduszu Wsparcia Osób Niepełnosprawnych”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia www.powiatleczynski.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.powiatleczynski.pl
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Łęcznej Aleja Jana Pawła II 95 A, 21-010 Łęczna
Nazwa nadana zamowieniu „Zakup wraz z projektem, dostawą, rozładunkiem i montażem mebli na potrzeby Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Jaszczowie”
Numer referencyjny IRP.272.4.8.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust.1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych z podziałem na 3 zadania: Zadanie 1 – Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem mebli gotowych Zadanie 2– Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem stołów i krzeseł Zadanie 3 – Zakup wraz z dostawą, rozładunkiem i montażem mebli – w systemie zaprojektuj i wykonaj Dostawa przedmiotu zamówienia powinna obejmować: transport, ubezpieczenie na czas transportu, rozładunek, wniesienie, ewentualny montaż i ustawienie mebli w wskazanych przez Zamawiającego. Szczegółowy zakres dostawy (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie maksymalnie do 21 dni od dnia podpisania umowy. Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Wykonawca wskaże termin dostawy w Formularzu oferty
Okreslenie warunkow Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia,
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia,
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia,
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, wszyscy Wykonawcy są zobowiązani załączyć do oferty wypełniony formularz oświadczenia Wykonawcy dotyczący spełniania warunków udziału oraz przesłanek wykluczenia z postepowania stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ aktualny na dzień składania ofert;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany w umowie mogą być dokonywane w przypadku: 1) zmiany dotyczącej stawki podatku VAT, która zostanie wprowadzona w trakcie roku obowiązywania umowy, 2) zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy, takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, rewolucje, pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych, 3) istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta uzasadniających ryzyko, że jego produkty, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia w przyszłości, 4) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, 5) konieczności zmiany terminu wykonania lub odbioru dostawy spowodowanej podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia dostawy. 2. Zmiany postanowień treści zawartej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa powyżej, odbywać się będą w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Niedopuszczalna jest jednak zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeśli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. 4. Jeżeli przed zakończeniem realizacji zamówienia Zamawiający lub Wykonawca wejdzie w posiadanie interpretacji podatkowej lub wyroku sądu dotyczącej podatku od umów zawartych na podstawie niniejszego postępowania, która w sposób nie budzący wątpliwości wskaże na konieczność zastosowania innej stawki podatku VAT, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy z Wykonawcą na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy polegającą na zmianie stawki podatku VAT - do tych części zamówienia, do których będzie to uzasadnione w świetle otrzymanej interpretacji (stała zostaje kwota netto, Wykonawca wystawi faktury z właściwym podatkiem VAT). Przy czym ww. możliwość zmiany umowy za zgodą stron nie daje żadnej ze stron skutecznego jednostronnego roszczenia o zmianę umowy.
IV 4 4 data 2020-06-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem mebli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis NAZWA PMIESZCZENIA ZGODNIE Z PROJEKTEM WYMAGANE MEBLE OPIS Sala zajęć 12,5 m2 Kanapa 3 osobowa Fotele 2 szt wymiary: wysokość całkowita 109cm, wysokość siedziska 46cm, wysokość oparcia 68cm, wysokość podłokietników 59cm, głębokość całkowita 72cm, głębokość siedziska 44cm, szerokość całkowita 61 cm, szerokość siedziska 52cm (+/- 5 cm na wszystkie wymiary), materiał: grubość pianki min 6 cm, tapicerka odporna na plamy, stelaż z 16-warstwowej sklejki bukowej gięto-klejonej , konstrukcja klejona oraz skręcana Komoda wymiary: szeroka min. 170 cm, wysoka min. 80 cm, głęboka min. 40 cm Stolik niski wymiary: długość 118 cm, szerokość 78 cm, wysokość 45 cm (+/- 5 cm na wszystkie wymiary) Sala zajęć 24,0 m2 Zabudowa meblowa typu meblościanka na całą długość ściany (około 6,36 m), w ty: witryna ze szkłem, komoda z szufladami, regał otwarty oraz regał zamknięty Sala zajęć 24,0 m2 środkowa Regał otwarty (przy drzwiach) Szerokość 130 cm (+/- 5 cm) Pokój pobytu dziennego Zabudowa meblowa typu meblościanka na całą długość ściany (około 4,50 m) w tym: regały otwarte i zamknięte. Pokój administracyjno-biurowy nr II 12,3 m2 Sofa (wymiary: Wysokość 80 cm, Szerokość 178 cm, Wysokość siedziska 39,5 cm Szerokość spania 115 cm, (+/- 5 cm na wszystkie wymiary). Materiał: Tkanina Stolik mały 80x100 (+/- 10 cm) Krzesła pokojowe 4 szt. tapicerowane.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem stołów i krzeseł
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis WYMAGANE MEBLE OPIS Stoły konferencyjne 15 szt. składane ze stelażem na kółkach z blokadą. Łączna długość stołów 15 m (+/- 1,5m), przy czym pojedynczy stół o długości maksymalnie 120 cm. Krzesła konferencyjne 20 szt. siedzisko tapicerowane, nogi metalowe z możliwością sztaplowania w celu magazynowania Krzesła bankietowe 8 szt.o stalowej ramie, tapicerowane
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup wraz z dostawą, rozładunkiem i montażem mebli – w systemie zaprojektuj i wykonaj
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis NAZWA PMIESZCZENIA ZGODNIE Z PROJEKTEM WYMAGANE MEBLE Pralnia Blat około 2,59 m nad sprzętem AGD wraz z zlewem jednokomorowy (w zestawie z kranem, oraz wszystkimi akcesoriami umożliwiającymi jego funkcjonalność) Pokój administracyjno-biurowy nr I 12,3 m2 2 stanowiska pracy w tym: 1) biurko narożne w kształcie litery L z wysuwanymi półkami na klawiaturę, na dwa stanowiska pracy, z możliwością rozstawienia, z przelotką na kable, – 2 szt. 2) dostawka półokrągła na metalowej nodze do biurek – 1 szt. 3) nadstawka z 3 otwartymi półkami na biurko – 2 szt. 4) szafka jednodrzwiowa z 1 półką pod biurko– 2 szt. 5) szafa aktowa dwudrzwiowa posiadająca półki tworzące 5 przestrzeni , regulowane stopki umożliwiające wypoziomowanie mebla– 1 szt. Pokój administracyjno-biurowy nr II 12,3 m2 Zabudowa meblowa na całą długość ściany prawej, w tym: biurko wysuwane lub składane do ściany, szafa zamykana oraz regał otwarty. Zmywalnia Blat 2,64 m nad sprzętem AGD wraz z zlewem dwukomorowy (w zestawie z kranem, oraz wszystkimi akcesoriami umożliwiającymi jego funkcjonalność) Wydawalnia cateringowa Długi blat w kształcie litery L z miejscem na zlew narożny (w zestawie z kranem, oraz wszystkimi akcesoriami umożliwiającymi jego funkcjonalność), miejscem na kuchenkę elektryczną o szerokości 60 cm, oraz miejscem na lodówkę szeroką na 60 cm Szafki wiszące, w tym: szafka narożna (suszarka) nad zlewem oraz szafki zamykane po obu stronach suszarki, około 80 cm szerokości każda. Szatnia Szafki ubraniowe na klucz min. 20 półek każda zamykana na własny kluczyk, maksymalna wysokość całej zabudowy 2 m., szerokość maksymalna 2,5 m. Mebel zakończony ścianką pełniącą funkcję parawanu, z płyty na szerokość 2 m, wysokość równa z zabudową (Zamawiający ma zamiar przechowywać tutaj wolno stojący sprzęt medyczny, lub krzesła) Pomieszczenie porządkowe – magazyn brudnej bielizny 3,0 m2 Blat o szerokości 120 cm, głębokości 60 cm, ze zlewem jednokomorowym małym (w zestawie z kranem, oraz wszystkimi akcesoriami umożliwiającymi jego funkcjonalność) Regał metalowy ocynkowany otwarty na szerokość 120 cm, wysoki 200 cm, głęboki 40 cm (+/- 10 cm na wszystkie wymiary), 5 półek regulowanych, półka płyta MDF, regał montowany do ściany. Pomieszczenie porządkowe – magazyn czystej bielizny 3,0 m2 Regał zamknięty: wykonany z płyty meblowej, min 5 półek. Szerokość regału 108 cm, wysokość 180 cm (+/- 10 cm na wszystkie wymiary). Regał otwarty wykonany z płyty meblowej, min. 5 półek: Szerokość regału 108 cm, wysokość 180 cm (+/- 10 cm na wszystkie wymiary). Pokoje pobytu całodobowego (8 pokoi) Wszystkie pokoje są tych samych rozmiarów: 516 cmx300 cm. W każdym powinna się znaleźć: 1) komoda z szufladami szerokość 120-150 cm, wysokość 100 cm (+/- 10 cm) 2) stolik mały kawowy 70x70 (+/- 10 cm) 3) fotel wymiary: wysokość całkowita 109cm, wysokość siedziska 46cm, wysokość oparcia 68cm, wysokość podłokietników 59cm, głębokość całkowita 72cm, głębokość siedziska 44cm, szerokość całkowita 61 cm, szerokość siedziska 52cm (+/- 5 cm na wszystkie wymiary) materiał: grubość pianki min 6 cm, tapicerka odporna na plamy stelaż z 16-warstwowej sklejki bukowej gięto-klejonej konstrukcja klejona oraz skręcana 4) szafka z wieszakami na odzież wierzchnią wraz z siedziskiem tapicerowanym, szerokość całego mebla maksymalnie 200 cm. 5) szafa ubraniowa zamykana z podziałką na dwie części: wieszaki plus półki, szerokość maksymalna 100 cm, wysokość 180 cm (+/- 10 cm) 6) łózka (tylko do 5 pokoi): długość 190-210 cm, szerokość 80-100 cm, wysokość 60-80 cm. Płyta laminowana - odporna na zabrudzenia i uszkodzenia. Łóżko powinno posiadać boki z trzech stron, w zestawie z materacem i szuflada na pościel. Stelaż dolny metalowy.
  

Criterion

Kryteria TERMIN DOSTAWY
Znaczenie 40,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)