GuidZP400 |
b8255b96-a337-4b3d-a661-315ba798b855
|
Biuletyn |
548887-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE"
|
Regon |
29141100000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mączna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
70-780
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
918 806 260
|
Zamawiajacy fax |
918 806 203
|
Zamawiajacy email |
org@szpital-zdroje.szczecin.pl
|
Adres strony url |
http://bip.szpital-zdroje.pl/zamowienia-publiczne
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://portal.smartpzp.pl/spszozzdroje
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://portal.smartpzp.pl/spszozzdroje
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://portal.smartpzp.pl/spszozzdroje
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej na adres SPSZOZ "Zdroje" ul. Mączna 4,70-780 Szczecin, Pawilon nr 5 - Kancelaria
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SPSZOZ "Zdroje" ul. Mączna 4,70-780 Szczecin, Pawilon nr 5 - Kancelaria
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawę materiałów ogólnobudowlanych oraz artykułów gospodarstwa domowego dla SPSZOZ „Zdroje” w pakietach.
|
Numer referencyjny |
31/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów ogólnobudowlanych oraz artykułów gospodarstwa domowego dla SPSZOZ „Zdroje” w pakietach. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 17 części zwanych pakietami. Pakiet Nr 1 - Farby, Pakiet Nr 2 - Artykuły malarskie, Pakiet Nr 3 - Materiały budowlane, Pakiet Nr 4 - Artykuły elektryczne, Pakiet Nr 5 - Narzędzia i elektronarzędzia, Pakiet Nr 6 - Zamki, klamki, zabezpieczenia, Pakiet Nr 7 - Plexi, ramki OWZ, Pakiet Nr 8 - Artykuły sanitarne, Pakiet Nr 9 - Chemia budowlana, taśmy, Pakiet Nr 10 - Chemia, Pakiet Nr 11 - Artykuły plastikowe, Pakiet Nr 12 - Worki foliowe, Pakiet Nr 13 - Artykuły spożywcze, Pakiet Nr 14 - Ręczniki papierowe, Pakiet Nr 15 - Artykuły higieniczne, Pakiet Nr 16 - Specjalistyczne obuwie operacyjne, Pakiet Nr 17 - Koce.
|
Cpv glowny przedmiot |
44000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia - dla każdego pakietu - nie niższą niż: dla Pakietu Nr 1 - Farby - 21 000,00 zł, dla Pakietu Nr 2 - Artykuły malarskie - 5 400,00 zł, dla Pakietu Nr 3 - Materiały budowlane – 4 500,00 zł, dla Pakietu Nr 4 - Artykuły elektryczne - 84 000,00 zł, dla Pakietu Nr 5 - Narzędzia i elektronarzędzia – 13 000,00 zł, dla Pakietu Nr 6 - Zamki, klamki, zabezpieczenia - 21 000,00 zł, dla Pakietu Nr 7 - Plexi, ramki OWZ - 13 000,00 zł, dla Pakietu Nr 8 - Artykuły sanitarne - 125 000,00 zł, dla Pakietu Nr 9 - Chemia budowlana, taśmy – 4 500,00 zł, dla Pakietu Nr 10 - Chemia - 11 000,00 zł, dla Pakietu Nr 11 - Artykuły plastikowe - 27 000,00 zł, dla Pakietu Nr 12 - Worki foliowe - 6 000,00 zł, dla Pakietu Nr 13 - Artykuły spożywcze - 18 000,00 zł, dla Pakietu Nr 14 - Ręczniki papierowe - 500,00 zł, dla Pakietu Nr 15 - Artykuły higieniczne - 37 000,00 zł, dla Pakietu Nr 16 - Specjalistyczne obuwie operacyjne – 11 000,00 zł, dla Pakietu Nr 17 - Koce - 9 000,00 zł. W celu potwierdzenia, spełniania warunku dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej, Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca w całości w stosunku do poszczególnej części. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Celem potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć, że należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – minimum dwie dostawy polegające na dostawie różnego rodzaju materiałów ogólnobudowlanych lub materiałów ogólnogospodarczych lub obuwia operacyjnego, z których co najmniej jedna będzie o wartości nie mniejszej niż - w odniesieniu do odpowiedniego pakietu – określona poniżej: dla Pakietu Nr 1 - Farby - 21 000,00 zł, dla Pakietu Nr 2 - Artykuły malarskie - 5 400,00 zł, dla Pakietu Nr 3 - Materiały budowlane – 4 500,00 zł, dla Pakietu Nr 4 - Artykuły elektryczne - 84 000,00 zł, dla Pakietu Nr 5 - Narzędzia i elektronarzędzia – 13 000,00 zł, dla Pakietu Nr 6 - Zamki, klamki, zabezpieczenia - 21 000,00 zł, dla Pakietu Nr 7 - Plexi, ramki OWZ - 13 000,00 zł, dla Pakietu Nr 8 - Artykuły sanitarne - 125 000,00 zł, dla Pakietu Nr 9 - Chemia budowlana, taśmy – 4 500,00 zł, dla Pakietu Nr 10 - Chemia - 11 000,00 zł, dla Pakietu Nr 11 - Artykuły plastikowe - 27 000,00 zł, dla Pakietu Nr 12 - Worki foliowe - 6 000,00 zł, dla Pakietu Nr 13 - Artykuły spożywcze - 18 000,00 zł, dla Pakietu Nr 14 - Ręczniki papierowe - 500,00 zł, dla Pakietu Nr 15 - Artykuły higieniczne - 37 000,00 zł, dla Pakietu Nr 16 - Specjalistyczne obuwie operacyjne – 11 000,00 zł, dla Pakietu Nr 17 - Koce - 9 000,00 zł. Jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia w kilku pakietach te same dostawy mogą posłużyć mu do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej i zawodowej w różnych pakietach. Dostawy te należy jednak za każdym razem przyporządkować do odpowiedniego pakietu. W przypadku, gdy w wykazie zostanie zamieszczone zadanie obejmujący szerszy zakres, to wykonawca jest zobowiązany osobno wyszczególnić wartość, przedmiot, datę wykonania i odbiorcę dotyczącą dostaw odpowiadających rodzajem określonym przez Zamawiającego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca w całości w stosunku do poszczególnej części. Celem potwierdzenia spełniania warunku dot. zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania tego obowiązany jest złożyć następujący dokument: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku oferty składanej w formie pisemnej ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. W przypadku oferty składanej w formie elektronicznej ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności ww. dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tej bazy danych wskazane przez wykonawcę dokumenty. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdziale VI SIWZ, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, tj.: a) w zakresie Pakietu nr 16: a. katalog ze zdjęciami (folder) oferowanego produktu wraz z opisem zaoferowanego produktu zawierającym nazwę produktu, nazwę producenta, szczegółową charakterystykę, tj. opis lub dane produktu zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu, b. certyfikat o dopuszczeniu obuwia na sale operacyjne wraz z opisem. b) w zakresie Pakietu nr 17 – kartę technologiczną tkaniny potwierdzającą gramaturę i skład wraz z opisem zaoferowanego produktu zawierającym nazwę produktu, nazwę producenta, szczegółową charakterystykę, tj. opis lub dane produktu zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy przedłożony opis byłby w innym języku niż język polski należy dołączyć tłumaczenia opisu oferowanego produktu na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów technicznych we wszystkich dostępnych źródłach. W przypadku oferty składanej w formie pisemnej ww. oświadczenia i dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. W przypadku oferty składanej w formie elektronicznej ww. oświadczenia i dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginale). Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 4 SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w następującej formie:
1. w formie pisemnej albo 2. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 2) Formularz „Szczegółowa oferta cenowa”– według wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1 - 1.17 do SIWZ;
Ww. oświadczenie należy złożyć w następującej formie: 1. w formie pisemnej albo 2. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 3) Oświadczenie, - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w następującej formie: 1. w formie pisemnej albo
2. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 4) Oświadczenia, zgodnie z Rozdziałem VI pkt 2 ppkt 1 – 2 wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców ww. oświadczenie, potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ww. oświadczenie należy złożyć w następującej formie: 1. w formie pisemnej albo 2. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem VI pkt 3 ppkt 2 siwz (wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ), jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; W przypadku oferty składanej w formie pisemnej ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. W przypadku oferty składanej w formie elektronicznej ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. (w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem). 6) Odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 lub 20 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 SIWZ); W przypadku oferty składanej w formie pisemnej ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. W przypadku oferty składanej w formie elektronicznej ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej (w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem) 7) Informacji od wykonawcy wskazującej części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców o ile są znane – oświadczenie na załączniku nr 1 pkt 8. 8) Informacji dot. art. 13 lub art. 14 RODO - oświadczenie na załączniku nr 1 pkt 10.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-06-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Farby
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Farby
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły malarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Artykuły malarskie
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Materiały budowlane
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały budowlane
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły elektryczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Artykuły elektryczne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Narzędzia i elektronarzędzia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Narzędzia i elektronarzędzia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zamki, klamki, zabezpieczenia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zamki, klamki, zabezpieczenia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Plexi, ramki OWZ
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Plexi, ramki OWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły sanitarne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Artykuły sanitarne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Chemia budowlana, taśmy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Chemia budowlana, taśmy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Chemia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Chemia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły plastikowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Artykuły plastikowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Worki foliowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Worki foliowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły spożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Artykuły spożywcze
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Ręczniki papierowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Ręczniki papierowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły higieniczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Artykuły higieniczne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Specjalistyczne obuwie operacyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Specjalistyczne obuwie operacyjne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Koce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Koce
|
| |