Zakup wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia do pracowni kształcenia zawodowego w Szkole Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych im. Jadwigi Wolskiej w Nowym Sączu w ramach projektu nr RPMP.10.02.03-12-0490/16 pn. „Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II”

Publication date 2020-06-09
End date 2020-06-17 00:00:00
Instytucja Szkoła Policealna Pracowników Służb Medycznych i Społecznych im. J. Wolskiej
Miejscowość Nowy Sącz
Województwo małopolskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548988-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia do pracowni kształcenia zawodowego w Szkole Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych im. Jadwigi Wolskiej w Nowym Sączu .Przedmiot zamówienia obejmuje 12 zadań:

Zadanie nr 1 –– Dostawa, montaż komputerów i sprzętu informatycznego
Zadanie nr 2 –– Dostawa i montaż mebli do pracowni chemicznej
Zadanie nr 3 –– Dostawa i montaż mebli do pracowni aptecznej
Zadanie nr 4 –– Dostawa sprzętów i wyposażenia do pracowni farmaceutycznej
Zadanie nr 5 –– Dostawa sprzętu do sterylizacji
Zadanie nr 6 –– Dostawa sprzętu optycznego
Zadanie nr 7 –– Dostawa sprzętu do pracowni chemicznej
Zadanie nr 8 –– Dostawa urządzeń do pracowni kosmetycznej
Zadanie nr 9 –– Dostawa sprzętu do pracowni kosmetycznej
Zadanie nr 10 –– Dostawa wyposażenia do pracowni masażu
Zadanie nr 11–– Dostawa sprzętu do pracowni stomatologicznej
Zadanie nr 12 –– Dostawa literatury aptecznej

Dodatkowe informacje

GuidZP400 32aa5e08-2edb-4873-a9f1-9c855fef5922
Biuletyn 548988-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szkoła Policealna Pracowników Służb Medycznych i Społecznych im. J. Wolskiej
Regon 29218400000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jagiellońska
Zamawiajacy adres numer domu 45
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Sącz
Zamawiajacy kod pocztowy 33-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 184 437 093
Zamawiajacy fax 184 438 974
Zamawiajacy email mf@medykns.eu
Adres strony url www.medykns.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zakup wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia do pracowni kształcenia zawodowego w Szkole Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych im. Jadwigi Wolskiej w Nowym Sączu w ramach projektu nr RPMP.10.02.03-12-0490/16 pn. „Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.medykns.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.medykns.eu
Dostep do dokumentow ograniczony Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Nie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Jagiellońska 45, 33-300 Nowy Sącz ,sekretariat – Sekretariat pokój nr 8 -I Piętro
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia do pracowni kształcenia zawodowego w Szkole Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych im. Jadwigi Wolskiej w Nowym Sączu w ramach projektu nr RPMP.10.02.03-12-0490/16 pn. „Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II”
Numer referencyjny KG-272-2-1/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia do pracowni kształcenia zawodowego w Szkole Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych im. Jadwigi Wolskiej w Nowym Sączu .Przedmiot zamówienia obejmuje 12 zadań: Zadanie nr 1 –– Dostawa, montaż komputerów i sprzętu informatycznego Zadanie nr 2 –– Dostawa i montaż mebli do pracowni chemicznej Zadanie nr 3 –– Dostawa i montaż mebli do pracowni aptecznej Zadanie nr 4 –– Dostawa sprzętów i wyposażenia do pracowni farmaceutycznej Zadanie nr 5 –– Dostawa sprzętu do sterylizacji Zadanie nr 6 –– Dostawa sprzętu optycznego Zadanie nr 7 –– Dostawa sprzętu do pracowni chemicznej Zadanie nr 8 –– Dostawa urządzeń do pracowni kosmetycznej Zadanie nr 9 –– Dostawa sprzętu do pracowni kosmetycznej Zadanie nr 10 –– Dostawa wyposażenia do pracowni masażu Zadanie nr 11–– Dostawa sprzętu do pracowni stomatologicznej Zadanie nr 12 –– Dostawa literatury aptecznej
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 183151,57
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 28
Okreslenie warunkow złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen potwierdzających brak podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu a. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego: dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu i używania na terenie Polski, materiałów producenta dotyczących przedmiotu zamówienia (np. foldery, opisy techniczne, oświadczenia producenta, wyciągi z katalogów itp. materiały – ze wskazaniem pozycji, której dotyczą).
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia – załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ
IV 4 4 data 2020-06-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa, montaż komputerów i sprzętu informatycznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 42747,15
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis dostawa i montaż:komputer szt. 13, monitor szt.13, projektor sz1, ekran projekcyjny, uchwyt do projektora szt.1 , czytnik kodów szt.1, urządzenie wielofunkcyjne szt 1.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż mebli do pracowni chemicznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 40243,90
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż : stołów laboratoryjnych - szt.12, taboretów laboratoryjnych- szt.24, szafki wodne - szt.1
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż mebli do pracowni aptecznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 19512,20
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż mebli do pracowni aptecznej : szafa na odczynniki chemiczne - szt.1, szafa na surowce farmaceutyczne -szt.3, stół ekspedycyjny - szt.1,szafa magazynowa - szt.1,
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętów i wyposażenia do pracowni farmaceutycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 35490,21
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętów i wyposażenia do pracowni farmaceutycznej : waga elektroniczna - szt.10, rejestrator temperatur i wilgotności pomieszczenia - szt.2, Mikser recepturowy -szt.1, chłodziarka farmaceutyczna - szt.1, Pozostały sprzęt do pracowni farmaceutycznej ( cylindry szklane - szt.12, lejek - szt.8, moździerze - szt. 8,tluczek do moździerza -szt.8,zlewki -szt.60, foremki do czopków - szt. 4, foremki do globulek - szt.4, butelka z rozpylaczem - szt.20, butelka z atomizerem -szt.100, butelka plastikowa - szt.80, etykiety - szt.1280, kapsułki twarde żel. - szt. 8, karty recepturowe - szt.200, podkładki -szt.800, pojemnik na proszek - szt.50, sygnatury - szt. 500, bagietki szklane - szt.50
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu do sterylizacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 13888,89
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu do sterylizacji : autoklaw - szt.1
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu optycznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2032,52
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu optycznego : mikroskop optyczny - szt. 2, zestaw do wykonania preparatów mik.-szt.2
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu do pracowni chemicznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5902,41
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu do pracowni chemicznej : płyta grzejna - szt,2, palnik - szt. 4, jednorazowy wkład do palnika - szt.30, areometr - szt.8, mieszadła magnetyczne - szt. 4, pipety szklane szt.40, nasadki na pipety - szt.4, suszarka labor-szt.2, łapy do biuret - szt.10, próbówki lab.-szt.100, pehametr - szt. 1,
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa urządzeń do pracowni kosmetycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 10418,70
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Dostawa urządzeń do pracowni kosmetycznej : dermomasażer - szt. 2, frezarka - szt. 4, młotek ciepło - zimno - szt.2, kapturki do frezów - szt.200, zestaw do manicure na ciepło - zes.2, masażer ręczny - szt. 5
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu do pracowni kosmetycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1276,42
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu do pracowni kosmetycznej : cążki - szt.4, zestaw baniek chińskich- zest.10, pęsety - szt.10, cęgi kątowe - szt.2, zestaw do frezów diam- zest.4
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia do pracowni masażu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2560,98
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Dostawa wyposażenia do pracowni masażu : asystor - szt.5, stolik pod aparaturę medyczną - szt.1,
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu do pracowni stomatologicznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 7407,41
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu do pracowni stomatologicznej : fantom głowy - szt.2
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Dostawa literatury aptecznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1670,73
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Dostawa literatury aptecznej : -szt. 12, Ewidencja apteczna- szt.6
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)