GuidZP400 |
f8f37474-0d94-4aa3-85f6-926d54542c0f
|
Biuletyn |
549044-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Miejski im. Franciszka Raszei
|
Regon |
31332500000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mickiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60-834
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 848 10 11
|
Zamawiajacy fax |
61 848 49 90/91
|
Zamawiajacy email |
efilipiak@raszeja.poznan.pl
|
Adres strony url |
www.raszeja.poznan.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Szpital Miejski
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.raszeja.poznan.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.raszeja.poznan.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej. Składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Miejski im. F. Raszei w Poznaniu ul. Mickiewicza 2 - kancelaria
|
Nazwa nadana zamowieniu |
sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych
|
Numer referencyjny |
SR/XV-270-25-SS/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych do Szpitala Miejskiego im. F. Raszei w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 100.000 PLN w zakresie wszystkich pakietów
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisu z właściwego rejestru lub z centrali ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. kopii aktualnej polisy, potwierdzającej że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000,00 PLN w zakresie każdego pakietu;
2. opisu zawierającego szczegółowe dane zaproponowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim, który umożliwi potwierdzenie spełniania przez zaoferowany przedmiot zamówienia wszystkich wymagań ustalonych przez Zamawiającego, w postaci katalogów, ulotek informacyjnych lub innych dokumentów dla wszystkich oferowanych produktów, których wykaz stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ,. Wykonawca zobowiązany jest dokładnie/wyraźnie zaznaczyć w dokumencie oferowane pozycje;
3. oświadczenie, że zaoferowane wyroby są wyrobami medycznymi w myśl ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. 2017 poz. 211 z zm.)i posiadanym dla każdego z nich wszelkie wymagane prawem dokumenty, w szczególności certyfikaty CE, deklaracje zgodności;
4. próbek: po 2 szt. do pakietu nr 2; po 2 szt. z każdej pozycji do pakietu nr 3;
5. oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Szczegółowe informacje zawarte zostały w projekcie umowy, który stanowi załącznik do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2020-06-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:45
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych
|
| |