Dostawę materiałów biurowych i papierniczych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 5 zadań

Publication date 2020-06-09
End date 2020-06-19 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Ekonomiczny
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548939-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zadanie nr 1 - Dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla UEK
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych i papierniczych w asortymencie i w ilości zgodnej z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5.1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje podstawowe zapotrzebowanie Zamawiającego.

Zadanie nr 2 - Dostawa materiałów biurowych i papierniczych na potrzeby Projektu pn. Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, Wiedza Edukacja Rozwój, na podstawie umowy o numerze POWR.03.05.00-00-Z217/18. Wartość całkowita projektu: 19 739 057,74 zł. Wysokość dotacji z Europejskiego Funduszu Społecznego: 19 144 912,10 zł. Środki własne: 594 145,64 zł
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych i papierniczych w asortymencie i w ilości zgodnej z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5.2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje zapotrzebowanie Zamawiającego na potrzeby przedmiotowego projektu i finansowane jest ze środków tego projektu.

Zadanie nr 3 - Dostawa materiałów biurowych i papierniczych na potrzeby Projektu „Akademia Kreatywności” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym, na podstawie umowy o numerze: POWR.03.01.00-00-T045/18-00. Wartość całkowita projektu: 1 035 839,40 zł. Wysokość dotacji z Europejskiego Funduszu Społecznego: 873 005,45 zł.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych i papierniczych w asortymencie i w ilości zgodnej z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5.3 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje zapotrzebowanie Zamawiającego na potrzeby przedmiotowego projektu i finansowane jest ze środków tego projektu.

Zadanie nr 4 - Dostawa materiałów biurowych i papierniczych na potrzeby Projektu "Oczy szeroko otwarte" współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym, na podstawie umowy o numerze: POWR.03.01.00-00-T086/18. Wartość całkowita projektu: 584 277,20 zł. Wysokość dotacji z Europejskiego Funduszu Społecznego: 566 680,88 zł.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych i papierniczych w asortymencie i w ilości zgodnej z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5.4 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje zapotrzebowanie Zamawiającego na potrzeby przedmiotowego projektu i finansowane jest ze środków tego projektu.

Zadanie nr 5 - Dostawa materiałów biurowych i papierniczych na potrzeby Projektu „Młodzieżowy Uniwersytet Ekonomiczny” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym, na podstawie umowy o numerze: POWR.03.01.00-00-T220/18. Wartość całkowita projektu: 2 972 447,73 zł. Wysokość dotacji z Europejskiego Funduszu Społecznego: 2 505 178,95 zł
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych i papierniczych w asortymencie i w ilości zgodnej z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5.5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje zapotrzebowanie Zamawiającego na potrzeby przedmiotowego projektu i finansowane jest ze środków tego projektu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0fae4e8c-c3d2-4b5d-a540-f90f49e82624
Biuletyn 548939-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Ekonomiczny
Regon 15190000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rakowicka
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-510
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 293-53-85
Zamawiajacy fax 12 293-58-98
Zamawiajacy email kurowska@uek.krakow.pl
Adres strony url www.uek.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zadanie nr 2 - Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, Wiedza Edukacja Rozwój, na podstawie umowy o numerze POWR.03.05.00-00-Z217/18. Zadanie nr 3 - Projekt „Akademia Kreatywności” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym, na podstawie umowy o numerze: POWR.03.01.00-00-T045/18-00. Zadanie nr 4 - Projekt "Oczy szeroko otwarte" współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym, na podstawie umowy o numerze: POWR.03.01.00-00-T086/18. Zadanie nr 5 - Projekt „Młodzieżowy Uniwersytet Ekonomiczny” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym, na podstawie umowy o numerze: POWR.03.01.00-00-T220/18.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://przetargi.uek.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sposób zapewniający jej nienaruszalność, w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie lub opakowaniu. Wykonawca zamieszcza ofertę w dwóch kopertach oznaczonych nazwą i adresem Zamawiającego oraz opisanych w sposób wskazany w SIWZ na adres Zamawiającego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków, na Sekretariat Uczelni, Dom Ogrodnika (pierwszy budynek po prawej stronie przy bramie od strony ul. Rakowickiej).
Nazwa nadana zamowieniu Dostawę materiałów biurowych i papierniczych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 5 zadań
Numer referencyjny KZ-272-15/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu Zadanie nr 1 - Dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla UEK Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych i papierniczych w asortymencie i w ilości zgodnej z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5.1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje podstawowe zapotrzebowanie Zamawiającego. Zadanie nr 2 - Dostawa materiałów biurowych i papierniczych na potrzeby Projektu pn. Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, Wiedza Edukacja Rozwój, na podstawie umowy o numerze POWR.03.05.00-00-Z217/18. Wartość całkowita projektu: 19 739 057,74 zł. Wysokość dotacji z Europejskiego Funduszu Społecznego: 19 144 912,10 zł. Środki własne: 594 145,64 zł Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych i papierniczych w asortymencie i w ilości zgodnej z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5.2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje zapotrzebowanie Zamawiającego na potrzeby przedmiotowego projektu i finansowane jest ze środków tego projektu. Zadanie nr 3 - Dostawa materiałów biurowych i papierniczych na potrzeby Projektu „Akademia Kreatywności” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym, na podstawie umowy o numerze: POWR.03.01.00-00-T045/18-00. Wartość całkowita projektu: 1 035 839,40 zł. Wysokość dotacji z Europejskiego Funduszu Społecznego: 873 005,45 zł. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych i papierniczych w asortymencie i w ilości zgodnej z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5.3 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje zapotrzebowanie Zamawiającego na potrzeby przedmiotowego projektu i finansowane jest ze środków tego projektu. Zadanie nr 4 - Dostawa materiałów biurowych i papierniczych na potrzeby Projektu "Oczy szeroko otwarte" współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym, na podstawie umowy o numerze: POWR.03.01.00-00-T086/18. Wartość całkowita projektu: 584 277,20 zł. Wysokość dotacji z Europejskiego Funduszu Społecznego: 566 680,88 zł. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych i papierniczych w asortymencie i w ilości zgodnej z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5.4 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje zapotrzebowanie Zamawiającego na potrzeby przedmiotowego projektu i finansowane jest ze środków tego projektu. Zadanie nr 5 - Dostawa materiałów biurowych i papierniczych na potrzeby Projektu „Młodzieżowy Uniwersytet Ekonomiczny” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym, na podstawie umowy o numerze: POWR.03.01.00-00-T220/18. Wartość całkowita projektu: 2 972 447,73 zł. Wysokość dotacji z Europejskiego Funduszu Społecznego: 2 505 178,95 zł Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych i papierniczych w asortymencie i w ilości zgodnej z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5.5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje zapotrzebowanie Zamawiającego na potrzeby przedmiotowego projektu i finansowane jest ze środków tego projektu.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-05-31T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Wymagany termin realizacji zamówienia: dla zadania nr 1 - od dnia podpisania umowy do dnia 31-05-2021 r. lub do wyczerpania kwoty, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy (zał. nr 7A do SIWZ), w zależności, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej. Wymagany termin realizacji zamówienia: dla zadań od nr 2 do nr 5 - od dnia podpisania umowy do dnia 31-12-2020 roku lub do wyczerpania kwoty, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy (zał. nr 7B do SIWZ), w zależności, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.
Okreslenie warunkow Dotyczy zadania 1: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Dotyczy zadań 2 – 5: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Dotyczy zadania 1: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Dotyczy zadań 2 – 5: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dotyczy zadania 1: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada doświadczenie, tj.: zrealizował z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 (dwie) sukcesywne dostawy materiałów biurowych i papierniczych i każda z tych dostaw o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto, przy czym w przypadku dostaw nadal wykonywanych wartość zrealizowanych dotychczas świadczeń nie może być mniejsza niż 150 000 zł brutto. Dotyczy zadań 2 – 5: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Dotyczy zadania nr 1: Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji finansowej lub ekonomicznej oraz zdolności technicznej lub zawodowej: a) Wykaz dostaw – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydawane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument będzie wymagany od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dotyczy zadania nr 1: Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: a) Karty techniczne (karty charakterystyki/ulotki informacyjne itp.) zawierające opis parametrów - w odniesieniu do produktów, o których mowa w zadaniu nr 1 w pozycjach nr: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 11, 12, 14, 16, 18, 19, 20, 22, 23, 25, 26, 27, 29, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 62, 63, 64, 65, 66, 225, 226, 227, 244, 245, 260, 261, 266, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 291, 295, 301 tabeli zawartej w zał. nr 3.1 do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). Karty techniczne (karty charakterystyki/ulotki informacyjne itp.), (łącznie 50 kart technicznych) powinny byś opisane konkretną pozycją załącznika nr 5.1. do SIWZ. Dokumenty będą wymagane od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego (http://www.uek.krakow.pl/przetargi) wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem (załącznik nr 2 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody bądź inne informacje, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę wraz ofertą: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załączniki nr 5.1. - 5.5. do SIWZ; 2) Formularz ofertowy - załącznik nr 6 do SIWZ, 3) Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. Pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku spółki cywilnej lub uczestników konsorcjum. Pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej notarialnie lub aktu notarialnego. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. 4) Pisemne zobowiązanie innego podmiotu (w zakresie zadania nr 1, jeżeli dotyczy), na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (pkt. 5.3 SIWZ) – propozycja zobowiązania stanowi zał. nr 4 do SIWZ - wraz z dokumentami dotyczącymi: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; Uwaga: Pisemne zobowiązanie podmiotów wraz z dokumentami, o których mowa powyżej, wymagane jest, jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Powyższe dokumenty składane są wraz z ofertą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w § 4 ust. 1 Umowy, w formie pisemnego aneksu, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: 1) w przypadku, zmiany stawki podatku od towarów i usług - ceny jednostkowe netto pozostaną bez zmian, a cena jednostkowa brutto zostaje powiększona lub pomniejszona o kwotę wynikającą ze zmiany stawki opodatkowania podatkiem VAT, od dnia wejścia w życie takiej zmiany. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia stosownego pisemnego wniosku Wykonawcy do Zamawiającego - Dział Zaopatrzenia, w terminie 7 dni od urzędowego ogłoszenia nowych stawek; 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w następującym przypadku: 1) wstrzymania, wycofania z produkcji materiałów objętych umową, zmiany nazwy handlowej materiałów objętych umową w okresie trwania umowy lub poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy; wówczas możliwa jest zmiana w zakresie zaoferowanych materiałów pod warunkiem, że Wykonawca dostarczy materiał/-y o parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych niż ten, który został wyspecyfikowany w pierwotnej ofercie i spełnia wymagania postawione w SIWZ, oraz pod warunkiem, że cena jednostkowa netto materiału/ów o nowych parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie ulegnie zwiększeniu. 2) w przypadku niewyczerpania przez Zamawiającego minimalnej (gwarantowanej) wielkości realizacji, możliwa jest zmiana końcowego terminu realizacji umowy określonego w § 2 ust. 1 umowy, poprzez jego przedłużenie o kolejne maksymalnie 4 miesiące; 3) w przypadku problemów z zaopatrzeniem występujących u Wykonawcy, a spowodowanych okolicznościami niezależnymi od Wykonawcy, w szczególności działaniem siły wyższej skutkującej: czasowym lub zupełnym brakiem dostępności określonych artykułów na rynku lub w magazynach, opóźnieniami w produkcji lub dystrybucji, powodujących brak możliwości dostarczenia ich przez Wykonawcę możliwa jest zmiana: a. w zakresie zaoferowanych towarów pod warunkiem, że Wykonawca dostarczy artykuły o parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych niż te, które zostały wyspecyfikowane w pierwotnej ofercie i spełniają wymagania postawione w SIWZ, oraz pod warunkiem, że ich cena nie ulegnie zwiększeniu lub b. terminu realizacji cząstkowego zamówienia, określonego w § 3 ust. 1 umowy - o czas odpowiadający okresowi utrzymywania się tych okoliczności oraz przywrócenia dostępności artykułów bądź ich komponentów na rynku; - pod warunkiem udowodnienia wystąpienia tych okoliczności przez Wykonawcę, w szczególności poprzez przedłożenie oświadczeń producentów lub dystrybutorów. 3. Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 i 2. Wniosek o zmianę postanowień niniejszej umowy musi być wyrażony na piśmie. 4. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 5. Zmiany dotyczące danych teleadresowych, numeru konta bankowego, spowodowane przyczynami/zmianami organizacyjnymi, nastąpią poprzez przekazanie pisemnego oświadczenia Strony, której zmiany dotyczą, drugiej Stronie. 6. Zmiany danych teleadresowych lub numeru konta bankowego spowodowane przyczynami organizacyjnymi, nastąpią poprzez przekazanie pisemnego oświadczenia Strony, której zmiany dotyczą, drugiej Stronie.
IV 4 4 data 2020-06-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być napisana w języku polskim na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem. Wszystkie dołączone do oferty dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 1 - Dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla UEK Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych i papierniczych w asortymencie i w ilości zgodnej z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5.1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje podstawowe zapotrzebowanie Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 2 - Dostawa materiałów biurowych i papierniczych na potrzeby Projektu pn. Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, Wiedza Edukacja Rozwój, na podstawie umowy o numerze POWR.03.05.00-00-Z217/18. Wartość całkowita projektu: 19 739 057,74 zł. Wysokość dotacji z Europejskiego Funduszu Społecznego: 19 144 912,10 zł. Środki własne: 594 145,64 zł Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych i papierniczych w asortymencie i w ilości zgodnej z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5.2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje zapotrzebowanie Zamawiającego na potrzeby przedmiotowego projektu i finansowane jest ze środków tego projektu.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 3 - Dostawa materiałów biurowych i papierniczych na potrzeby Projektu „Akademia Kreatywności” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym, na podstawie umowy o numerze: POWR.03.01.00-00-T045/18-00. Wartość całkowita projektu: 1 035 839,40 zł. Wysokość dotacji z Europejskiego Funduszu Społecznego: 873 005,45 zł. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych i papierniczych w asortymencie i w ilości zgodnej z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5.3 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje zapotrzebowanie Zamawiającego na potrzeby przedmiotowego projektu i finansowane jest ze środków tego projektu.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 4 - Dostawa materiałów biurowych i papierniczych na potrzeby Projektu "Oczy szeroko otwarte" współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym, na podstawie umowy o numerze: POWR.03.01.00-00-T086/18. Wartość całkowita projektu: 584 277,20 zł. Wysokość dotacji z Europejskiego Funduszu Społecznego: 566 680,88 zł. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych i papierniczych w asortymencie i w ilości zgodnej z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5.4 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje zapotrzebowanie Zamawiającego na potrzeby przedmiotowego projektu i finansowane jest ze środków tego projektu.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 5 - Dostawa materiałów biurowych i papierniczych na potrzeby Projektu „Młodzieżowy Uniwersytet Ekonomiczny” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym, na podstawie umowy o numerze: POWR.03.01.00-00-T220/18. Wartość całkowita projektu: 2 972 447,73 zł. Wysokość dotacji z Europejskiego Funduszu Społecznego: 2 505 178,95 zł Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych i papierniczych w asortymencie i w ilości zgodnej z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5.5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje zapotrzebowanie Zamawiającego na potrzeby przedmiotowego projektu i finansowane jest ze środków tego projektu.
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia [T]
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena ofertowa brutto [C]
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)