GuidZP400 |
bdba1e89-41f7-4c19-9e38-fc27a4d50070
|
Biuletyn |
548891-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu
|
Regon |
29429500000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Grabiszyńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
105
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
53-439
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
071 3349520, 410
|
Zamawiajacy email |
tpodsiadlo@o2.pl
|
Adres strony url |
www.dcchp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
podmiot leczniczy niebędący przedsiębiorcą
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dcchp.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą lub kurierem
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu ul. Grabiszyńska 105
|
Nazwa nadana zamowieniu |
codzienna dostawa świeżego i odpowiedniej jakości pieczywa w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
|
Numer referencyjny |
BZP.3810.33.2020.JK
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
codzienna dostawa świeżego i odpowiedniej jakości pieczywa w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
|
Cpv glowny przedmiot |
15811000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pełnomocnictwo (jeśli jest wymagane). Uwaga! Wymagana jest forma pisemna i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności, a przede wszystkim do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu (w zależności od dokonywanej czynności prawnej, w tym do podpisania oferty) albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: 1) zmiany stawki VAT w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT, 2) wszelkie zmiany umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa, 3) zmiany osób reprezentujących, pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia drugiej strony, w następujących przypadkach: • śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, • nie wywiązania się z obowiązków wynikających z umowy, • jeżeli zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 4) przedłużenia wykonywania zamówienia w przypadku siły wyższej, 5) z powodów wynikających ze statutowej działalności Zamawiającego, zdarzeń masowych, 6) zaprzestania wytwarzania wyrobu objętego umową, 7) wycofania wyrobu objętego umową z obrotu, 8) przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego, 9) trzykrotnej reklamacji wyrobu z powodu stwierdzonych wad lub pogorszenia parametrów jakościowych dostarczanego wyrobu, 10) zmiana o której mowa w pkt 6) będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż odpowiednik będzie znajdował zastosowanie w tych samych przypadkach co wyrób objęty umową, w przypadku wskazanym w pkt. 6) , 7), 9) nie wyższej niż cena wyrobu objętego umową i nie gorszej jakości. 3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-06-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 5 okres |
30
|