Modernizacja oraz likwidacja barier architektonicznych w dostępie do pracowni szkolnych

Publication date 2020-06-09
End date 2020-06-17 00:00:00
Instytucja Liceum Ogólnokształcące Nr XV im. mjr. Piotra Wysockiego
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Pakiety oprogramowania do składu komputerowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548834-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 388200009, 302131006, 302374508, 483150009, 324200003, 302321005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa (dowóz, wniesienie, podłączenie, skonfigurowanie) fabrycznie nowych(rok produkcji nie wcześniej niż 2019 r.) urządzeń doposażenia pracowni szkolnych. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia został dokonany w podziale na poszczególne części.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3e2cc529-cc8f-4ff5-8454-82afae866f33
Biuletyn 548834-N-2020
Zamawiajacy nazwa Liceum Ogólnokształcące Nr XV im. mjr. Piotra Wysockiego
Regon 93057654000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wojrowicka
Zamawiajacy adres numer domu 58
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 54-436
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 071 7947744, 3577751
Zamawiajacy fax 713 570 242
Zamawiajacy email kierownikae@lovx.wroclaw.pl
Adres strony url http://www.loxv.wroclaw.pl/?lang=pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej. Dofinansowanie projektuw ramach Regionalnego programu operacyjnego województwa dolnośląskiego 2014–2020, współfinansowanyze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Program operacyjnyRPO WD 2014–2020; oś priorytetowa 7; Infrastruktura edukacyjna; działanie 7.2 Inwestycje w edukację ponadgimnazjalną, w tym zawodową; poddziałanie 2 – 7.2.2 Inwestycje w edukację ponadgimnazjalną, w tym zawodową – ZIT WrOFt.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza wspolnie 1
Informacje dodatkowe zamawiajacy Organizatorem postępowań o zamówienie publiczne w oraz stroną podpisywanych umów z wykonawcami w imieniu Gminy Wrocław jest Liceum Ogólnokształcące Nr XV im. Mjr. Piotra Wysockiego we Wrocławiu, ul. Wojrowicka 58, 54-436 Wrocław - Miejsce dostaw dla części 1-6: Technikum nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie ul. Skwierzyńska 1/7, 53-521 Wrocław, a dla części 7-8: Liceum Ogólnokształcące nr XVII im. A. Osieckiej, ul. Tęczowa 60, 53-603 Wrocław
Rodzaj zamawiajacego 2
Wspolne udzielanie zamowienia Zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających. Nazwa i adres Zamawiającego: Liceum Ogólnokształcące Nr XV im. mjr. Piotra Wysockiego, ul. Wojrowicka 58; 54-436 Wrocław - działające w imieniu Gminy Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław. Miejsce dostaw dla części 1-6: Technikum nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie ul. Skwierzyńska 1/7, 53-521 Wrocław, a dla części 7-8: Liceum Ogólnokształcące nr XVII im. A. Osieckiej, ul. Tęczowa 60, 53-603 Wrocław
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.loxv.wroclaw.pl/?lang=pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.loxv.wroclaw.pl/?lang=pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Liceum Ogólnokształcące nr XV im. mjr. P. Wysockiego ul, Wojrowicka 58, 54-436 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Modernizacja oraz likwidacja barier architektonicznych w dostępie do pracowni szkolnych
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 8
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa (dowóz, wniesienie, podłączenie, skonfigurowanie) fabrycznie nowych(rok produkcji nie wcześniej niż 2019 r.) urządzeń doposażenia pracowni szkolnych. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia został dokonany w podziale na poszczególne części.
Cpv glowny przedmiot 38820000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 4
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wzór umowy stanowi część II SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje ponadto możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w szczególności, jeżeli: 1) łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, a zmiany postanowień umownych nie prowadzą do zmiany charakteru umowy, 2) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne, 3) zmiany dotyczą terminu wykonania zamówienia i związane są z realizacją dostaw.
IV 4 4 data 2020-06-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Notebook (9 szt.).
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa (dowóz, wniesienie, podłączenie, skonfigurowanie) fabrycznie nowych (rok produkcji nie wcześniej niż 2019 r.) notebooków (9 szt.). Miejsce dostawy: Technikum nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie, 53-521 Wrocław, ul. Skwierzyńska 1–7 Wszystkie notebooki – dalej także „komputery” –muszą pochodzić od jednego producenta i muszą posiadać identyczny system operacyjny oraz identyczne oprogramowanie. Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego, nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu. System operacyjny musi posiadać wsparcie podstawowe co najmniej przez 5 lat. Oprogramowanie systemowe musi być fabrycznie zainstalowane przez producenta komputera. Polska wersja językowa. Zamawiający dopuszcza dostawę już skonfigurowanych urządzeń, jednakże w zakres zamówienia, po stronie wykonawcy, wchodzą jeszcze inne czynności tj. czynności uruchomienia każdego komputera w miejscu dostawy tj. Technikum nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie, 53-521 Wrocław, ul. Skwierzyńska 1-7 i potwierdzenie pracy w sieci Technikum nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie, 53-521 Wrocław, ul. Skwierzyńska 1-7. Zamawiający przewiduje zastosowanie procedury sprawdzającej legalność zainstalowanego oprogramowania i zastrzega możliwość weryfikacji oryginalności dostarczonych programów komputerowych u Producenta oprogramowania jako elementu procedury odbioru.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Tablety graficzne (17 szt.) oraz tablety multimedialne (3 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237450-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa (dowóz, wniesienie, podłączenie, skonfigurowanie) fabrycznie nowych (rok produkcji nie wcześniej niż 2019 r.) tabletów graficznych do projektowania graficznego na komputerach (17 szt.) oraz tabletów multimedialnych do tworzenia i analizy projektów multimedialnych i publikacji elektronicznych (3 szt.) – dalej także „tablety”. Miejsce dostawy: Technikum nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie, 53-521 Wrocław, ul. Skwierzyńska 1–7
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Urządzenie do sterowania wzrokiem dla uczniów słabowidzących (1 szt.).
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38820000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa (dowóz, wniesienie, podłączenie, skonfigurowanie) fabrycznie nowego (rok produkcji nie wcześniej niż 2019 r.) urządzenia do sterowania wzrokiem dla uczniów słabowidzących (1 szt.). Miejsce dostawy: Technikum nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie, 53-521 Wrocław, ul. Skwierzyńska 1–7
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Program do impozycji (1 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48315000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa programu do impozycji (1 szt.). Miejsce dostawy: Technikum nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie, 53-521 Wrocław, ul. Skwierzyńska 1–7 Oprogramowanie do wykonywania impozycji, licencja na jedną pracownię na maksymalnie 25 stanowisk. Zamawiający wymaga fabrycznie nowego programu, nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu. Polska wersja językowa. Zamawiający przewiduje zastosowanie procedury sprawdzającej legalność dostarczonego programu i zastrzega możliwość weryfikacji oryginalności dostarczonego programu u Producenta programu jako elementu procedury odbioru.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Urządzenia sieciowe: szafa montażowa Rack (1 szt.), Switch 24-portowy (1 szt.), AccesPoint (2 szt.) oraz Router (1 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa (dowóz, wniesienie, podłączenie, skonfigurowanie) fabrycznie nowych (rok produkcji nie wcześniej niż 2019 r.) urządzeń sieciowych: szafa montażowa Rack (1 szt.), Switch 24-portowy (1 szt.), AccesPoint (2 szt.) oraz Router (1 szt.). Miejsce dostawy: Technikum nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie, 53-521 Wrocław, ul. Skwierzyńska 1–7
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Sieciowa drukarka kolorowa z duplexem A3 (1 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa (dowóz, wniesienie, podłączenie) fabrycznie nowej (rok produkcji nie wcześniej niż 2019 r.) sieciowej drukarki kolorowej z duplexem A3 (1 szt.). Miejsce dostawy: Technikum nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie, 53-521 Wrocław, ul. Skwierzyńska 1–7 W zakres zamówienia, po stronie wykonawcy, wchodzą także czynności uruchomienia sieciowej drukarki kolorowa z duplexem A3 w miejscu dostawy tj. Technikum nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie, 53-521 Wrocław, ul. Skwierzyńska 1-7 i potwierdzenie pracy. Tak więc przez podłączenie i skonfigurowanie sieciowej drukarki kolorowa z duplexem A3 należy także rozumieć uruchomienie sieciowej drukarki kolorowa z duplexem A3 w miejscu dostawy. Menu w języku polskim.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Laptop (6 szt.).
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa (dowóz, wniesienie, podłączenie, skonfigurowanie) fabrycznie nowych (rok produkcji nie wcześniej niż 2019 r.) 6 szt. laptopów (dalej także jako „komputery”) z oprogramowaniem. Miejsce dostawy: Liceum Ogólnokształcące nr XVII im. Agnieszki Osieckiej; ul. Tęczowa 60; 53-603 Wrocław. Wszystkie komputery muszą pochodzić od jednego producenta i muszą posiadać identyczny system operacyjny oraz identyczne oprogramowanie. Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego, nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu. System operacyjny musi posiadać wsparcie podstawowe co najmniej przez 5 lat. Oprogramowanie systemowe musi być fabrycznie zainstalowane przez producenta komputera. Polska wersja językowa. Zamawiający dopuszcza dostawę już skonfigurowanych urządzeń, jednakże w zakres zamówienia, po stronie wykonawcy, wchodzą jeszcze inne czynności tj. czynności uruchomienia każdego komputera w miejscu dostawy tj. Liceum Ogólnokształcące nr XVII im. Agnieszki Osieckiej; ul. Tęczowa 60; 53-603 Wrocław i potwierdzenie pracy w sieci Liceum Ogólnokształcące nr XVII im. Agnieszki Osieckiej; ul. Tęczowa 60; 53-603 Wrocław. Tak więc przez podłączenie i skonfigurowanie komputerów należy także rozumieć uruchomienie każdego komputera w miejscu dostawy tj. Liceum Ogólnokształcące nr XVII im. Agnieszki Osieckiej; ul. Tęczowa 60; 53-603 Wrocław i potwierdzenie pracy w sieci Liceum Ogólnokształcące nr XVII im. Agnieszki Osieckiej; ul. Tęczowa 60; 53-603 Wrocław. Zamawiający przewiduje zastosowanie procedury sprawdzającej legalność zainstalowanego oprogramowania i zastrzega możliwość weryfikacji oryginalności dostarczonych programów komputerowych u Producenta oprogramowania jako elementu procedury odbioru.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Drukarka laserowa (3 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa (dowóz, wniesienie, montaż, podłączenie, skonfigurowanie) fabrycznie nowych (rok produkcji nie wcześniej niż 2019 r.) 3 szt. drukarek laserowych monochromatycznych (z tonerem). Miejsce dostawy: Liceum Ogólnokształcące nr XVII im. Agnieszki Osieckiej; ul. Tęczowa 60; 53-603 Wrocław. Wszystkie drukarki muszą pochodzić od jednego producenta, muszą posiadać Menu w języku polskim oraz identyczne parametry co najmniej w zakresie materiałów eksploatacyjnych. W zakres zamówienia, po stronie wykonawcy, wchodzą także czynności uruchomienia każdej drukarki w miejscu dostawy tj. Liceum Ogólnokształcące nr XVII im. Agnieszki Osieckiej; ul. Tęczowa 60; 53-603 Wrocław i potwierdzenie pracy. Tak więc przez podłączenie i skonfigurowanie drukarek należy także rozumieć uruchomienie każdej drukarki w miejscu dostawy. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru zużytych przez Liceum Ogólnokształcące nr XVII im. Agnieszki Osieckiej; ul. Tęczowa 60; 53-603 Wrocław pojemników po tonerach w ilości i zgodnie z asortymentem dostarczonym przez Liceum Ogólnokształcące nr XVII im. Agnieszki Osieckiej; ul. Tęczowa 60; 53-603 Wrocław w terminie uzgodnionym przez Strony, jednak nie później niż 14 dni od dnia powiadomienia Wykonawcy o potrzebie odbioru.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)