Zakup dostawa i montaż wyposażenia do wyremontowanego obiektu Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Długołęce w podziale na cztery zadania.

Publication date 2020-06-12
End date 2020-06-23 00:00:00
Instytucja Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Jana Pawła II w Długołęce
Miejscowość Mirków
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble,
  • Pomoce naukowe,
  • Wyposażenie różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 550137-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 391621006, 302000001, 392900001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do wyremontowanego obiektu Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Długołęce w podziale na cztery zadania.
Zadanie 1 -zakup, dostawa i montaż mebli i/lub zadanie 2 zakup, dostawa pomocy dydaktycznych, zabawek i książek i/lub zadanie 3 zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz sprzętu biurowego i RTV i/lub zadanie 4 - zakup, dostawa sprzętu AGD, art. gospodarstwa domowego i pozostałego wyposażenia

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d2110b0a-29d9-4398-8577-9fdcab4f2c60
Biuletyn 550137-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Jana Pawła II w Długołęce
Regon 93269652000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szkolna
Zamawiajacy adres numer domu 40
Zamawiajacy miejscowosc Mirków
Zamawiajacy kod pocztowy 55-095
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 152 682
Zamawiajacy fax 713 152 289
Zamawiajacy email spdlugoleka@eduapple.pl
Adres strony url http://zspdlugoleka.edupage.org
Adres strony internetowej nie dotyczy
Adres strony internetowej narzedzia nie dotyczy
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu nie dotyczy
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamawiajacy powierzyl nie dotyczy
Przeprowadza wspolnie podmiot list nie dotyczy
Postepowanie wspolne tresc nie dotyczy
Informacje dodatkowe zamawiajacy nie dotyczy
Rodzaj zamawiajacego 9
Wspolne udzielanie zamowienia nie dotyczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia zs-pdlugoleka@gmina.dlugoleka.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://zspdlugoleka.edupage.org
Dostep do dokumentow ograniczony nie dotyczy
Oferty wnioski dostepne nie dotyczy
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny nie dotyczy
Wymagane przeslanie ofert inny nie dotyczy
Komunikacja elektroniczna wymaga nie dotyczy
Nazwa nadana zamowieniu Zakup dostawa i montaż wyposażenia do wyremontowanego obiektu Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Długołęce w podziale na cztery zadania.
Numer referencyjny ZP/2/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy nie dotyczy
Okreslenie przedmiotu Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do wyremontowanego obiektu Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Długołęce w podziale na cztery zadania. Zadanie 1 -zakup, dostawa i montaż mebli i/lub zadanie 2 zakup, dostawa pomocy dydaktycznych, zabawek i książek i/lub zadanie 3 zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz sprzętu biurowego i RTV i/lub zadanie 4 - zakup, dostawa sprzętu AGD, art. gospodarstwa domowego i pozostałego wyposażenia
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-08-21T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow skrócony termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie Wykonawcy zał 3 a i/lub 3b i/lub 3c i/lub 3d do SIWZ
Znaczenie warunkow wykonawcow nie dotyczy
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe nie dotyczy
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe nie dotyczy
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona nie dotyczy
Elementy aukcji elektronicznej nie dotyczy
Informaje udostepnione wykonawcom nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu nie dotyczy
IV 4 6 nie dotyczy
IV 4 7 nie dotyczy
IV 4 8 nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zmiana terminu wykonania zamówienia - wydłużenie - z powodu wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: - wystąpienie zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego o charakterze nadzwyczajnym (np. klęski żywiołowej itp.) niemożliwej do przewidzenia i jego zapobieżenia a mającej bezpośredni wpływ na sposób i lub terminowość realizacji zamówienia; -wstrzymanie realizacji zamówienia przez Zamawiającego, opóźnienia obowiązków wynikających z umowy przez Zamawiającego lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego
IV 6 1 sposob udostepniania zapisy dotyczące RODO rozdział XVII pkt. 18 SIWZ
IV 4 4 data 2020-06-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 6 2 Powody nie dotyczy
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 nie dotyczy

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa zadanie 1- zakup, dostawa i montaż mebli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-21T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis zadanie 1 - zakup, dostawa i montaż mebli
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa zadanie 2- zakup, dostawa pomocy dydaktycznych, zabawek oraz książek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-21T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis zadanie 2- zakup, dostawa pomocy dydaktycznych , zabawek oraz książek
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa zadanie 3 - zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz sprzętu biurowego i RTV
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-21T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zadanie 3 - zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz sprzętu biurowego i RTV
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa zadanie 4- zakup, dostawa sprzętu AGD, art. gospodarstwa domowego oraz pozostałego wyposażenia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39290000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-21T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis zadanie 4 - zakup, dostawa sprzętu AGD, art. gosp. domowego oraz pozostałego wyposażeni
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)