GuidZP400 |
44b882ff-8801-44c5-a94b-44e256f624fe
|
Biuletyn |
550115-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek
|
Regon |
15259663001150
|
Zamawiajacy adres ulica |
Ludwika Kondratowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-983
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 4438701, 22 4438696,
|
Zamawiajacy fax |
22 325 54 68
|
Zamawiajacy email |
przetargi@targowek.waw.pl ,
|
Adres strony url |
www.targowek.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.targowek.waw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.targowek.waw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miasto Stołeczne Warszawa – Dzielnica Targówek Urząd m.st. 00-983 Warszawa; ul. Kondratowicza 20, stanowisko 5, 8 lub 9 parter budynku
|
Nazwa nadana zamowieniu |
,,Zakup, dostawa oraz zainstalowanie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Szkoły Podstawowej nr 398” w ramach zdania inwestycyjnego pt.: „Budowa zespołu szkolno – przedszkolnego przy ul. Gilarskiej” w Warszawie.
|
Numer referencyjny |
P-20/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostarczeniem zupełnie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i zainstalowaniem sprzętu na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 398 przy ul. Rembrandta 8 w Warszawie.
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 6 do SIWZ – opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym formularz cenowy sprzętu komputerowego
|
Cpv glowny przedmiot |
30210000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
388868,07
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
21
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem była dostawa sprzętu komputerowego o wartości minimalnej 300.000,00 (słownie trzysta tysięcy) zł brutto każde.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w art. 22 ust. 1b ustawy mogą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólnie, z wyjątkiem warunku dotyczącego doświadczenia Wykonawcy realizacji w/w dostaw sprzętu komputerowego, który musi wykazać co najmniej jeden z wykonawców składających ofertę wspólnie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykaz dokumentów potwierdzających, że oferowany sprzęt odpowiada określonym wymaganiom:
- certyfikat IS0 9001 producenta, (w odniesieniu do poz. 1, 2, 4 wykazu)
- certyfikat ISO 14001 producenta, (w odniesieniu do poz. 1, 2, 4 wykazu)
- deklaracje zgodności CE.
- potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których te dostawy zostały wykonane;
2) Dowody, że dostawy zostały wykonane należycie tj.:
- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane;
- oświadczenia wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów. W takim przypadku należy uzasadnić brak możliwości uzyskania dokumentów.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta powinna składać się z:
1) wypełnionego formularza oferty o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ,
2) wypełnionego formularza cenowego o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ
2. Ponadto, do oferty należy załączyć:
1) dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, chyba, że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, należy załączyć odpowiednie dokumenty.
2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
3) Dowód wniesienia wadium – w formie kopii, o których mowa w Dziele VIII ust. 4 SIWZ.
4) Oświadczenie o udziale podwykonawców w realizacji zamówienia lub informacja o samodzielnym wykonaniu zamówienia wypełniona zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ
3. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 11.000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy zlotych),
2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
|
Aukcja elektroniczna |
1
|
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
http://aukcje.um.warszawa.pl
|
Elementy aukcji elektronicznej |
Kryterium oceny ofert w aukcji elektronicznej jest cena brutto - 60% Ceną wyjściową w aukcji elektronicznej dla każdego Wykonawcy jest cena brutto za realizację całego zamówienia zaproponowana przez danego Wykonawcę w złożonej ofercie (formularzu oferty) złożonym zgodnie z zapisami w Dziale VI ust. 1 SIWZ).
|
Informaje udostepnione wykonawcom |
W toku aukcji elektronicznej Zamawiający będzie na bieżąco udostępniał każdemu Wykonawcy biorącemu w niej udział informacje, o których mowa w art.91c ust.3 ustawy.
Postąpienia składane w toku aukcji elektronicznej będą podlegały automatycznej ocenie
i klasyfikacji, zgodnie z formułą podaną w zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91b ust. 2 pkt 6 ustawy.
|
Informaje przebiegu aukcji |
5. W toku aukcji elektronicznej Wykonawcy za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej http://aukcje.um.warszawa.pl umożliwiającego wprowadzanie niezbędnych danych w trybie bezpośredniego połączenia z tą stroną, składają kolejne korzystniejsze postąpienia, podlegające automatycznej ocenie i klasyfikacji.
|
Warunki do licytacji |
1. Warunki, na jakich Wykonawcy będą brać udział w aukcji są następujące:
1) termin rozpoczęcia i zakończenia aukcji zostanie przekazany przez Zamawiającego w zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej,
2) Zamawiający zamyka aukcję po upływie czasu ustalonego jako „czasu dogrywki”, tj. 3 minut liczonych od rozpoczęcia kolejnej minuty następującej po tej, w której złożono ostatnią ofertę – jednak nie wcześniej niż po upływie czasu podstawowego aukcji,
3) Zamawiający ustala minimalną wysokość postąpienia: 4 000,00 zł brutto
4) oferta składana w toku aukcji elektronicznej w zakresie danego kryterium nie może być mniej korzystna od poprzedniej oferty złożonej dla danego kryterium,
5) postąpienia, pod rygorem nieważności składa się opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
|
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
2. Warunkiem wzięcia udziału w aukcji elektronicznej jest dysponowanie przez osobę składającą w aukcji postąpienia w imieniu wykonawcy kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Komputer użytkownika powinien spełniać następujące wymagania:
1) posiadać zainstalowany system operacyjny Microsoft Windows 7/ Windows 8/Windows 10;
2) w przypadku komputerów z systemem operacyjnym Windows 7 / Windows 8, komputer użytkownika powinien posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową Internet Explorer 10.0 lub nowszą z możliwością obsługi Active X lub przeglądarkę Firefox z obsługą Java i siłą szyfrowania 128 bit;
3) w przypadku komputerów z systemem operacyjnym Windows 10 komputer użytkownika powinien posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową Internet Explorer 11 z obsługą Active X lub przeglądarkę Firefox z obsługą Java i siłą szyfrowania 128 bit;
4) zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe JAVA 32 bit w wersji 1.8.0_191 lub nowszej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługująca szyfrowanie;
5) posiadać dostęp do Internetu minimum 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);
6) posiadać podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę;
7) posiadać zainstalowany certyfikat kwalifikowany, na którym Wykonawca będzie się logował do konta (certyfikat musi być widoczny w magazynie certyfikatów systemu Windows (magazynie logicznym o nazwie „Osobisty” certyfikatów systemu Windows)
|
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
1. Wykonawcy chcący wziąć udział w aukcji elektronicznej muszą się zalogować na platformie aukcyjnej http://aukcje.um.warszawa.pl za pomocą danych uwierzytelniających przekazanych przez operatora platformy aukcyjnej Wykonawcom, którym Zamawiający przekazał zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej.
2. Wykonawca zaproszony do udziału w aukcji elektronicznej, który nie składał wcześniej oferty w postepowaniu prowadzonym drogą elektroniczną w systemie umw.ezamawiajacy.pl zostanie wstępnie zarejestrowany w bazie wykonawców OnePlace przez Zamawiającego i otrzyma prośbę o dokończenie procesu rejestracji, skierowaną na adres e-mail osoby upoważnionej do składania ofert w toku aukcji, podany wcześniej w ofercie.
|
IV aukcja jednoetapowa |
1
|
IV aukcja jednoetapowa czas |
15 min.
|
Warunki zamkniecia aukcji |
Zamawiający zamyka aukcję po upływie czasu ustalonego jako „czasu dogrywki”, tj. 3 minut liczonych od rozpoczęcia kolejnej minuty następującej po tej, w której złożono ostatnią ofertę – jednak nie wcześniej niż po upływie czasu podstawowego aukcji,
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-06-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|