Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego wraz z wyposażeniem i akcesoriami oraz systemu projekcji i nagłośnienia, w ramach wyposażenia Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej „TAMA” w Brzegu Dolnym

Publication date 2020-06-15
End date 2020-06-26 00:00:00
Instytucja Miejska i Gminna Biblioteka Publiczna w Brzegu Dolnym
Miejscowość Brzeg Dolny
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Sprzęt związany z komputerami

Szczegóły

Numer ogłoszenia 550710-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302300000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego wraz z wyposażeniem i akcesoriami oraz systemu projekcji i nagłośnienia, w ramach wyposażenia Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej „TAMA” w Brzegu Dolnym, zgodnie z projektem aranżacji wnętrz autorstwa SZANOWANY DOM SP. z o.o. ul. Ogrodowa 5a, 55-093 Kiełczów, w podziale na trzy części. Wykonawcy mają prawo złożyć ofertę na wszystkie części, lub tylko na wybraną.

Część 1 obejmuje dostawę sprzętu komputerowego i elektronicznego wraz z wyposażeniem i akcesoriami, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik do SIWZ.
Zakres przedmiotu zamówienia w tej części obejmuje m.in.:
LP Nazwa elementu Ilość
1 System administracyjny - serwer 1
2 Oprogramowanie serwera 1
3 Oprogramowanie serwera – licencja dostępowa 8
4 Zasilacz awaryjny UPS do serwera 1
5 Komputer stacjonarny „ALL IN ONE” 12
6 Komputer przenośny typ laptop 10
7 Tablet multimedialny 10
8 Uchwyt do tabletu 2
9 Czytak książek 2
10 Urządzenie wielofunkcyjne A3, laser kolor + kmpl tonerów 1
11 Urządzenie wielofunkcyjne A4, laser mono +toner 2
12 Urządzenie wielofunkcyjne A3 laser mono na podstawie + toner 1
13 Drukarka 3D 1
14 Filament do drukarki 3D 15
15 Skaner 3D 1
16 Telewizor 49" 1
17 Uchwyt ruchomy ścienny do montażu telewizora 1
18 Gramofon 1
19 Zestaw do gry - Konsola gier 1
20 Zestaw do grania w wirtualnej rzeczywistości 1
21 Słuchawki nauszne, przewodowe z mikrofonem 10
22 Oprogramowanie biurowe 23
23 Program graficzny I 1
24 Program graficzny II 1
25 Program antywirusowy, ochrona komputerów i serwera 1
26 Zasilacz awaryjny UPS 4
27 Listwa zasilająca 15
28 Niszczarka do dokumentów 2
29 Szafa do ładowania laptopów 1
30 Liniał powiększający 2
31 Folia powiększająca w ramce 2
32 Program powiększający 1
33 Klawiatura specjalistyczna 1
34 Dostawa, montaż i instalacja urządzeń, szkolenie 1

Na przedmiot umowy w części 1 Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi. Minimalne okresy gwarancji podane są w OPZ. Okres rękojmi biegnie równolegle z okresem gwarancji. Okres gwarancji (rękojmi) wybranych elementów przedmiotu zamówienia będzie punktowany, zgodnie z opisem kryteriów oceny ofert zawartym w rozdziale 16 SIWZ.

Część 2 obejmuje dostawę i montaż systemu projekcji i nagłośnienia, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik do SIWZ.
Zakres przedmiotu zamówienia w tej części obejmuje m.in.:
LP Nazwa elementu Ilość
1 Projektor 1
2 Ekran projekcyjny elektryczny 1
3 Uchwyt do projektora 1
4 zestaw projekcyjny mobilny 1
5 Głośniki sufitowe 8
6 Wzmacniacz miksujący 1
7 Zestaw mikrofonów bezprzewodowych 1
8 Wykonanie okablowania, montaż urządzeń, uruchomienie 1
Na przedmiot umowy w części 2 Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi. Minimalne okresy gwarancji podane są w OPZ. Okres rękojmi biegnie równolegle z okresem gwarancji. Okres gwarancji (rękojmi) wybranych elementów przedmiotu zamówienia będzie punktowany zgodnie z opisem kryteriów oceny ofert zawartym w rozdziale 16 SIWZ.

Część 3 obejmuje dostawę i montaż zestawów edukacyjnych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik do SIWZ.
Zakres przedmiotu zamówienia w tej części obejmuje m.in.:
LP Nazwa elementu Ilość
1 Stanowisko edukacyjne – Robotyka 8
2 Stanowisko edukacyjne - nauka programowania i kodowania 1
3 Komplet klocków konstrukcyjnych 1
4 Dostawa, montaż i instalacja urządzeń, szkolenie 1
Na przedmiot umowy w części 3 Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi. Minimalne okresy gwarancji podane są w OPZ. Okres rękojmi biegnie równolegle z okresem gwarancji.
2. Udostępnienie obiektu dla realizacji zamówienia, organizacja robót.
1) Zamawiający udostępni Wykonawcy, po uprzednim uzgodnieniu i przy nadzorze przedstawiciela Zamawiającego, pomieszczenia dla realizacji przewidzianych robót. Szczegóły wejścia na obiekt i korzystania z poszczególnych pomieszczeń określone zostaną w protokole wprowadzenia na obiekt Wykonawcy.
2) Zamawiający zapewnia dostawę mediów (prąd, woda) niezbędnych do prac.
3) Za realizację robót i zachowanie bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, odpowiedzialny jest Wykonawca.
4) Prowadzone przez Wykonawcę roboty nie mogą prowadzić do szkód na majątku Zamawiającego lub osób trzecich. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości lub trudności technicznych, należy skonsultować problemy z nadzorem technicznym Zamawiającego przed wykonaniem elementu. Jeżeli w związku z zaniedbaniem, niewłaściwym prowadzeniem robót lub brakiem koniecznych działań ze strony Wykonawcy nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie własności prywatnej lub publicznej, to Wykonawca na swój koszt naprawi lub odtworzy uszkodzoną własność, a jej stan po naprawie powinien być nie gorszy niż przed powstaniem uszkodzenia.
5) Wykonawca będzie odpowiedzialny za straty spowodowane pożarem wywołanym jako rezultat realizacji robót albo przez personel Wykonawcy oraz za straty spowodowane przez pożar wywołany przez osoby trzecie powstały w wyniku zaniedbań w zabezpieczeniu budowy i materiałów niebezpiecznych.
6) Wykonawca jest wytwórcą odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót. Usuwanie powstałych odpadów i ich utylizacja jest obowiązkiem Wykonawcy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ – (OPZ)
4. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy konkretnego producenta, modelu, typu, konkretny symbol producenta lub produkt czy nazwy z konkretnego katalogu należy to traktować jedynie jako pomoc (model wzorcowy) w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, parametrów, wymagań technicznych oraz funkcjonalnych. Przez oprogramowanie równoważne w stosunku do oprogramowania wskazanego w OPZ rozumie się takie, które w sposób poprawny współpracuje ze sprzętem posiadanym przez Zamawiającego oraz realizuje wszystkie funkcje i posiada wszystkie cechy określone przez producenta posiadanego przez Zamawiającego sprzętu oraz te opisane w OPZ.
5. W przypadku, gdy wykonawca proponuje rozwiązania równoważne, zobowiązany jest wykonać i dołączyć do oferty zestawienie wszystkich proponowanych pozycji równoważnych oraz wykazać ich równoważność w stosunku do opisanych w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji opisu przedmiotu zamówienia, których dotyczy.
6. Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę pozycje równoważne muszą: posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w dokumentacji, posiadać stosowne dopuszczenia i atesty.
7. Opis proponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego rozwiązanie jest równoważne w stosunku do opisanego przez Zamawiającego.
8. Rozwiązania równoważne wynikające z zastosowania przez Wykonawcę nie mogą wywołać pogorszenia poziomu funkcjonalnego i parametrów użytkowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 37b0b358-a770-4514-b69b-0c6069dce972
Biuletyn 550710-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miejska i Gminna Biblioteka Publiczna w Brzegu Dolnym
Regon 93265475700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zwycięstwa
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Brzeg Dolny
Zamawiajacy kod pocztowy 56-120
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 195 509
Zamawiajacy email biblioteka.brzegdolny@gmail.com
Adres strony url http://www.biblioteka.brzegdolny.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samorządowa Instytucja Kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.brzegdolny.pl/biblioteka
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.brzegdolny.pl/biblioteka
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej na adres Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejska i Gminna Biblioteka Publiczna w Brzegu Dolnym, ul. Zwycięstwa 3, 56-120 Brzeg Dolny
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego wraz z wyposażeniem i akcesoriami oraz systemu projekcji i nagłośnienia, w ramach wyposażenia Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej „TAMA” w Brzegu Dolnym
Numer referencyjny MiGBP.271.02.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy nie dotyczy
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego wraz z wyposażeniem i akcesoriami oraz systemu projekcji i nagłośnienia, w ramach wyposażenia Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej „TAMA” w Brzegu Dolnym, zgodnie z projektem aranżacji wnętrz autorstwa SZANOWANY DOM SP. z o.o. ul. Ogrodowa 5a, 55-093 Kiełczów, w podziale na trzy części. Wykonawcy mają prawo złożyć ofertę na wszystkie części, lub tylko na wybraną. Część 1 obejmuje dostawę sprzętu komputerowego i elektronicznego wraz z wyposażeniem i akcesoriami, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia w tej części obejmuje m.in.: LP Nazwa elementu Ilość 1 System administracyjny - serwer 1 2 Oprogramowanie serwera 1 3 Oprogramowanie serwera – licencja dostępowa 8 4 Zasilacz awaryjny UPS do serwera 1 5 Komputer stacjonarny „ALL IN ONE” 12 6 Komputer przenośny typ laptop 10 7 Tablet multimedialny 10 8 Uchwyt do tabletu 2 9 Czytak książek 2 10 Urządzenie wielofunkcyjne A3, laser kolor + kmpl tonerów 1 11 Urządzenie wielofunkcyjne A4, laser mono +toner 2 12 Urządzenie wielofunkcyjne A3 laser mono na podstawie + toner 1 13 Drukarka 3D 1 14 Filament do drukarki 3D 15 15 Skaner 3D 1 16 Telewizor 49" 1 17 Uchwyt ruchomy ścienny do montażu telewizora 1 18 Gramofon 1 19 Zestaw do gry - Konsola gier 1 20 Zestaw do grania w wirtualnej rzeczywistości 1 21 Słuchawki nauszne, przewodowe z mikrofonem 10 22 Oprogramowanie biurowe 23 23 Program graficzny I 1 24 Program graficzny II 1 25 Program antywirusowy, ochrona komputerów i serwera 1 26 Zasilacz awaryjny UPS 4 27 Listwa zasilająca 15 28 Niszczarka do dokumentów 2 29 Szafa do ładowania laptopów 1 30 Liniał powiększający 2 31 Folia powiększająca w ramce 2 32 Program powiększający 1 33 Klawiatura specjalistyczna 1 34 Dostawa, montaż i instalacja urządzeń, szkolenie 1 Na przedmiot umowy w części 1 Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi. Minimalne okresy gwarancji podane są w OPZ. Okres rękojmi biegnie równolegle z okresem gwarancji. Okres gwarancji (rękojmi) wybranych elementów przedmiotu zamówienia będzie punktowany, zgodnie z opisem kryteriów oceny ofert zawartym w rozdziale 16 SIWZ. Część 2 obejmuje dostawę i montaż systemu projekcji i nagłośnienia, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia w tej części obejmuje m.in.: LP Nazwa elementu Ilość 1 Projektor 1 2 Ekran projekcyjny elektryczny 1 3 Uchwyt do projektora 1 4 zestaw projekcyjny mobilny 1 5 Głośniki sufitowe 8 6 Wzmacniacz miksujący 1 7 Zestaw mikrofonów bezprzewodowych 1 8 Wykonanie okablowania, montaż urządzeń, uruchomienie 1 Na przedmiot umowy w części 2 Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi. Minimalne okresy gwarancji podane są w OPZ. Okres rękojmi biegnie równolegle z okresem gwarancji. Okres gwarancji (rękojmi) wybranych elementów przedmiotu zamówienia będzie punktowany zgodnie z opisem kryteriów oceny ofert zawartym w rozdziale 16 SIWZ. Część 3 obejmuje dostawę i montaż zestawów edukacyjnych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia w tej części obejmuje m.in.: LP Nazwa elementu Ilość 1 Stanowisko edukacyjne – Robotyka 8 2 Stanowisko edukacyjne - nauka programowania i kodowania 1 3 Komplet klocków konstrukcyjnych 1 4 Dostawa, montaż i instalacja urządzeń, szkolenie 1 Na przedmiot umowy w części 3 Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi. Minimalne okresy gwarancji podane są w OPZ. Okres rękojmi biegnie równolegle z okresem gwarancji. 2. Udostępnienie obiektu dla realizacji zamówienia, organizacja robót. 1) Zamawiający udostępni Wykonawcy, po uprzednim uzgodnieniu i przy nadzorze przedstawiciela Zamawiającego, pomieszczenia dla realizacji przewidzianych robót. Szczegóły wejścia na obiekt i korzystania z poszczególnych pomieszczeń określone zostaną w protokole wprowadzenia na obiekt Wykonawcy. 2) Zamawiający zapewnia dostawę mediów (prąd, woda) niezbędnych do prac. 3) Za realizację robót i zachowanie bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, odpowiedzialny jest Wykonawca. 4) Prowadzone przez Wykonawcę roboty nie mogą prowadzić do szkód na majątku Zamawiającego lub osób trzecich. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości lub trudności technicznych, należy skonsultować problemy z nadzorem technicznym Zamawiającego przed wykonaniem elementu. Jeżeli w związku z zaniedbaniem, niewłaściwym prowadzeniem robót lub brakiem koniecznych działań ze strony Wykonawcy nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie własności prywatnej lub publicznej, to Wykonawca na swój koszt naprawi lub odtworzy uszkodzoną własność, a jej stan po naprawie powinien być nie gorszy niż przed powstaniem uszkodzenia. 5) Wykonawca będzie odpowiedzialny za straty spowodowane pożarem wywołanym jako rezultat realizacji robót albo przez personel Wykonawcy oraz za straty spowodowane przez pożar wywołany przez osoby trzecie powstały w wyniku zaniedbań w zabezpieczeniu budowy i materiałów niebezpiecznych. 6) Wykonawca jest wytwórcą odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót. Usuwanie powstałych odpadów i ich utylizacja jest obowiązkiem Wykonawcy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ – (OPZ) 4. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy konkretnego producenta, modelu, typu, konkretny symbol producenta lub produkt czy nazwy z konkretnego katalogu należy to traktować jedynie jako pomoc (model wzorcowy) w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, parametrów, wymagań technicznych oraz funkcjonalnych. Przez oprogramowanie równoważne w stosunku do oprogramowania wskazanego w OPZ rozumie się takie, które w sposób poprawny współpracuje ze sprzętem posiadanym przez Zamawiającego oraz realizuje wszystkie funkcje i posiada wszystkie cechy określone przez producenta posiadanego przez Zamawiającego sprzętu oraz te opisane w OPZ. 5. W przypadku, gdy wykonawca proponuje rozwiązania równoważne, zobowiązany jest wykonać i dołączyć do oferty zestawienie wszystkich proponowanych pozycji równoważnych oraz wykazać ich równoważność w stosunku do opisanych w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji opisu przedmiotu zamówienia, których dotyczy. 6. Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę pozycje równoważne muszą: posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w dokumentacji, posiadać stosowne dopuszczenia i atesty. 7. Opis proponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego rozwiązanie jest równoważne w stosunku do opisanego przez Zamawiającego. 8. Rozwiązania równoważne wynikające z zastosowania przez Wykonawcę nie mogą wywołać pogorszenia poziomu funkcjonalnego i parametrów użytkowych.
Cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Wykonawca potwierdza jego spełnienie poprzez złożenie oświadczenia na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy (Załącznik Nr 3 do SIWZ)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Wykonawca potwierdza jego spełnienie poprzez złożenie oświadczenia na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy (Załącznik Nr 3 do SIWZ)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Wykonawca potwierdza jego spełnienie poprzez złożenie oświadczenia na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy (Załącznik Nr 3 do SIWZ)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, jeśli nie wskaże dostępności tych dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych w formularzu ofertowym, chyba że jest Wykonawca jest podmiotem zarejestrowanym w Polsce, wówczas Zamawiający pobierze wymagane dokumenty, nawet jeśli Wykonawca nie wskaże właściwego adresu internetowego
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oryginał lub kopię materiałów producenta w języku kraju producenta lub w języku polskim lub angielskim, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, umożliwiające zweryfikowanie parametrów technicznych zaoferowanych w ofercie ze wskazaniem, której pozycji asortymentowej dotyczy. W przypadku braku któregoś z parametrów w firmowych materiałach informacyjnych, Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia tych danych stosownym oświadczeniem, podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy - z zastrzeżeniem, że w przypadku posiadania przez Zamawiającego ww. dokumentów przedmiotowych lub dokumenty te są dostępne i można je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych, np. strona www lub znany jest Zamawiającemu oferowany asortyment, Zamawiający może nie żądać ich dostarczenia.
Czy wadium 1
Wadium 1. Przystępując do postępowania należy wnieść wadium. Wadium wynosi: 1) 3 500,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące pięćset) w przypadku składania oferty w części 1; 2) 500,00 zł (słownie złotych: pięćset) w przypadku składania oferty w części 2; 3) 1 500,00 zł (słownie złotych: tysiąc pięćset) w przypadku składania oferty w części 3; Oznacza to, że w przypadku składania oferty na wszystkie części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w łącznej wysokości 5 500,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy pięćset). 2. Wadium można wnieść w formie: 1) pieniężnej; 2) poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancji bankowej; 4) gwarancji ubezpieczeniowej; 5) poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Szczegółowe postanowienia odnośnie wadium zawiera SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne zmiany Umowy w stosunku do treści oferty mogą nastąpić tylko w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w następujących przypadkach: 1) w przypadku zmiany przepisów prawa opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra oraz prawa lokalnego, dopuszcza się zmianę terminu i zakresu (zgodnie ze zmianą stanu prawnego) wykonania przedmiotu Umowy adekwatną do wprowadzonych zmian; 2) w przypadku zakończenia wytwarzania oprogramowania lub danego modelu sprzętu objętego Umową lub wycofania ich z produkcji lub z obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na dostarczeniu produktu zastępczego o parametrach spełniających wymagania minimalne określone w SIWZ; 3) w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego oprogramowania lub urządzenia Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w SIWZ dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub wykonawcę w związku z ujawnieniem wad; 4) w przypadku wprowadzenia przez producenta nowej wersji oprogramowania lub nowego modelu sprzętu, Zamawiający dopuszcza zmianę wersji oprogramowania lub modelu sprzętu pod warunkiem, że nowa wersja lub model spełnia wymagania minimalne określone w SIWZ; 5) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technicznych od istniejących w chwili podpisania umowy, o ile nie zwiększy to kwoty wynagrodzenia, 6) jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego (korzyść ekonomiczna, techniczna, eksploatacyjna). 2. Zmiany treści Umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą wprowadzane aneksem do Umowy. 3. Podpisanie aneksu do Umowy powinno być poprzedzone sporządzeniem protokołu konieczności, zawierającym istotne okoliczności, potwierdzające konieczność jego zawarcia.
IV 4 4 data 2020-06-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty 3. Nie przewiduje się: 1) zawarcia umowy ramowej; 2) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 3) udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy; 4) przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 4. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejska i Gminna Biblioteka Publiczna w Brzegu Dolnym; 2) administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym możne się Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail iod.migbp.bd@gmail.com lub pisemnie na adres siedziby administratora; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres niezbędny na potrzeby rozliczenia projektu, który objął wsparciem finansowym przedmiot zamówienia oraz do czasu zakończenia archiwizowania dokumentacji; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 5. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4 RODO). Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Treść oświadczenia została ujęta w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ).

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego wraz z wyposażeniem i akcesoriami
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Część 1 obejmuje dostawę sprzętu komputerowego i elektronicznego wraz z wyposażeniem i akcesoriami, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia w tej części obejmuje m.in.: LP Nazwa elementu Ilość 1 System administracyjny - serwer 1 2 Oprogramowanie serwera 1 3 Oprogramowanie serwera – licencja dostępowa 8 4 Zasilacz awaryjny UPS do serwera 1 5 Komputer stacjonarny „ALL IN ONE” 12 6 Laptop 10 7 Tablet multimedialny 10 8 Uchwyt do tabletu 2 9 Czytak książek 2 10 Urządzenie wielofunkcyjne A3, laser kolor + kmpl tonerów 1 11 Urządzenie wielofunkcyjne A4, laser mono +toner 2 12 Urządzenie wielofunkcyjne A3 laser mono na podstawie + toner 1 13 Drukarka 3D 1 14 Filament do drukarki 3D 15 15 Skaner 3D 1 16 Telewizor 49" 1 17 Uchwyt ruchomy ścienny do montażu telewizora 1 18 Gramofon 1 19 Zestaw do gry - Konsola gier 1 20 Zestaw do grania w wirtualnej rzeczywistości 1 21 Słuchawki nauszne, przewodowe z mikrofonem 10 22 Oprogramowanie biurowe 23 23 Program graficzny I 1 24 Program graficzny II 1 25 Program antywirusowy, ochrona komputerów i serwera 1 26 Zasilacz awaryjny UPS 4 27 Listwa zasilająca 15 28 Niszczarka do dokumentów 2 29 Szafa do ładowania laptopów 1 30 Liniał powiększający 2 31 Folia powiększająca w ramce 2 32 Program powiększający 1 33 Klawiatura specjalistyczna 1 34 Dostawa, montaż i instalacja urządzeń, szkolenie
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż systemu projekcji i nagłośnienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Część 2 obejmuje dostawę i montaż systemu projekcji i nagłośnienia, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia w tej części obejmuje m.in.: LP Nazwa elementu Ilość 1 Projektor 1 2 Ekran projekcyjny elektryczny 1 3 Uchwyt do projektora 1 4 zestaw projekcyjny mobilny 1 5 Głośniki sufitowe 8 6 Wzmacniacz miksujący 1 7 Zestaw mikrofonów bezprzewodowych 1 8 Wykonanie okablowania, montaż urządzeń, uruchomienie 1
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż zestawów edukacyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Część 3 obejmuje dostawę i montaż zestawów edukacyjnych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia w tej części obejmuje m.in.: LP Nazwa elementu Ilość 1 Stanowisko edukacyjne – Robotyka 8 2 Stanowisko edukacyjne - nauka programowania i kodowania 1 3 Komplet klocków konstrukcyjnych 1 4 Dostawa, montaż i instalacja urządzeń, szkolenie 1
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji i rękojmi
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)