Dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu

Publication date 2020-06-15
End date 2020-06-29 00:00:00
Instytucja Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Meble różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 550442-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391510005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu wraz z ich transportem, rozładunkiem i wniesieniem oraz montażem i ustawieniem w każdym z pomieszczeń zlokalizowanych w budynku przy ul. Wichrowej 20 w Poznaniu.

Poprzez dostawę należy rozumieć dostawy mebli transportem na koszt i ryzyko wykonawcy wraz z ich rozładunkiem i wniesieniem oraz montażem i ustawieniem (na koszt wykonawcy) w sposób wskazany przez Zamawiającego.
Poprzez montaż należy rozumieć należyte, zgodne z zasadami sztuki i przyjętymi normami zmontowanie, rozstawienie dostarczonych mebli, wypoziomowanie poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia gwarantujące ich pełną funkcjonalność oraz usunięcie opakowań.
UWAGA: Przedmiot umowy realizowany będzie w czynnych obiektach. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać swoje czynności w ramach zawartej umowy w sposób, który nie będzie utrudniał pracy osobom przebywającym w budynkach Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Przedmiotowe ilości mebli biurowych zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnego zwiększenia wielkości zamówienia podstawowego w ramach prawa opcji.
Dostawy mebli w ramach zamówienia z prawa opcji odbywać się będą do lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego na etapie składania zamówienia w ramach prawa opcji. Lokalizacje te znajdować się będą na terenie województwa wielkopolskiego (wybrane jednostki organizacyjne Zamawiającego).
Szczegółowe uregulowania w tym zakresie zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8d2563d6-7115-4f8a-b870-09effcb4c271
Biuletyn 550442-N-2020
Zamawiajacy nazwa Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
Regon 00102297200000
Zamawiajacy adres ulica Dolna Wilda
Zamawiajacy adres numer domu 80A
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-501
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 8586100,
Zamawiajacy fax 61 8522224
Zamawiajacy email beata.chomiakowska@mf.gov.pl,
Adres strony url www.wielkopolskie.kas.gov.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.wielkopolskie.kas.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wielkopolskie.kas.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wielkopolskie.kas.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę można złożyć bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego albo wysłać listem poleconym lub kurierem na adres Zamawiającego wskazany w pkt 1 SIWZ. Zamawiający informuje, iż z uwagi na obowiązujący aktualnie stan epidemii ograniczony został dostęp do siedziby Zamawiającego (aktualnie bezpośrednia obsługa odbywa się tylko w wyznaczone dni tygodnia, w pozostałych dniach brak jest możliwości bezpośredniego składania dokumentów w Punkcie podawczym Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu, oddanie dokumentów możliwe jest tylko za pomocą skrzynki podawczej bez potwierdzenia odbioru) tym samym zaleca się wysyłanie ofert listem poleconym lub za pośrednictwem kuriera na adres Zamawiającego wskazany w pkt 1 SIWZ.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu
Numer referencyjny 3001-ILZ.260.14.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu wraz z ich transportem, rozładunkiem i wniesieniem oraz montażem i ustawieniem w każdym z pomieszczeń zlokalizowanych w budynku przy ul. Wichrowej 20 w Poznaniu. Poprzez dostawę należy rozumieć dostawy mebli transportem na koszt i ryzyko wykonawcy wraz z ich rozładunkiem i wniesieniem oraz montażem i ustawieniem (na koszt wykonawcy) w sposób wskazany przez Zamawiającego. Poprzez montaż należy rozumieć należyte, zgodne z zasadami sztuki i przyjętymi normami zmontowanie, rozstawienie dostarczonych mebli, wypoziomowanie poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia gwarantujące ich pełną funkcjonalność oraz usunięcie opakowań. UWAGA: Przedmiot umowy realizowany będzie w czynnych obiektach. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać swoje czynności w ramach zawartej umowy w sposób, który nie będzie utrudniał pracy osobom przebywającym w budynkach Zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Przedmiotowe ilości mebli biurowych zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnego zwiększenia wielkości zamówienia podstawowego w ramach prawa opcji. Dostawy mebli w ramach zamówienia z prawa opcji odbywać się będą do lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego na etapie składania zamówienia w ramach prawa opcji. Lokalizacje te znajdować się będą na terenie województwa wielkopolskiego (wybrane jednostki organizacyjne Zamawiającego). Szczegółowe uregulowania w tym zakresie zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39151000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do 15.12.2020 r. Termin realizacji umowy w ramach zamówienia podstawowego wynosi 20 dni roboczych liczonych od następnego dnia roboczego po dniu złożenia przez Zamawiającego zamówienia, o którym mowa w § 11 ust. 2 umowy. Termin realizacji zamówienia w ramach prawa opcji wynosi 20 dni roboczych liczonych od następnego dnia roboczego po dniu złożenia przez Zamawiającego Wykonawcy oświadczenia woli (zamówienia) w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez Zamawiającego zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wraz z ofertą wykonawca składa oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - jeżeli wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej oświadczenie może złożyć wraz z ofertą. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta wspólna powinna zawierać oświadczenia, o których mowa w pkt III.4. i III.7. SIWZ dla każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Oświadczenia o których mowa w pkt III.4 i III.7. powinny mieć formę oryginałów podpisanych przez wykonawcę lub osoby uprawnione do jego reprezentowania. 4. Dołączone do oferty pełnomocnictwa uprawniające do reprezentowania wykonawcy/-ów w postępowaniu powinny mieć formę oryginałów lub kopii poświadczonych notarialnie. 5. Jeżeli wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złoży wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony umowy mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia wykonania przedmiotu umowy (okres dni roboczych wskazanych w § 1 ust. 10 umowy) o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zrealizowania przedmiotu umowy (dotyczy zamówienia podstawowego jak i prawa opcji), w następujących sytuacjach: 1) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zrealizowania umowy będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego udostępnienia Wykonawcy pomieszczeń, w których mają być ustawione i zmontowane meble, 2) jeżeli wystąpi brak możliwości zrealizowania przedmiotu umowy z powodu nie dopuszczania do jego zrealizowania przez uprawniony organ lub nakazania wstrzymania jego realizacji przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy oraz Zamawiającego, 3) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej zrealizowanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, w szczególności obostrzeń lub zakazów o charakterze administracyjnym, które uniemożliwiają terminowe wykonywanie i zrealizowanie przedmiotu umowy (w szczególności związanych ze stanem zagrożenia epidemiologicznego lub stanem epidemii). 2. Wykonawca może wystąpić z żądaniem przedłużenia ustalonego terminu realizacji przedmiotu umowy, w formie pisemnej, niezwłocznie po podjęciu informacji o okolicznościach, o których mowa w ust. 4 jednak nie później niż w terminie 7 dni kalendarzowych od zaistnienia powyższych okoliczności. 3. W przypadku uznania przez Zamawiającego zasadności żądania, o którym mowa w ust.5, ustalenie czasu, o który zostanie przesunięty termin realizacji przedmiotu umowy nastąpi w formie pisemnej, po ustaniu przyczyny przesunięcia terminu pierwotnego wskazanego w umowie. Powyższa zmiana będzie przedmiotem stosownego aneksu do umowy. 4. Zmiana terminów, o której mowa w § 1 ust. 10 odbywać się może wyłącznie w granicach ostatecznego terminu obowiązywania umowy (dzień 15 grudnia 2020 r.).
IV 4 4 data 2020-06-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę sporządzoną w formie pisemnej w języku polskim.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria dodatkowa gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)