| GuidZP400 |
15d444b0-0898-4a5f-9aaf-b3987bd9eb26
|
| Biuletyn |
550407-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Kozienicach
|
| Regon |
67014645000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Al.Wł. Sikorskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Kozienice
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
26-900
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
48 679 72 00,
|
| Zamawiajacy fax |
48 679 59 30
|
| Zamawiajacy email |
zp@szpitalkozienice.pl,
|
| Adres strony url |
www.szpitalkozienice.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalkozienice.pl
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortaluu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej zp@szpitalkozienice.pl
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa fartuchów i czepków ochronnych dla SP ZZOZ w Kozienicach II
|
| Numer referencyjny |
13/PN/ND.ZP/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fartuchów i czepków ochronnych dla SP ZZOZ w Kozienicach, zgodnie z załączonym przedmiotem zamówienia - Zalącznik nr 2 do SIWZ. Wspólny słownik zamówień (CPV) 35113400-3
|
| Cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
6
|
| Okreslenie warunkow |
Patrz SIWZ
|
| Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Patrz SIWZ
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Patrz SIWZ
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Patrz SIWZ
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Patrz SIWZ
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Patrz SIWZ
|
| Zakresie kryteriow selekcji |
Patrz SIWZ
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Patrz SIWZ
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Patrz SIWZ
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
23.1. Wzór umowy zawiera Załącznik Nr 6 do SIWZ. 23.2. Zamawiający dopuszcza następujące zmiany w umowie: 23.2.1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilościowej asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia pod warunkiem, że nie powoduje to zwiększenia ceny zamówienia brutto. 23.2.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia. 23.2.3.Zamawiający dopuszcza zmniejszenie ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia w przypadku obniżenia cen przez producenta. 23.3. Zmiany w treści umowy mogą być dokonane tylko w formie aneksu. 23.4. Z wnioskiem o sporządzenie aneksu może wystąpić Zamawiający lub Wykonawca. 23.5. Wprowadzenie zmian do treści umowy wymaga zgody Zamawiającego i Wykonawcy. 23.6. Aneks do umowy sporządza się w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron. Aneks wchodzi w życie z chwilą jego podpisania.
|
| IV 4 4 data |
2020-06-23T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|