GuidZP400 |
784a5ae3-59e5-43db-9157-0cdaa65b990b
|
Biuletyn |
547794-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
|
Regon |
12810530000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Bialska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
104
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Częstochowa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
343 673 753
|
Zamawiajacy fax |
343 651 756
|
Zamawiajacy email |
szp@data.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalparkitka.com.pl
|
Adres strony internetowej |
www.szpitalparkitka.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalparkitka.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalparkitka.com.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
poprzez platformę: https://szpitalparkitka.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
poczta, kurier, osobiście;
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Maryi Panny ul. Bialska 104/118, 42-200 Częstochowa. Kancelaria, pok.3.41 (II piętro)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA ZESTAWÓW DO IMPLANTACJI PORTÓW DOŻYLNYCH ORAZ IGIEŁ DO PORTÓW
|
Numer referencyjny |
DEZ.26.052.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA ZESTAWÓW DO IMPLANTACJI PORTÓW DOŻYLNYCH ORAZ IGIEŁ DO PORTÓW dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie, w asortymencie oraz ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pojedyncze części ustalone w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część lub na cały przedmiot zamówienia.
3. Pozostałe warunki zostały określone w Załączniku Nr 6 i Załączniku Nr 7 – wzory umów.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć wypełnione, aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 4 SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia.
2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
Wykonawca, który nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informację o braku przynależności do grupy kapitałowej wraz z ofertą.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP.
2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone w SIWZ Wykonawca złoży na wezwanie Zamawiającego:
1) dokumenty potwierdzające spełnienie parametrów i wymagań np.: prospekty, foldery, karty katalogowe wraz z wyraźnymi fotografiami przedmiotu zamówienia, ulotki, broszury, informacyjne producenta, opisy, instrukcje stosowania, potwierdzające spełnianie wymagań zawartych w Załączniku Nr 2 do SIWZ z oznaczeniem części i pozycji której dotyczą. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski; (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem w formie pisemnej lub w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym).
2) oświadczenie przedmiotowe według wzoru na Załączniku Nr 3 do SIWZ; (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem w formie pisemnej lub w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym).
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia do Wykonawcy przed dokonaniem wyboru najkorzystniejszej oferty o przedłożenia próbek produktów będących przedmiotem przetargu (w ilościach wskazanych i opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ, stanowiącym formularze asortymentowo – cenowe) w celu stwierdzenia, czy produkty te spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia – w kolumnie nr 2 Formularza asortymentowo-cenowego, stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. Próbki muszą być zaopatrzone w etykietkę w języku polskim umożliwiającą identyfikację nazwy handlowej, nazwy producenta i numeru katalogowego (jeżeli posiada). Próbka nie podlega zwrotowi, w przypadku otwarcia opakowania podczas sprawdzenia wymaganych w SIWZ parametrów produktu.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę próbki, do której dokument w postaci np. opisu, instrukcji, ulotki – jest w języku obcym winny być dostarczone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem w formie pisemnej lub w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym).
W przypadku stwierdzenia, że któryś z oferowanych przedmiotów zamówienia nie spełnia wymagań Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający odrzuci ofertę tego Wykonawcy
na podstawie art. 89 ust. 1pkt. 2 ustawy PZP, jako ofertę, której treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Sposób przygotowania i dostarczenia próbek:
• Wykonawca na wezwanie Zamawiającego winien złożyć, próbki w KANCELARII, mieszczącej
się w siedzibie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie, ul. Bialska 104/118, pokój 3.41 (II piętro).
• Próbki w ilości określonej w Załączniku Nr 2 do SIWZ, powinny być szczelnie zapakowane w karton zbiorczy. W kartonie mogą znajdować się wyłącznie próbki, które powinny być opisane (wskazanie części i pozycji, której dotyczą).
• Na kartonie powinna być przyklejona kartka na której Wykonawca umieści pieczątkę firmową oraz napis:
PRÓBKI DO POSTĘPOWANIA:
„DOSTAWA ZESTAWÓW DO IMPLANTACJI PORTÓW DOŻYLNYCH ORAZ IGIEŁ DO PORTÓW”
Znak sprawy: DEZ.26.052.2020
3. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia o którym mowa w ust. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
4. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Dokumenty, które Wykonawcy muszą złożyć w ofercie:
1) Wypełniony i podpisany Formularz Oferty, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ (oryginał w formie pisemnej lub w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym). Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny Wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez Wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów.
2) Wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ (oryginał w formie pisemnej lub w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym) - w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe obliczenie cen poszczególnych pozycji i sumy formularza oraz prawidłowe przeniesienie
jej do formularza ofertowego.
3) Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące Załącznik Nr 4 do SIWZ (oryginał w formie pisemnej lub w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym).
4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie w formie pisemnej lub
w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy przetargowej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób udzielającej/cych pełnomocnictwa, a w przypadku notarialnej kopii kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza.
2. Forma składanych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów:
1) Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy
w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. poz. 1126 ze zm.) wraz ze zmianą z dnia 16 października 2018 r. (Dz. U. z 2018, poz. 1993), zwanym dalej „rozporządzeniem”, należy złożyć
w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
2) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą.
3) Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w §6 ust. 2 i 4 pkt 1, 2 SIWZ składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w formie pisemnej albo w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przypadku oświadczeń lub dokumentów składanych w formie papierowej poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia następuje przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Oświadczenia, o których mowa w §6 ust. 1 SIWZ składane są w oryginale w formie pisemnej albo w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Próbki o których mowa w §6 ust. 4 pkt 3) składane są w formie oryginale.
4) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w rozporządzeniu, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
5) Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę, w formie pisemnej albo w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
3. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ stanowi § 18 SIWZ.
4. KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH stanowi § 22 SIWZ.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres i charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian określają wzory umów stanowiące Załączniki do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-06-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
ZESTAW DO IMPLANTACJI PORTU NACZYNIOWEGO WYSOKOPROFILOWEGO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
ZESTAW DO IMPLANTACJI PORTU NACZYNIOWEGO NISKOPROFILOWEGO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
PORT NACZYNIOWY NISKOPROFILOWY (MIKRO)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
IGŁA TYPU HUBERA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
|
| |