Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa oprogramowania biurowego z pakietem aplikacji biurowych dla jednostek Policji województwa dolnośląskiego w ramach pierwszego wyposażenia realizowanego w ramach Programu Modernizacji Policji.

Publication date 2020-06-15
End date 2020-06-23 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 550392-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 483000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie obejmuje dostawę:
- 269 szt. oprogramowań (zamówienie podstawowe - gwarantowane),
- 134 szt. oprogramowań (zamówienie opcjonalne),
- 403 szt. oprogramowań (ilość maksymalna).
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

1.2. Zgodnie z postanowieniami §1 ust. 2 Istotnych postanowień umowy (załącznik nr 3 do SIWZ), Zamawiający zobowiązuje się do zakupu przedmiotu umowy co najmniej w zakresie ilości sprzętu określonego w niniejszej SIWZ i załącznikach jako „ilość gwarantowana” (zamówienie podstawowe), natomiast zakup ilości sprzętu określonego jako „ilość w opcji” (zamówienie opcjonalne), Zamawiający może zlecić w ramach jednostronnego prawa opcji, określonego w § 2 Istotnych postanowień umowy.
1.3. Minimalne parametry techniczne i jakościowe:
pakiet aplikacji biurowych w najnowszej dostępnej wersji zawierający minimum:
• edytor tekstu
• arkusz kalkulacyjny
• edytor prezentacji
zgodny z formatami: .doc, .docx, .xls, .xlsx, .odt, .ppt, .pptx w zakresie poprawnego odczytu i zapisu oraz przetwarzania makr VBA.
Licencja wieczysta na jedno stanowisko.
Zamawiający aktualnie w tym zakresie korzysta z pakietów biurowych Microsoft Office.

Wymagania szczegółowe :

1 Potwierdzenie legalności pakietu aplikacji biurowych zostanie zweryfikowana na etapie dostawy poprzez przedstawienie dowodu zakupu z legalnego źródła sprzedaży tj. z autoryzowanej do sprzedaży dystrybucji
2 licencja musi być nowa, nie może być używana albo odnawiana,
i nieaktywowane nigdy wcześnie na inny urządzeniu
3 musi istnieć możliwość przenoszenia licencji między stanowiskami
4 nie dopuszcza się oprogramowania do zastosowań domowych
5 licencja musi być wieczysta
6 prawa własności licencji na oprogramowanie musi być przeniesione na Komendę Wojewódzką Policji we Wrocławiu
7 licencja musi zostać zarejestrowana na dane Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu w systemach Microsoft
8 wersja instalacyjna oprogramowania musi być udostępniona na autoryzowanej stronie producenta oprogramowania
9 w przypadku licencji elektronicznej, licencja musi zostać wysłana na adres licencje@wr.policja.gov.pl
10 aktywacja oprogramowania musi umożliwiać aktywację na komputerach niepodłączonych do Internetu
Wymagane cechy produktu. Brak jest specyficznych wymagań w zakresie dostępności opisanego przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych.
Miejsce dostawy: Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przedmiot zamówienia do magazynu KWP we Wrocławiu – ul. Podwale 31-33
Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1e5c0c21-8e25-4dbe-a6ae-690df8fe70c4
Biuletyn 550392-N-2020
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Regon 93015621600000
Zamawiajacy adres ulica Podwale
Zamawiajacy adres numer domu 31-33
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-040
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon +48713403716
Zamawiajacy fax +48717824171
Zamawiajacy email eliza.sciborska@wr.policja.gov.pl
Adres strony url www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, WZP i FP KWP, ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa oprogramowania biurowego z pakietem aplikacji biurowych dla jednostek Policji województwa dolnośląskiego w ramach pierwszego wyposażenia realizowanego w ramach Programu Modernizacji Policji.
Numer referencyjny PU-2380-071-046-057/2020/IR
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Zamówienie obejmuje dostawę: - 269 szt. oprogramowań (zamówienie podstawowe - gwarantowane), - 134 szt. oprogramowań (zamówienie opcjonalne), - 403 szt. oprogramowań (ilość maksymalna). Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 1.2. Zgodnie z postanowieniami §1 ust. 2 Istotnych postanowień umowy (załącznik nr 3 do SIWZ), Zamawiający zobowiązuje się do zakupu przedmiotu umowy co najmniej w zakresie ilości sprzętu określonego w niniejszej SIWZ i załącznikach jako „ilość gwarantowana” (zamówienie podstawowe), natomiast zakup ilości sprzętu określonego jako „ilość w opcji” (zamówienie opcjonalne), Zamawiający może zlecić w ramach jednostronnego prawa opcji, określonego w § 2 Istotnych postanowień umowy. 1.3. Minimalne parametry techniczne i jakościowe: pakiet aplikacji biurowych w najnowszej dostępnej wersji zawierający minimum: • edytor tekstu • arkusz kalkulacyjny • edytor prezentacji zgodny z formatami: .doc, .docx, .xls, .xlsx, .odt, .ppt, .pptx w zakresie poprawnego odczytu i zapisu oraz przetwarzania makr VBA. Licencja wieczysta na jedno stanowisko. Zamawiający aktualnie w tym zakresie korzysta z pakietów biurowych Microsoft Office. Wymagania szczegółowe : 1 Potwierdzenie legalności pakietu aplikacji biurowych zostanie zweryfikowana na etapie dostawy poprzez przedstawienie dowodu zakupu z legalnego źródła sprzedaży tj. z autoryzowanej do sprzedaży dystrybucji 2 licencja musi być nowa, nie może być używana albo odnawiana, i nieaktywowane nigdy wcześnie na inny urządzeniu 3 musi istnieć możliwość przenoszenia licencji między stanowiskami 4 nie dopuszcza się oprogramowania do zastosowań domowych 5 licencja musi być wieczysta 6 prawa własności licencji na oprogramowanie musi być przeniesione na Komendę Wojewódzką Policji we Wrocławiu 7 licencja musi zostać zarejestrowana na dane Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu w systemach Microsoft 8 wersja instalacyjna oprogramowania musi być udostępniona na autoryzowanej stronie producenta oprogramowania 9 w przypadku licencji elektronicznej, licencja musi zostać wysłana na adres licencje@wr.policja.gov.pl 10 aktywacja oprogramowania musi umożliwiać aktywację na komputerach niepodłączonych do Internetu Wymagane cechy produktu. Brak jest specyficznych wymagań w zakresie dostępności opisanego przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych. Miejsce dostawy: Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przedmiot zamówienia do magazynu KWP we Wrocławiu – ul. Podwale 31-33 Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców.
Cpv glowny przedmiot 48300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: do 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. W przypadku skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji, realizacja przedmiotu umowy w zakresie zamówienia opcjonalnego nastąpi w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia. Graniczny termin złożenia zamówienia opcjonalnego to 15.11.2020 r. 3.4. Klauzula informacyjna RODO: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu z siedzibą przy ul. Podwale 31-33, kod 50-040 Wrocław;  Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych - Tel 71 340 35 98; e-mail: iod.kwp@wr.policja.gov.pl.  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego numer PU-2380-071-046-057/2020/IR prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykaz oświadczeń i dokumentów, które Wykonawca składa wraz z ofertą. 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, , 2. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ). 1. Wykonawcy, którzy chcą złożyć oświadczenie wskazane w pkt 3.2 w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przesyłają je w terminie składania ofert na adres: iwona.rogaczewska@wr.policja.gov.pl. 2. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oświadczeń przez wykonawcę, jest poczta elektroniczna. Złożenie oświadczeń wraz z ofertą na nośniku danych (np. CD, pendrive) jest niedopuszczalne, nie stanowi bowiem jego złożenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną. 3. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych: - stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s, - komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje, - zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Zamawiający dopuszcza w szczególności następujące formaty przesyłanych danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf,.xps, .odt. 4. Informacje na temat przesyłania, kodowania i oznaczania czasu odbioru danych: - Wykonawca wypełnia formularz oświadczenia tworząc dokument elektroniczny. - po stworzeniu przez wykonawcę dokumentu (oświadczenia) elektronicznego, wykonawca podpisuje ww. oświadczenie kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne- podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie. - podpisane elektronicznie oświadczenie może zostać zaszyfrowane, tj. opatrzone hasłem dostępowym. W tym celu wykonawca może posłużyć się narzędziami oferowanymi przez oprogramowanie, w którym przygotowuje dokument oświadczenia (np. Adobe Acrobat), lub skorzystać z dostępnych na rynku narzędzi na licencji open-source (np.: AES Crypt, 7-Zip i Smart Sign) lub komercyjnych. - w przypadku zaszyfrowania oświadczenia Wykonawca zamieszcza hasło dostępu do pliku w treści formularza ofertowego, składanego w formie pisemnej. W treści formularza ofertowego Wykonawca może zawrzeć, jeśli to niezbędne, również informacje dla prawidłowego dostępu do dokumentu, w szczególności informacje o wykorzystanym programie szyfrującym lub procedurze odszyfrowania danych zawartych w oświadczeniu. - Wykonawca przesyła zamawiającemu podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym oświadczenie na wskazany adres poczty elektronicznej tj. iwona.rogaczewska@policja.gov.pl, w taki sposób, aby dokument ten dotarł do zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W treści przesłanej wiadomości należy wskazać oznaczenie i nazwę postępowania, którego oświadczenie dotyczy oraz nazwę wykonawcy dowolne oznaczenie pozwalające na identyfikację wykonawcy. - Zamawiający potwierdzi Wykonawcy dostarczenie wiadomości zawierającej oświadczenie. - datą przesłania oświadczenia będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej oświadczenie z serwera pocztowego zamawiającego. 5. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom zamieszcza informację o podwykonawcach w załączniku numer 4 do SIWZ. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda złożenia oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia od podwykonawców. 6. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 Pzp: a) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. b) są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w lit. a). Pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają, każdy z osobna, oświadczenie wymienione w pkt 3.2. Oświadczenia te powinny potwierdzać brak podstaw wykluczenia każdego z wykonawców. 8. W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników należy załączyć dodatkowo pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 9. W przypadku, gdy formularz ofertowy (ofertę), oświadczenia lub dokumenty podpisują osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentu określającego status prawny wykonawcy (np. odpis z właściwego rejestru), Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał) lub jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – każdy z Wykonawców), w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie składa się w oryginale w postaci papierowej lub postaci elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu przewiduje stosowanie tzw. procedury odwróconej, uregulowanej w art. 24 aa ustawy Pzp, tzn. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie zmiany w umowie wymagają zgody obu Stron, wyrażonej na piśmie w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany pisemnej formy aneksu pod rygorem nieważności. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 5 jest złożenie wniosku, przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian. Jeżeli wnioskującym o zmianę będzie Wykonawca, wprowadzenie zmiany będzie możliwe dopiero po akceptacji Zamawiającego.
IV 4 4 data 2020-06-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Ofertę sporządza się w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria najniższa cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)