| GuidZP400 |
5226e863-4de2-42c3-8c73-b2ef73d27e86
|
| Biuletyn |
551699-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
|
| Regon |
27354564700000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. 1 Maja
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
218
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Ruda Śląska
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
41-710
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
032 2420133
|
| Zamawiajacy fax |
322 420 881
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@mpgm.com.pl
|
| Adres strony url |
https://mpgm.com.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka prawa handlowego
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://mpgm.com.pl/przetargi_start.php#
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa materiałów dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej obejmująca zadania: Zadanie nr 1 – dostawa materiałów ogólnobudowlanych Zadanie nr 2 – dostawa materiałów elektrycznych Zadanie nr 3 – dostawa materiałów do instalacji centralnego ogrzewania, wodno- kanalizacyjnych i gazowych
|
| Numer referencyjny |
TIR/01/D/PN/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywna dostawa materiałów dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej obejmująca zadania:
Zadanie nr 1 – dostawa materiałów ogólnobudowlanych
Zadanie nr 2 – dostawa materiałów elektrycznych
Zadanie nr 3 – dostawa materiałów do instalacji centralnego ogrzewania, wodno- kanalizacyjnych i gazowych
|
| Cpv glowny przedmiot |
44000000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Informacje na temat katalogow |
Zamówienie należy zrealizować w terminach:
- zadanie nr 1 w terminie do 30.06.2021r.
- zadanie nr 2 w terminie do 30.06.2021r.
- zadanie nr 3 w terminie do 30.06.2021r.
Rozpoczęcie realizacji ww. zadań począwszy od daty zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż
od 01.07.2020 r.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia zostanie wezwany do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów): odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona dla każdego z zadań wadium w wysokości: 1 000 PLN.
Wadium może być wniesione w:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b pomoc finansowa udzielana przez Agencję ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669).
Termin wnoszenia wadium upływa przed upływem terminu składania ofert
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta:
ING Bank Śląski SA O/Ruda Śląska 03105013311000001001090321
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2020-06-25T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
oferta powinna zostać sporządzona w języku polskim
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa materiałów dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej obejmująca zadania: Zadanie nr 1 – dostawa materiałów ogólnobudowlanych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44000000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa materiałów dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej obejmująca zadania:
Zadanie nr 1 – dostawa materiałów ogólnobudowlanych
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa materiałów dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej obejmująca zadania: Zadanie nr 2 – dostawa materiałów elektrycznych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44000000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa materiałów dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej obejmująca zadania:
Zadanie nr 2 – dostawa materiałów elektrycznych
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa materiałów dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej obejmująca zadania: Zadanie nr 3 – dostawa materiałów do instalacji centralnego ogrzewania, wodno- kanalizacyjnych i gazowych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44000000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa materiałów dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej obejmująca zadania:
Zadanie nr 3 – dostawa materiałów do instalacji centralnego ogrzewania, wodno-
kanalizacyjnych i gazowych
|
| | |