GuidZP400 |
39b785fe-a68d-4243-bf81-80141b40fd3a
|
Biuletyn |
551449-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
31 Baza Lotnictwa Taktycznego
|
Regon |
63243177100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Ul. Silniki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-325
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 548 500
|
Zamawiajacy fax |
261 548 555
|
Zamawiajacy email |
31blt.przetargi@ron.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
JEDNOSTKA WOJSKOWA
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.31blt.wp.mil.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.31blt.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemny
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
31 Baza Lotnictwa Taktycznego ul. Silniki 1 61-325 Poznań
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH I TABLIC (2)
|
Numer referencyjny |
ZP 36/VI/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy ze względu na zmianę ustawowej stawki podatku VAT. W tym przypadku wynagrodzenie wykonawcy będzie automatycznie wypłacone według nowej stawki VAT.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu umowy z powodu okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć, działając z należytą starannością w szczególności w przypadku zaistnienia klęsk żywiołowych, epidemii, kataklizmów, na pisemnie umotywowany wniosek Wykonawcy,
3. Zamawiający, w sytuacji wycofania z produkcji artykułów będących przedmiotem umowy, na pisemnie umotywowaną prośbę Wykonawcy dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie dostawy zamienników. Decyzja o dostawie produktów zamiennych będzie podejmowana przez Zamawiającego, na podstawie udokumentowanej informacji od producenta, potwierdzonej, że nastąpiło wycofanie z produkcji zaoferowanego produktu. Zamawiający wymaga, aby powyższa informacja została wystosowana niezwłocznie po jej powzięciu przez Wykonawcę, przed realizacją dostawy. Zmiana będzie wymagała formy pisemnej. Cena umowy nie ulega zmianie.
4. Każda zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
5. Zamawiający zastrzega, że ilość i wartość przedmiotu zamówienia w zakresie poszczególnych zadań może ulec zmniejszeniu w zakresie przedmiotów objętych umową. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu dostarczenia mniejszej ilości towaru.
6. Wszystkie inne zmiany są dopuszczalne w trybie przewidzianym uPzp.
7. Zmiany postanowień niniejszej umowy nie mogą naruszać postanowień art. 144 uPzp.
|
IV 4 4 data |
2020-06-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
zadanie nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin realizacji zamówienia: w zakresie zadań do 30.11.2020r. (dostawy sukcesywne)
Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji dla zadania nr 1 i 2 będzie realizowane do 30.11.2020r.
|
Zalacznik krotki opis |
DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH I TABLIC (2)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
zadanie nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin realizacji zamówienia: w zakresie zadania 1 i 2 do 30.11.2020r. (dostawy sukcesywne)
Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji dla zadania nr 1 i 2 będzie realizowane do 30.11.2020r.
|
Zalacznik krotki opis |
DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH I TABLIC (2)
|
| |