Dostawa wyrobów medycznych

Publication date 2020-06-17
End date 2020-06-25 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej"
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 551612-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych z podziałem na 16 części dla Szpitala na zasadach określonych w niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 52ae8cdf-c77d-46f1-bb67-7594f34cfdd1
Biuletyn 551612-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej"
Regon 13003050000000
Zamawiajacy adres ulica Inflancka
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-189
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 697 31 10,
Zamawiajacy fax 22 697 31 11
Zamawiajacy email sekretariat@inflancka.pl,
Adres strony url www.szpital-inflancka.pl
Adres strony internetowej www.ipzp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ipzp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Specjalistyczny Inflancka - Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyrobów medycznych
Numer referencyjny P/09/DSM/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych z podziałem na 16 części dla Szpitala na zasadach określonych w niniejszej SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zakresie warunkow udzialu w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: - oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Ponadto Wykonawca ma złożyć: 1. formularz oferty (według wzoru załącznik nr 1 do SIWZ), 2. formularz asortymentowo – cenowy (według wzoru załącznik nr 2 do SIWZ), 3. dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, pełnomocnictwo lub upoważnienie do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Strony przewidują następujące możliwości zmiany umowy: a) zwiększenie lub zmniejszenie ilości asortymentu, będącego przedmiotem umowy wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, bez konieczności zmiany wartości umowy, o której mowa w § 4 ust. 1 niniejszej umowy, b) zakupu wyrobu medycznego, o tych samych parametrach, lecz niższej cenie jeżeli nastąpi zmiana ceny producenta lub zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o niższej cenie, c) wydłużenia terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 niniejszej umowy, z chwilą niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy, o której mowa w § 4 ust. 1 niniejszej umowy, d) zmiany sposobu realizacji umowy, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, uzasadniona jego potrzebami, e) zmiany ceny netto asortymentu, w przypadku zmiany podatku VAT, tak by stała pozostała cena jednostkowa brutto asortymentu – zmiana taka obowiązywać będzie od dnia zmiany podatku VAT; f) zmiany zapisów dotyczących sposobu wystawiania faktur, sposobu przesyłania faktur, zakresu informacji wskazanych na fakturze i obowiązku podawania rachunku wpisanego do białej listy podatników VAT w przypadku zmiany przepisów prawa w powyższym zakresie, które bezwzględnie zobligują Zamawiającego do wprowadzenia zmian w umowie w powyższym zakresie.
IV 4 4 data 2020-06-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa wyrobów medycznych w podziale na pakiety od 1 do 16.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych z podziałem na 16 części dla Szpitala na zasadach określonych w niniejszej SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)