Dostawa 29 nowych komputerów przenośnych (laptopów) dla uczniów szkół na terenie Gminy Żychlin w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej nr I „Powszechny dostęp do szybkiego Internetu” działania 1. 1: „Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach” dotycząca realizacji projektu grantowego pn. Zdalna Szkoła+ w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej.

Publication date 2020-06-17
End date 2020-06-24 00:00:00
Instytucja Gmina Żychlin
Miejscowość Żychlin
Województwo łódzkie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 551584-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1. Komputery przenośne (Laptopy) – 29 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ.
Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej nr I „Powszechny dostęp do szybkiego Internetu” działania 1. 1: „Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach” dotycząca realizacji projektu grantowego pn. Zdalna Szkoła+ w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej
UWAGA:
Wykonawca uprawniony jest do złożenia wniosku do Urzędu Skarbowego o zakwalifikowanie przedmiotu zamówienia stosowanie do zapisów art. 83 ust.1 pkt 26a ustawy o VAT do zaliczenia go w 0 stawce podatku VAT
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia złożonego wniosku Wykonawca złoży korektę wystawionej faktury zmniejszającej o podatek VAT.
W związku z powyższym, Zamawiający wymaga, aby podane przez Wykonawcę ceny w formularzu ofertowym składanym w ww. postepowaniu, w celu porównania ofert zawierały stawkę VAT 23 %.
UWAGA:

Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia liczby zamawianych komputerów przy zachowaniu zaoferowanej przez Wykonawcę ceny jednostkowej za komputer przenośny określonej przez Wykonawcę w złożonej ofercie w sytuacji niewykorzystania w całości środków zaplanowanych na przedmiot zamówienia.
Liczba zwiększenia stanowić będzie iloraz zabezpieczonych środków i ceny jednostkowej za 1 szt. komputera . Powyższy zakup nastąpi na podstawie aneksu do umowy.
3.2. Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia.
• oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy (bez śladów użytkowania), aktualnie produkowany na rynku
• przedmiot zamówienia musi posiadać: kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty itp. oraz niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie, oraz winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zmawiającego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupowany.
• wszystkie dokumenty załączone do do¬starczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej

3.3 Minimalne warunki gwarancji, serwisowania.
• Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i rękojmi 24 miesięcy od daty uruchomienia, przetestowania i odbioru końcowego; Okres rękojmi i gwarancji rozpoczyna się równocześnie.
• Udzielona gwarancja i rękojmia obejmuje wszystkie elementy dostarczonego sprzętu wraz z niezbędnym wyposażeniem z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych podlegających zużyciu podczas normalnej eksploatacji.
• W przypadku max 3 napraw gwarancyjnych tego samego sprzętu/podzespołu Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany na nowy wolny od wad.
• W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis techniczny i nie może odmówić wymiany niesprawnej części na nową, w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje prawidłowej pracy sprzętu.
• Czas reakcji serwisu (fizyczne stawienie się serwisanta w miejscu zainstalowania sprzętu i podjęcie czynności zmierzających do naprawy sprzętu) max w ciągu 96 godzin (pełne godziny) licząc od momentu zgłoszenia awarii, czyli w trybie „on -site”.
• Wykonawca zapewnia pełny, bezpłatny przegląd okresowy całego sprzętu na 1 miesiąc przed upływem terminu gwarancji.
• Koszty dojazdu serwisu do i z miejsca użytkowania sprzętu lub przewóz uszkodzonego przedmiotu zamówienia do i po naprawie nie obciążają Zamawiającego w okresie gwarancyjnym. Transport uszkodzonego sprzętu, zapewnia Wykonawca.
• Wskazane powyżej minimalne zapisy musza być uwzględnione w karcie gwarancyjnej (załącznik do wzoru umowy),
• Inne wymagania: 1) Bezpłatna dostawa, 2) przygotowanie wstępne komputerów przenośnych do pracy, tj. dostarczyć komputery z zainstalowanymi wszelkimi dostępnymi aktualizacjami systemu operacyjnego, BIOS i sterowników, z zainstalowanym oprogramowaniem będącym przedmiotem niniejszego zamówienia oraz odinstalować wszelkie oprogramowanie preinstalowane przez producenta komputera w wersji demonstracyjnej lub ograniczonej czasowo. Wykonawca zainstaluje również dodatkowo darmowe oprogramowanie w polskiej wersji językowej: np.Google Chrome, LibreOffice. 3) Instrukcja obsługi w jęz. polskim w wersji drukowanej;


• Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela.
• Karta gwarancyjna dostarczana przez wykonawcę nie może nakładać na Zamawiającego dodatkowych zobowiązań finansowych i materialnych, które by uzależniały uprawnienia do udzielonej gwarancji.
3.4 Wszelkie nazwy handlowe ewentualnie występujące w opisie przedmiotu zamówienia prosimy traktować jako informacje uściślającą, wiążącą dla wykonawcy. Dopuszcza się użycie do realizacji dostaw i oferowanych urządzeń zastosowanie produktów równoważnych co do ich jakości i docelowego przeznaczenia, oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Zamawiający za produkty równoważne uzna takie, które spełnią min. parametry techniczne produktu wskazanego z nazwy handlowej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4777e548-0d35-4908-8abe-2d9645c11c03
Biuletyn 551584-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Żychlin
Regon 61101551400000
Zamawiajacy adres ulica Barlickiego
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Żychlin
Zamawiajacy kod pocztowy 99-320
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 24 3512032
Zamawiajacy fax 24 3512031
Zamawiajacy email sekretariat@gminazychlin.pl
Adres strony url www.bip.gminazychlin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej nr I „Powszechny dostęp do szybkiego Internetu” działania 1. 1: „Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach” dotycząca realizacji projektu grantowego pn. Zdalna Szkoła+ w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.gminazychlin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.gminazychlin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty składa sie pod rygorem nieważnościw formie pisemnej .
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy w Żychlinie, ul. Barlickiego 15, 99-320 Żychlin - biuro podawcze
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa 29 nowych komputerów przenośnych (laptopów) dla uczniów szkół na terenie Gminy Żychlin w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej nr I „Powszechny dostęp do szybkiego Internetu” działania 1. 1: „Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach” dotycząca realizacji projektu grantowego pn. Zdalna Szkoła+ w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej.
Numer referencyjny BPI.271.6.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1. Komputery przenośne (Laptopy) – 29 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej nr I „Powszechny dostęp do szybkiego Internetu” działania 1. 1: „Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach” dotycząca realizacji projektu grantowego pn. Zdalna Szkoła+ w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej UWAGA: Wykonawca uprawniony jest do złożenia wniosku do Urzędu Skarbowego o zakwalifikowanie przedmiotu zamówienia stosowanie do zapisów art. 83 ust.1 pkt 26a ustawy o VAT do zaliczenia go w 0 stawce podatku VAT W przypadku pozytywnego rozpatrzenia złożonego wniosku Wykonawca złoży korektę wystawionej faktury zmniejszającej o podatek VAT. W związku z powyższym, Zamawiający wymaga, aby podane przez Wykonawcę ceny w formularzu ofertowym składanym w ww. postepowaniu, w celu porównania ofert zawierały stawkę VAT 23 %. UWAGA: Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia liczby zamawianych komputerów przy zachowaniu zaoferowanej przez Wykonawcę ceny jednostkowej za komputer przenośny określonej przez Wykonawcę w złożonej ofercie w sytuacji niewykorzystania w całości środków zaplanowanych na przedmiot zamówienia. Liczba zwiększenia stanowić będzie iloraz zabezpieczonych środków i ceny jednostkowej za 1 szt. komputera . Powyższy zakup nastąpi na podstawie aneksu do umowy. 3.2. Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia. • oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy (bez śladów użytkowania), aktualnie produkowany na rynku • przedmiot zamówienia musi posiadać: kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty itp. oraz niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie, oraz winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zmawiającego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupowany. • wszystkie dokumenty załączone do do¬starczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej 3.3 Minimalne warunki gwarancji, serwisowania. • Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i rękojmi 24 miesięcy od daty uruchomienia, przetestowania i odbioru końcowego; Okres rękojmi i gwarancji rozpoczyna się równocześnie. • Udzielona gwarancja i rękojmia obejmuje wszystkie elementy dostarczonego sprzętu wraz z niezbędnym wyposażeniem z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych podlegających zużyciu podczas normalnej eksploatacji. • W przypadku max 3 napraw gwarancyjnych tego samego sprzętu/podzespołu Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany na nowy wolny od wad. • W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis techniczny i nie może odmówić wymiany niesprawnej części na nową, w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje prawidłowej pracy sprzętu. • Czas reakcji serwisu (fizyczne stawienie się serwisanta w miejscu zainstalowania sprzętu i podjęcie czynności zmierzających do naprawy sprzętu) max w ciągu 96 godzin (pełne godziny) licząc od momentu zgłoszenia awarii, czyli w trybie „on -site”. • Wykonawca zapewnia pełny, bezpłatny przegląd okresowy całego sprzętu na 1 miesiąc przed upływem terminu gwarancji. • Koszty dojazdu serwisu do i z miejsca użytkowania sprzętu lub przewóz uszkodzonego przedmiotu zamówienia do i po naprawie nie obciążają Zamawiającego w okresie gwarancyjnym. Transport uszkodzonego sprzętu, zapewnia Wykonawca. • Wskazane powyżej minimalne zapisy musza być uwzględnione w karcie gwarancyjnej (załącznik do wzoru umowy), • Inne wymagania: 1) Bezpłatna dostawa, 2) przygotowanie wstępne komputerów przenośnych do pracy, tj. dostarczyć komputery z zainstalowanymi wszelkimi dostępnymi aktualizacjami systemu operacyjnego, BIOS i sterowników, z zainstalowanym oprogramowaniem będącym przedmiotem niniejszego zamówienia oraz odinstalować wszelkie oprogramowanie preinstalowane przez producenta komputera w wersji demonstracyjnej lub ograniczonej czasowo. Wykonawca zainstaluje również dodatkowo darmowe oprogramowanie w polskiej wersji językowej: np.Google Chrome, LibreOffice. 3) Instrukcja obsługi w jęz. polskim w wersji drukowanej; • Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela. • Karta gwarancyjna dostarczana przez wykonawcę nie może nakładać na Zamawiającego dodatkowych zobowiązań finansowych i materialnych, które by uzależniały uprawnienia do udzielonej gwarancji. 3.4 Wszelkie nazwy handlowe ewentualnie występujące w opisie przedmiotu zamówienia prosimy traktować jako informacje uściślającą, wiążącą dla wykonawcy. Dopuszcza się użycie do realizacji dostaw i oferowanych urządzeń zastosowanie produktów równoważnych co do ich jakości i docelowego przeznaczenia, oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Zamawiający za produkty równoważne uzna takie, które spełnią min. parametry techniczne produktu wskazanego z nazwy handlowej.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Wymagany termin realizacji zamówienia: do 21 dni od dnia podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykonał: Co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego, w ramach której dostarczono między innymi: zestawy komputerowe lub laptopy o wartości brutto min. 50 000,00 PLN. Do wykazu należy załączyć dowody określające, czy wskazane dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (t.j. Dz.U. 2019 poz. 243) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (t.j. Dz.U.2019 r. poz. 498); - wymagany dokument; odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy; 9.4.5 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9.4.4 SIWZ, składa odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. a), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. b) stosuje się odpowiednio.
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane.
Inne dokumenty niewymienione 13.1 Oferta musi zawierać: x Oświadczenie woli (Oferta) zawiera; 1. Ofertę cenową zgodną z załączonym formularzem ofertowym, którego wzór stanowi załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ, 2. Oświadczenia, o których mowa w pkt. 9.3 (załącznik nr 3 i 4 SIWZ) 3. Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności. 4. Oryginał wniesienia wadium jeżeli zabezpieczenie wadialne zostało wniesione w formie niepieniężnej.
Czy wadium 1
Wadium 17.1 Wadium w wysokości: 3 000,00 zł słownie: (trzy tysiące złotych 00/100 groszy) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 17.1.1 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 17.2 Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty jeżeli wadium zostało wniesione w formie nie pieniężnej. 17.3 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku 83 9022 0007 0000 2408 2007 0009 z dopiskiem „Wadium – komputery przenośne (laptopy)", znak sprawy: BPI.271.6.2020 17.4 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 17.5 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 17.6 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 17.7 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 17.8 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 17.8.1 Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 17.8.2 Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 17.8.3 wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 17.8.4 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 25. Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach; 25.1. Zmiany terminu przewidzianego na zakończenie dostawy w przypadku: - wstrzymania dostawy przez Zamawiającego; - działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne, lub lokalne, epidemie oraz inne uwarunkowania niezależne od producenta materiałów dostarczającego główne materiały lub sprzęt czynniki, które wstrzymały produkcję), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy. 25.2. Zmiana zaoferowanego sprzętu na sprzęt o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania z rynku oferowanego sprzętu. Wymagane jest oświadczenie producenta. 25.3. Zwiększenia liczby zamawianych komputerów przy zachowaniu zaoferowanej przez Wykonawcę ceny jednostkowej za komputer przenośny określonej przez Wykonawcę w złożonej ofercie w sytuacji niewykorzystania w całości środków zaplanowanych na przedmiot zamówienia. Liczba zwiększenia stanowić będzie iloraz zabezpieczonych środków i ceny jednostkowej za 1 szt. komputera .
IV 4 4 data 2020-06-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 14:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 9.4.6 W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Złożenie oświadczenia wraz z ofertą dopuszczalne jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej. Jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy.

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas reakcji serwisu
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)