Zakup z dostawą sprzętu komputerowego w ramach programu: Powszechny dostęp do szybkiego internetu działanie 1.1 „Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokich przepustowościach” dotycząca realizacji projektu grantowego pn. Zdalna Szkoła +”

Publication date 2020-06-17
End date 2020-06-30 00:00:00
Instytucja Urząd Miejski w Żelechowie
Miejscowość Żelechów
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 551572-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 43 nowych komputerów przenośnych (laptopy) dla uczniów z terenu Gminy Żelechów w ramach programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś I – Powszechny dostęp do Szybkiego internetu, Działanie 1.1 – Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach Zdalna szkoła +.


1.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem i uruchomieniem:
43 komputerów przenośnych (laptop).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ.
1.2 Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia.
• oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy (bez śladów użytkowania), aktualnie produkowany na rynku (rok produkcji nie wcześniejszy niż 2019 r.)
• przedmiot zamówienia musi posiadać: kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty itp. oraz niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie, oraz winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zmawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany.
• wszystkie dokumenty załączone do do¬starczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej
1.3 Minimalne warunki gwarancji, serwisowania.
1. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i rękojmi 24 miesiące od daty uruchomienia, przetestowania i odbioru końcowego (bez uwag); Okres rękojmi i gwarancji rozpoczyna się równocześnie.
2. Udzielona gwarancja i rękojmia obejmuje wszystkie elementy dostarczonego sprzętu wraz z niezbędnym wyposażeniem z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych podlegających zużyciu podczas normalnej eksploatacji.
3. W przypadku max 3 napraw gwarancyjnych tego samego sprzętu/podzespołu Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany na nowy wolny od wad.
4. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis techniczny i nie może odmówić wymiany niesprawnej części na nową, w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje prawidłowej pracy sprzętu.
5. Czas reakcji serwisu (fizyczne stawienie się serwisanta w miejscu zainstalowania sprzętu i podjęcie czynności zmierzających do naprawy sprzętu) max w ciągu 96 godzin (pełne godziny) licząc od momentu zgłoszenia awarii.
6. Koszty dojazdu serwisu do i z miejsca użytkowania sprzętu lub przewóz uszkodzonego przedmiotu zamówienia do i po naprawie nie obciążają Zamawiającego w okresie gwarancyjnym. Transport uszkodzonego sprzętu, zapewnia Wykonawca.
7. Wskazane powyżej minimalne zapisy musza być uwzględnione w karcie gwarancyjnej (załącznik do wzoru umowy),
8. Inne wymagania:
1) Bezpłatna dostawa, instalacja, uruchomienie, testowanie i włączenie do eksploatacji;
2) Instrukcja obsługi w języku polskim w wersji drukowanej;
9. Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela.
10. Karta gwarancyjna dostarczana przez wykonawcę nie może nakładać na Zamawiającego dodatkowych zobowiązań finansowych i materialnych które by uzależniały uprawnienia do udzielonej gwarancji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bd7c9a36-53f6-4861-a7b3-274480b5d7ed
Biuletyn 551572-N-2020
Zamawiajacy nazwa Urząd Miejski w Żelechowie
Regon 53057700000000
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Żelechów
Zamawiajacy kod pocztowy 08-430
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 25 754 11 44
Zamawiajacy fax 25 754 11 44
Zamawiajacy email zelechow@interia.pl
Adres strony url www.zelechow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zakup z dostawą sprzętu komputerowego w ramach programu: Powszechny dostęp do szybkiego internetu działanie 1.1 „Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokich przepustowościach” dotycząca realizacji projektu grantowego pn. Zdalna Szkoła +”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zelechow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zelechow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub osobiście.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Żelechowie, ul. Rynek 1, 08-430 Żelechów.
Nazwa nadana zamowieniu Zakup z dostawą sprzętu komputerowego w ramach programu: Powszechny dostęp do szybkiego internetu działanie 1.1 „Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokich przepustowościach” dotycząca realizacji projektu grantowego pn. Zdalna Szkoła +”
Numer referencyjny WP.ZPI.271.10.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa 43 nowych komputerów przenośnych (laptopy) dla uczniów z terenu Gminy Żelechów w ramach programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś I – Powszechny dostęp do Szybkiego internetu, Działanie 1.1 – Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach Zdalna szkoła +. 1.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem i uruchomieniem: 43 komputerów przenośnych (laptop). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ. 1.2 Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia. • oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy (bez śladów użytkowania), aktualnie produkowany na rynku (rok produkcji nie wcześniejszy niż 2019 r.) • przedmiot zamówienia musi posiadać: kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty itp. oraz niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie, oraz winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zmawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany. • wszystkie dokumenty załączone do do¬starczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej 1.3 Minimalne warunki gwarancji, serwisowania. 1. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i rękojmi 24 miesiące od daty uruchomienia, przetestowania i odbioru końcowego (bez uwag); Okres rękojmi i gwarancji rozpoczyna się równocześnie. 2. Udzielona gwarancja i rękojmia obejmuje wszystkie elementy dostarczonego sprzętu wraz z niezbędnym wyposażeniem z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych podlegających zużyciu podczas normalnej eksploatacji. 3. W przypadku max 3 napraw gwarancyjnych tego samego sprzętu/podzespołu Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany na nowy wolny od wad. 4. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis techniczny i nie może odmówić wymiany niesprawnej części na nową, w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje prawidłowej pracy sprzętu. 5. Czas reakcji serwisu (fizyczne stawienie się serwisanta w miejscu zainstalowania sprzętu i podjęcie czynności zmierzających do naprawy sprzętu) max w ciągu 96 godzin (pełne godziny) licząc od momentu zgłoszenia awarii. 6. Koszty dojazdu serwisu do i z miejsca użytkowania sprzętu lub przewóz uszkodzonego przedmiotu zamówienia do i po naprawie nie obciążają Zamawiającego w okresie gwarancyjnym. Transport uszkodzonego sprzętu, zapewnia Wykonawca. 7. Wskazane powyżej minimalne zapisy musza być uwzględnione w karcie gwarancyjnej (załącznik do wzoru umowy), 8. Inne wymagania: 1) Bezpłatna dostawa, instalacja, uruchomienie, testowanie i włączenie do eksploatacji; 2) Instrukcja obsługi w języku polskim w wersji drukowanej; 9. Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela. 10. Karta gwarancyjna dostarczana przez wykonawcę nie może nakładać na Zamawiającego dodatkowych zobowiązań finansowych i materialnych które by uzależniały uprawnienia do udzielonej gwarancji.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt.7– Ustawy Pzp. 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy, dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego na dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów albo zwiększanie bieżących dostaw i są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zwiększenie zakresu ww. dostaw może dotyczyć branży żywnościowych według powyższych zapisów. 2. Ww. roboty zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy na podstawie opracowanego przez Wykonawcę i przyjętego przez Zamawiającego kosztorysu ofertowego sporządzonego po przeprowadzeniu negocjacji
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia stanowiącego załącznik do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia stanowiącego załącznik do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony po wykazaniu przez Wykonawcę, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie minimum jednej dostawy komputerów o wartości min. 60.000,00 zł brutto z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i zostały prawidłowo ukończone – wypełniony wg wzoru załącznik nr 6 do SIWZ.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen "Wykonawca (dot. wszystkich Wykonawców którzy złożyli oferty) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt) 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia."
Zakresie warunkow udzialu . Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: • Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie– załącznik nr 6 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie okreśła w tym zakresie żadnych wymagań
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca złoży ofertę według wzoru, którym jest załącznik nr 2 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-06-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być napisana w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)