GuidZP400 |
ce7dca4b-de8d-4c9f-bb3a-db54a6ec1c55
|
Biuletyn |
550148-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II
|
Regon |
60501340000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Aleje Jana Pawła II
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zamość
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
22-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
846 773 333
|
Zamawiajacy fax |
846 386 669
|
Zamawiajacy email |
zampupl@szpital.zam.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.zam.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.zam.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej za pomocą operatora pocztowego, kuriera lub złożyć osobiście w pok. 248.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II ul. Aleje Jana Pawła II 10; 22-400 Zamość pok. 248 - kancelaria szpitala
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa artykułów spożywczych
|
Numer referencyjny |
AGZP 3320.46.20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa artykułów spożywczych
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
39639,41
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tego warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie stawia warunków
|
Zakresie warunkow udzialu |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Charakterystyka oferowanego przedmiotu zamówienia sporządzona przez Wykonawcę zawierająca nazwę handlową oferowanego produktu, producenta, wielkość i rodzaj opakowania, termin przydatności do spożycia liczony od daty dostawy produktów do Zamawiającego.
2. Szczegółowy wykaz składników użytych do produkcji oferowanego asortymentu z wyszczególnieniem alergenów. Wskazane alergeny muszą być zgodne z rozporządzeniem UE nr 1169/2011 (dla każdej pozycji oddzielnie). W przypadku zaoferowania produktów więcej niż jednego producenta, Zamawiający wymaga dostarczenia składu asortymentowego produktów wszystkich oferowanych producentów.
3. Oświadczenie o wdrożeniu i utrzymaniu zasad systemu HACCP oraz, że wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia na każde żądanie zamawiającego, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, dokumentu potwierdzającego wdrożenie i utrzymanie systemu HACCP, dokument (zaświadczenie) powinien być wydany w okresie 6 miesięcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
DOKUMENTY, KTÓRE MUSI ZAWIERAĆ OFERTA.
1. Formularz „Oferta wykonawcy” (sporządzony według wzoru stanowiącego integralną część SIWZ).
2. Oferta cenowa (formularz cenowy), sporządzona w sposób określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na str. 19 i zawierająca wszystkie elementy, o których w nich mowa.
Zamawiający informuje, że niezłożenie dokumentów, oświadczeń, informacji określonych w pkt. 1, i 2 spowoduje odrzucenie oferty jako nieodpowiadającej treści SIWZ.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres,charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zostały określone we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-06-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
pl
|
IV 4 5 okres |
30
|