GuidZP400 |
492964f8-cc87-4806-9503-096a831523ee
|
Biuletyn |
552281-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT
|
Regon |
00000155400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Poleczki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
19
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-822
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
221821156
|
Zamawiajacy email |
m.czarnecka@cezamat.eu
|
Adres strony url |
https://www.zamowienia.pw.edu.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia wyższa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.zamowienia.pw.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Poleczki 19 w Warszawie, w recepcji budynku. Dla ofert przesłanych pocztą liczy się data i godzina dostarczenia oferty pod wskazany adres. Za złożenie oferty w miejscu innym niż wskazane powyżej, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Poleczki 19, 02-822 Warszawa, recepcja budynku
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Świadczenie usługi w zakresie skonstruowania modelu sterowania i komunikacji U2U, U2I w autonomicznym systemie cyfrowej inspekcji przestrzeni i nadzoru inwestorskiego z wykorzystaniem UAV oraz mobilnych stacji dokujących
|
Numer referencyjny |
CEZAMAT/ZP07/2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest świadczenie usługi w zakresie skonstruowania modelu sterowania i komunikacji U2U, U2I w autonomicznym systemie cyfrowej inspekcji przestrzeni i nadzoru inwestorskiego z wykorzystaniem UAV oraz mobilnych stacji dokujących na warunkach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ), stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72315200-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia: do dnia 15.12.2020 r., przy czym Etap 1 nie później niż do dnia 24.07.2020 r.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub w przypadku świadczeń okresowych wykonuje co najmniej 1 usługę polegającą na transmisji danych rejestrowanych w systemach pomiarowych;
2. Wykonawca dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia: co najmniej 2 osoby posiadające odpowiednią wiedzę i co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie budowy elektronicznych systemów akwizycji, poparte uczestnictwem w realizacji co najmniej jednego projektu budowy takich systemów, w tym:
• wykształcenie wyższe inżynier elektronik lub pokrewne,
• umiejętność projektowania i programowania systemów kontrolno-pomiarowych,
• znajomość budowy i zasad działania różnorodnych układów pomiarowych i współpracujących z nimi czujników wielkości elektrycznych i nieelektrycznych,
• praktyczna znajomość systemów akwizycji danych pomiarowych,
• praktyczna umiejętność tworzenia płyt drukowanych,
• biegła znajomość oprogramowania Altium Designer.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, powyższy dokument składa każdy z Wykonawców oddzielnie
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ;
2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie załącznikiem nr 4 do SIWZ.
3. zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy), sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10.5.1.1. SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany treści Umowy mogą być dokonywane w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie Strony.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian treści Umowy w przypadku zaistnienia konieczności zmiany wymagań merytorycznych i technicznych dotyczących Przedmiotu Umowy. Zmiany, o których mowa w zdaniu poprzednim, dotyczyć mogą parametrów i funkcjonalności, Przedmiotu Umowy, wysokości wynagrodzenia Wykonawcy oraz terminów realizacji koniecznych na skutek wprowadzonych zmian.
|
IV 4 4 data |
2020-06-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|