Dostawę sprzętu do Centrum Symulacji Medycznej

Publication date 2020-06-18
End date 2020-06-30 00:00:00
Instytucja Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
Miejscowość Łomża
Województwo podlaskie
Branża
  • Meble przedszkolne,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 552250-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331000001, 391612006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Dostawa sprzętu do Centrum Symulacji Medycznej według poniższego podziału:
1.1 Zadanie nr 1 – Dostawa pompy do podaży diet
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pompy do podaży diet do Sali umiejętności pielęgniarskich w ilości 2 szt.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt.1 załącznika nr 2 do SIWZ.
1.2 Zadanie nr 2 – Dostawa symulatora do opieki/pielęgnacji stomii
Przedmiotem zamówienia jest dostawa symulatora do opieki/pielęgnacji stomii do Sali umiejętności pielęgniarskich ilości 1 szt.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 2 załącznika nr 2 do SIWZ.
1.3 Zadanie nr 3 – Dostawa fantomu do karmienia przez zgłębnik NG, OG i PEG
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fantomu do karmienia przez zgłębnik NG, OG i PEG do Sali umiejętności pielęgniarskich ilości 1 szt.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 3 załącznika nr 2 do SIWZ.
1.4 Zadanie nr 4 – Dostawa kombinezonu starzenia się
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kombinezonu starzenia się do Sali umiejętności pielęgniarskich ilości 2 szt.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 4 załącznika nr 2 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c00c14d5-a115-4bb3-8cad-8bf5f14a56a7
Biuletyn 552250-N-2020
Zamawiajacy nazwa Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
Regon 45120274000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Akademicka
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Łomża
Zamawiajacy kod pocztowy 18-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 862 155 953
Zamawiajacy fax 862 156 601
Zamawiajacy email emichalak@pwsip.edu.pl
Adres strony url www.pwsip.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu 2. Postępowanie realizowane jest w ramach realizowanego przez Państwową Wyższą Szkołę Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży projektu pn. „Centrum Symulacji Medycznej przy PWSIiP w Łomży” nr POWR.05.03.00-00-0085/17 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa V. Wsparcie dla obszaru zdrowia, działanie 5.3 – Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pwsip.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 lipca 2012r - prawo pocztowe (tj. Dz.U z 2016, poz. 1113) lub osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża, pokój nr 124 I piętro (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawę sprzętu do Centrum Symulacji Medycznej
Numer referencyjny KZp.2730.23.20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Dostawa sprzętu do Centrum Symulacji Medycznej według poniższego podziału: 1.1 Zadanie nr 1 – Dostawa pompy do podaży diet Przedmiotem zamówienia jest dostawa pompy do podaży diet do Sali umiejętności pielęgniarskich w ilości 2 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt.1 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.2 Zadanie nr 2 – Dostawa symulatora do opieki/pielęgnacji stomii Przedmiotem zamówienia jest dostawa symulatora do opieki/pielęgnacji stomii do Sali umiejętności pielęgniarskich ilości 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 2 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.3 Zadanie nr 3 – Dostawa fantomu do karmienia przez zgłębnik NG, OG i PEG Przedmiotem zamówienia jest dostawa fantomu do karmienia przez zgłębnik NG, OG i PEG do Sali umiejętności pielęgniarskich ilości 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 3 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.4 Zadanie nr 4 – Dostawa kombinezonu starzenia się Przedmiotem zamówienia jest dostawa kombinezonu starzenia się do Sali umiejętności pielęgniarskich ilości 2 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 4 załącznika nr 2 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Formularz jakościowy wymaganych parametrów - załącznika nr 6 do SIWZ (dokument składany na wezwanie Zamawiającego).
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony Formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Aktualne pełnomocnictwo określające zakres uprawnień do podejmowania czynności prawnych,podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik) 3. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (wzór – załącznik nr 7 do Siwz), 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Na podstawie art. 144 Ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144 ustawy Pzp. oraz w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej: 2.1 w przypadku konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, 2.2 w przypadku konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, 2.3 nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia, uchwały, w tym zmiana stawki podatku VAT). 2.4 wystąpi konieczność zmiany podwykonawców, powierzenia wykonania części zakresu umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę, 2.5 wystąpiła konieczność zmiany osób wymienionych w umowie, 3. Zmiany umowy wymagają zgody obydwu stron umowy, oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-06-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa pompy do podaży diet
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa pompy do podaży diet do Sali umiejętności pielęgniarskich w ilości 2 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt.1 załącznika nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa symulatora do opieki/pielęgnacji stomii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39161200-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa symulatora do opieki/pielęgnacji stomii do Sali umiejętności pielęgniarskich ilości 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 2 załącznika nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa fantomu do karmienia przez zgłębnik NG, OG i PEG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39161200-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fantomu do karmienia przez zgłębnik NG, OG i PEG do Sali umiejętności pielęgniarskich ilości 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 3 załącznika nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa kombinezonu starzenia się
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39161200-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa kombinezonu starzenia się do Sali umiejętności pielęgniarskich ilości 2 szt.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)