Dostawa CZYTNIKÓW E-BOOKÓW dla studentów Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z orzeczoną niepełnosprawnością w ramach projektu „Żagiel możliwości – model dostępności UWM w Olsztynie”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. POWR.03.05.00-00-A046/19-00

Publication date 2020-06-18
End date 2020-06-26 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Sprzęt do obsługi danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 552127-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 325800002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa czytników e-booków dla studentów Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z orzeczoną niepełnosprawnością w ramach projektu „Żagiel możliwości – model dostępności UWM w Olsztynie”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. POWR.03.05.00-00-A046/19-00. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Opis przedmiotu zamówienia”, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0a19ced3-1db1-41b6-a589-9ad79e34d571
Biuletyn 552127-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Regon 51088420500010
Zamawiajacy adres ulica ul. Oczapowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-719
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 895 233 420
Zamawiajacy fax (089) 5233278
Zamawiajacy email jasma@uwm.edu.pl
Adres strony url www.uwm.edu.pl/dzp
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu W ramach projektu „Żagiel możliwości – model dostępności UWM w Olsztynie”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. POWR.03.05.00-00-A046/19-00
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.uwm.edu.pl/dzp, https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.uwm.edu.pl/dzp, https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Oferta winna być sporządzona w języku polskim, pisemnie na papierze, napisana na komputerze lub inną trwałą, czytelną techniką. Wykonawca winien umieścić ofertę w kopercie zaadresowanej na Zamawiającego, na adres podany w SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, ul. Oczapowskiego 2 pok. 310, 10-719 Olsztyn
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa CZYTNIKÓW E-BOOKÓW dla studentów Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z orzeczoną niepełnosprawnością w ramach projektu „Żagiel możliwości – model dostępności UWM w Olsztynie”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. POWR.03.05.00-00-A046/19-00
Numer referencyjny 189/2020/PN/DZP
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa czytników e-booków dla studentów Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z orzeczoną niepełnosprawnością w ramach projektu „Żagiel możliwości – model dostępności UWM w Olsztynie”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. POWR.03.05.00-00-A046/19-00. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Opis przedmiotu zamówienia”, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 32580000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 35
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP
Inne dokumenty niewymienione 1. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1.1. wypełniony i podpisany Formularz opis przedmiotu zamówienia stanowiący jednocześnie formularz cenowy sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ, 1.2. wypełniony i podpisany Formularz oferty sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, 1.3. wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ, 1.4. w przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione: a) w postaci oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem – wersja papierowa złożenia oferty, b) w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej do reprezentacji, wskazanej we właściwym rejestrze lub poświadczone przez notariusza – wersja elektroniczna złożenia oferty
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 1. Istotne postanowienia umowy, jakie zostaną zawarte w umowie z wybranym Wykonawcą stanowią Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 2. Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją przepisu art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Sprzedawcy w następujących okolicznościach: a) konieczności zmiany terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika ona z winy Sprzedawcy. b) konieczności zmiany terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego; c) W sytuacji zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze stron; d) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy; e) wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności np. działanie siły wyższej 3. W przedstawionych powyżej przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalą nowy termin realizacji. 4. W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień niniejszej umowy, dotyczące: a) zmiany modelu oferowanego sprzętu spowodowanej niedostępnością na rynku urządzenia wskazanego w ofercie, wynikającej z zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku tego urządzenia - na inny sprzęt posiadający co najmniej takie paramenty jak urządzenie niedostępne na rynku; b) zmiany modelu oferowanego sprzętu spowodowanej wprowadzeniem przez producenta nowej wersji produktu charakteryzującego się co najmniej takimi samymi parametrami technicznymi jak urządzenie wskazane w ofercie. 4. W przypadku zaistnienia okoliczności wymienionej w pust. 4 pkt. a) lub b) strony ustalają nowy zakres przedmiotu umowy o parametrach technicznych i innych właściwościach nie gorszych (tj. identycznych lub lepszych) od obowiązujących. Zmiana w umowie nie prowadzi do zwiększenia wynagrodzenia Sprzedawcy w stosunku do wynagrodzenia określonego w umowie. Sprzedawca wraz z prośbą o umożliwienie zastąpienia urządzenia zobowiązuje się do dostarczenia uzasadnienia oraz oświadczenia producenta lub dystrybutora sprzętu o braku dostępności sprzętu komputerowego zgodnego z umową.
IV 4 4 data 2020-06-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)