Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Kartuzach.

Publication date 2020-06-18
End date 2020-06-29 00:00:00
Instytucja Powiat Kartuski
Miejscowość Kartuzy
Województwo pomorskie
Branża
  • Podświetlane znaki i szyldy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 551956-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 315232000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Kartuzach, zgodnie z wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. poz. 2355 z późn. zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 717) w szacunkowej ilości 30 200 szt. w tym:
- Tablice samochodowe: jednorzędowe i dwurzędowe, indywidualne, przyczepy, zabytkowe, zmniejszone (w tym również na pojazdy elektryczne) - 27 500 szt.
- Tablice motocyklowe – ciągnikowe oraz zabytkowe (w tym pojazdy elektryczne) – 1 200 szt.
- Tablice motorowerowe (w tym pojazdy elektryczne) - 500 szt.
- Wtórniki tablic – samochodowe: jednorzędowe i kwadratowe, indywidualne, zabytkowe, motocyklowe, motorowerowe, zmniejszone (w tym również na pojazdy elektryczne) – 1 000 szt.
UWAGA!
Podane przez Zamawiającego ilości zamawianych tablic rejestracyjnych mają charakter szacunkowy i są obliczone na podstawie średniego dotychczasowego zapotrzebowania na tablice rejestracyjne.
Rzeczywista liczba zamawianych tablic będzie wynikała z faktycznego zapotrzebowania w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający, zakłada że zamówienie nie będzie niższe niż 80% w zakresie łącznej kwoty określonej w umowie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 03ae2913-5267-4c18-b692-86cdf01abd64
Biuletyn 551956-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Kartuski
Regon 19167486500000
Zamawiajacy adres ulica Dworcowa
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Kartuzy
Zamawiajacy kod pocztowy 83-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 380 21 76,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email przetargi@kartuskipowiat.pl,
Adres strony url http://spow.kartuzy.ibip.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://spow.kartuzy.ibip.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://spow.kartuzy.ibip.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny 1) W przypadku składania oferty w formie papierowej - ofertę należy złożyć w formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2018 r poz. 2188 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca. 2) W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej - ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępninego również na miniPortalu.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 1) W przypadku składania oferty w formie papierowej - Oferty należy składać w budynku Starostwa Powiatowego w Kartuzach ul. 3 Maja 2/7. 2) W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej - Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami, dokumentami skompresowaną do jednego pliku archiwum (ZIP) należy przesłać na Elektroniczną Skrzynkę Podawczą Zamawiającego ePUAP: /g4qev39s66/skrytka
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Kartuzach.
Numer referencyjny RZP.272.2.4.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Kartuzach, zgodnie z wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. poz. 2355 z późn. zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 717) w szacunkowej ilości 30 200 szt. w tym: - Tablice samochodowe: jednorzędowe i dwurzędowe, indywidualne, przyczepy, zabytkowe, zmniejszone (w tym również na pojazdy elektryczne) - 27 500 szt. - Tablice motocyklowe – ciągnikowe oraz zabytkowe (w tym pojazdy elektryczne) – 1 200 szt. - Tablice motorowerowe (w tym pojazdy elektryczne) - 500 szt. - Wtórniki tablic – samochodowe: jednorzędowe i kwadratowe, indywidualne, zabytkowe, motocyklowe, motorowerowe, zmniejszone (w tym również na pojazdy elektryczne) – 1 000 szt. UWAGA! Podane przez Zamawiającego ilości zamawianych tablic rejestracyjnych mają charakter szacunkowy i są obliczone na podstawie średniego dotychczasowego zapotrzebowania na tablice rejestracyjne. Rzeczywista liczba zamawianych tablic będzie wynikała z faktycznego zapotrzebowania w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający, zakłada że zamówienie nie będzie niższe niż 80% w zakresie łącznej kwoty określonej w umowie.
Cpv glowny przedmiot 31523200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w Załączniku nr 2A/2B do SIWZ, dostępności dokumentów, o których mowa wyżej w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz wskazane przez Wykonawcę dokumenty.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1A/1B do SIWZ). 2. Upoważnienie do podpisania oferty (pełnomocnictwo) – jeśli dotyczy. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 3A/3B do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, wymienionych w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy Zamawiający dokona w drodze aneksu uaktualnienia stawki podatku VAT zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2020 r., poz. 106 z późn. zm.). Uaktualniona stawka podatku VAT będzie obowiązywała w dalszej realizacji przedmiotu zamówienia wynikającej z umowy. 2) Podane przez Zamawiającego ilości zamawianych tablic rejestracyjnych mają charakter szacunkowy i są obliczone na podstawie średniego dotychczasowego zapotrzebowania na tablice rejestracyjne. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości zamawianych tablic rejestracyjnych, w zależności od rzeczywistego zapotrzebowania – jednak gwarantuje, z zastrzeżeniem ppkt. 3), że zamówienie nie będzie niższe niż 80% w zakresie łącznej kwoty określonej w umowie. Z tego tytułu nie służą Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia. Wobec powyższego Zamawiający zastrzega sobie prawo pomniejszenia wynagrodzenia za faktycznie wykonaną dostawę. 3) W przypadku zmian przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. poz. 2355 z późn. zm.) tj. zlikwidowaniem przepisu o obligatoryjnym obowiązku wykonywania nowych tablic rejestracyjnych do nabywanych pojazdów na rynku wtórnym, kwota gwarantowana w ust. 3 może ulec zmniejszeniu z tego powodu. 4) W razie zmiany przepisów dotyczących wzorów tablic rejestracyjnych, w czasie trwania umowy Wykonawca zobowiązuje się do dostosowania produkcji tablic do wymogów określonych przepisami. 5) W przypadkach określonych w art. 144 ust 1 pzp.
IV 4 4 data 2020-06-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu dopuścił możliwość składania ofert również w postaci elektronicznej za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP: http://epuap.gov.pl/wps/portal i udostępnionego również na miniPortalu http://miniportal.uzp.gov.pl

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena ryczałtowa brutto przedmiotu zamówienia
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)