Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola nr 49 przy ul. Skośnej 3 w Bielsku-Białej w roku 2020 (sierpień - grudzień)

Publication date 2020-06-19
End date 2020-06-30 00:00:00
Instytucja Przedszkole Nr 49
Miejscowość Bielsko-Biała
Województwo śląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Przetworzone owoce i orzechy,
  • Tłuszcze jadalne,
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 551570-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 153000001, 31425003, 151000009, 152200006, 154300001, 156000004, 158000006, 158110006, 153321005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa owoców i warzyw świeżych, jaj, mięsa i jego przetworów, owoców i warzyw mrożonych, produktów mleczarskich
i olejów, produktów przemiału ziarna, różnych produktów spożywczych, pieczywa, ryb świeżych, mrożonych i wędzonych do stołówki Przedszkola nr 49, w roku 2020 (sierpień-grudzień) zgodnie z załącznikiem asortymentowo-cenowym dla poszczególnych części.
Część nr 1 – OWOCE I WARZYWA ŚWIEŻE, Część nr 2 – JAJKA ,,L”, Część nr 3 – MIĘSO I JEGO PRZETWORY, Część nr 4 – OWOCE I WARZYWA MROŻONE, Część nr 5 –PRODUKTY MLECZARSKIE, OLEJE I TŁUSZCZE, Część nr 6 – PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA, SKROBI I JEJ PRODUKTÓW, Część nr 7 – RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE, Część nr 8 – PIECZYWO, Część nr 9 – RYBY ŚWIEŻE, MROŻONE, WĘDZONE.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4fe0b1c6-83f6-4308-bf6f-cebbcf146597
Biuletyn 551570-N-2020
Zamawiajacy nazwa Przedszkole Nr 49
Regon 72353627000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Skośna
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Bielsko-Biała
Zamawiajacy kod pocztowy 43-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 33 812 63 42
Zamawiajacy fax 33 812 63 42
Zamawiajacy email pm49@mzo.bielsko.pl
Adres strony url http://www.przedszkole49.bielsko.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia http://p49.bip.mzo.bielsko.pl/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://p49.bip.mzo.bielsko.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej, osobiście lub za pomocą operatora pocztowego lub kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Przedszkole nr 49, ul. Skośna 3, 43-300 Bielsko-Biała
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola nr 49 przy ul. Skośnej 3 w Bielsku-Białej w roku 2020 (sierpień - grudzień)
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa owoców i warzyw świeżych, jaj, mięsa i jego przetworów, owoców i warzyw mrożonych, produktów mleczarskich i olejów, produktów przemiału ziarna, różnych produktów spożywczych, pieczywa, ryb świeżych, mrożonych i wędzonych do stołówki Przedszkola nr 49, w roku 2020 (sierpień-grudzień) zgodnie z załącznikiem asortymentowo-cenowym dla poszczególnych części. Część nr 1 – OWOCE I WARZYWA ŚWIEŻE, Część nr 2 – JAJKA ,,L”, Część nr 3 – MIĘSO I JEGO PRZETWORY, Część nr 4 – OWOCE I WARZYWA MROŻONE, Część nr 5 –PRODUKTY MLECZARSKIE, OLEJE I TŁUSZCZE, Część nr 6 – PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA, SKROBI I JEJ PRODUKTÓW, Część nr 7 – RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE, Część nr 8 – PIECZYWO, Część nr 9 – RYBY ŚWIEŻE, MROŻONE, WĘDZONE.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że oferowane produkty spożywcze są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1541 z późn. zm.) - załącznik nr 6 do SIWZ. 2) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające wdrażanie bądź stosowanie wdrożonego systemu HACCP - załącznik nr 7 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta przetargowa (w oryginale) sporządzona na formularzu Oferta, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony Formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik nr 2.1-9 do SIWZ odpowiednio w zależności, której części dotyczy oferta. 3. Oświadczenie wykonawcy dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie z Częścią III pkt 5 ppkt 9 SIWZ – będzie ono stanowić załącznik do oferty – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie (np.: konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). 5. Upoważnienie (pełnomocnictwo) (w oryginale bądź potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii) do podpisania oferty, dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. 6. Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale), w formie pisemnej do oddania Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. 7. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do nin. SIWZ.
Znaczenie warunkow wykonawcow NIE DOTYCZY
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe NIE DOTYCZY
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe NIE DOTYCZY
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 dodatkowe informacje NIE DOTYCZY
IV 3 2 DodatkoweInformacje NIE DOTYCZY
IV 3 3 DodatkoweInfo NIE DOTYCZY
IV LicytacjeDodatkoweInformacje NIE DOTYCZY
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne zmiany umowy zawarte zostały we wzorze umowy
IV 6 1 sposob udostepniania NIE DOTYCZY
IV 6 1 srodki ochrony NIE DOTYCZY
IV 4 4 data 2020-06-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 - 3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), dalej „RODO”, Zamawiający jako administrator danych osobowych wypełnia obowiązek informacyjny związany ze zbieraniem danych osobowych bezpośrednio od osób fizycznych, których dane dotyczą, w celu związanym z nin. postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, informując Wykonawcę, że: 1) administratorem danych osobowych jest: Dyrektor Przedszkola nr 49 z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Skośna 3 telefon: 33 8126342 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Przedszkolu nr 49 jest Izabela Handzlik – nauczyciel P 49, dane kontaktowe: nr telefonu: 33 8126342, adres poczty elektronicznej: iod.pm49@mzo.bielsko.pl; 2) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola nr 49 przy ul. Skośnej 3 w Bielsku-Białej w roku 2020 (sierpień-grudzień) (z podziałem na części)”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843.), dalej „ustawa Pzp”; 5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; Uwaga: Zgodnie z art. 8a ust. 2 ustawy Pzp, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 97 ust. 1a ustawy Pzp, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; Uwaga: Zgodnie z art. 8a ust 3 ustawy Pzp, skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o których mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp. Zgodnie z art. 97 ust. 1b ustawy Pzp, skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; Uwaga: Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Zgodnie z art. 8a ust. 4 ustawy Pzp, wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2. Zgodnie z art. 8 ust. 5 ustawy Pzp, zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w Dziale VI ustawy Pzp, do upływu terminu do ich wniesienia. 3. Zgodnie z art. 8a ust. 6 ustawy Pzp, zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w nin. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. 4. Zgodnie z art. 8a ust. 7 ustawy Pzp, do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO, mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające pisemne upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności. 5. Zgodnie z art. 11 ust. 6a ustawy Pzp, w przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 RODO, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do zamawiającego. 6. Ponadto Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 13 RODO, w zamówieniach publicznych administratorem danych osobowych, obowiązanym do spełnienia obowiązku informacyjnego, jest również w szczególności: 1) Wykonawca – względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności: a) osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia; b) Podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną; c) Podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą; d) pełnomocnika Podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie); e) członka organu zarządzającego Podwykonawcy/podmiotu trzeciego, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK); 2) Podwykonawca/podmiot trzeci – względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał – dotyczy to w szczególności osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia. 7. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w nin. postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny, przewidziany w art. 13 RODO, względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny, wynikający z art. 13 RODO, nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami, zgodnie z art. 13 ust. 4 RODO. 8. Ponadto Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny, wynikający z art. 14 RODO, względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. 9. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił, określone w ppkt. 7 i 8, obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w nin. postępowaniu, zobowiązany jest do złożenia w nin. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a do nin. SIWZ.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część nr 1 – OWOCE I WARZYWA ŚWIEŻE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-08-03T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 2 do siwz) dla tej części
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część nr 2 – JAJKA ,,L”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-08-03T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 2 do siwz) dla tej części
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część nr 3 – MIĘSO I JEGO PRZETWORY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-08-03T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 2 do siwz) dla tej części
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część nr 4 – OWOCE I WARZYWA MROŻONE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15220000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-08-03T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis :Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 2 do siwz) dla tej części
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część nr 5 –PRODUKTY MLECZARSKIE, OLEJE I TŁUSZCZE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15430000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-08-03T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis :Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 2 do siwz) dla tej części
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część nr 6 – PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA, SKROBI I JEJ PRODUKTÓW
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15600000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-08-03T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 2 do siwz) dla tej części
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część nr 7 – RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-08-03T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 2 do siwz) dla tej części
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Część nr 8 – PIECZYWO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15811000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-08-03T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 2 do siwz) dla tej części
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Część nr 9 – RYBY ŚWIEŻE, MROŻONE, WĘDZONE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15332100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-08-03T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 2 do siwz) dla tej części
  

Criterion

Kryteria termin składania zamówienia na cząstkową dostawę
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria najniższa wartość cząstkowej dostawy
Znaczenie 30,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)