Dostawa artykułów biurowych dla Pogotowia Ratunkowego - 3 części

Publication date 2020-06-19
End date 2020-07-03 00:00:00
Instytucja Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 552333-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu w trakcie okresu realizacji umowy.
2. Przedmiotowe zamówienie podzielone jest na trzy (3) odrębne części:
Część I – załącznik nr 3.1 do SIWZ
Część II – załącznik nr 3.2 do SIWZ
Część III – załącznik nr 3.3 do SIWZ
Ilości i opis przedmiotu zamówienia zostały zawarte w formularzach wyceny stanowiących załączniki nr 3.1 – 3.3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6d4cf264-b28e-4849-9e47-f86b56c208de
Biuletyn 552333-N-2020
Zamawiajacy nazwa Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu
Regon 93220714200000
Zamawiajacy adres ulica Ziębicka
Zamawiajacy adres numer domu 34-38
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-507
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon +48717731563,
Zamawiajacy fax +48717731563
Zamawiajacy email m.paszulewicz@pogotowie-ratunkowe.pl,
Adres strony url http://www.pogotowie-ratunkowe.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.prww.linuxpl.info/index.php/aktualne-zp
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.prww.linuxpl.info/index.php/aktualne-zp
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres siedziby Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Ziębicka 34-38, 50-507 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów biurowych dla Pogotowia Ratunkowego - 3 części
Numer referencyjny ZP/PR/12/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu w trakcie okresu realizacji umowy. 2. Przedmiotowe zamówienie podzielone jest na trzy (3) odrębne części: Część I – załącznik nr 3.1 do SIWZ Część II – załącznik nr 3.2 do SIWZ Część III – załącznik nr 3.3 do SIWZ Ilości i opis przedmiotu zamówienia zostały zawarte w formularzach wyceny stanowiących załączniki nr 3.1 – 3.3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony mają prawo zmiany warunków umowy zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, w przypadku: 1) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku niewykorzystania wartości umowy, 2) zmiany cen brutto przy stałości wartości netto spowodowane zmianą stawki podatku VAT w związku ze zmianą obowiązujących przepisów. Cena może ulec zmianie odpowiednio o nową stawkę podatku VAT, 3) zmiany modelu/typu asortymentu określonego w załączniku nr 1 do Umowy w razie braku dostępności asortymentu na rynku lub zaprzestania jego produkcji za zgodą Zamawiającego w cenie ofertowej. 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity, Dz. U. z 2019 r. poz. 1010), jeżeli Wykonawca nie później, niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 uPzp, tj. m. in.: nazwy i adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności.
IV 6 1 srodki ochrony W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia odpowiedniego punktu druku formularza ofertowego. Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem: „tajemnica przedsiębiorstwa” i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić stosowne odsyłacze. Ponadto Wykonawca dołącza do oferty wyjaśnienie, w którym wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
IV 4 4 data 2020-07-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Ilości i opis przedmiotu zamówienia zostały zawarte w formularzu wyceny stanowiącym załącznik nr 3.1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Ilości i opis przedmiotu zamówienia zostały zawarte w formularzu wyceny stanowiącym załącznik nr 3.2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część III
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Ilości i opis przedmiotu zamówienia zostały zawarte w formularzu wyceny stanowiącym załącznik nr 3.3 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 90,00
  
Kryteria Składanie zamówień za pomocą witryny internetowej
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)