Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego oraz sprzętu komputerowego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa Szkoły Podstawowej na Osiedlu Górczyn”, Szkoła Podstawowa nr 20 z Oddziałami Integracyjnymi im. Bohaterów Westerplatte w Gorzowie Wlkp.

Publication date 2020-06-19
End date 2020-07-01 00:00:00
Instytucja SZKOŁA PODSTAWOWA NR 20 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. BOHATERÓW WESTERPLATTE W GORZOWIE WLKP.
Miejscowość GORZÓW WIELKOPOLSKI
Województwo lubuskie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 552365-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego oraz sprzętu komputerowego dla Szkoły Podstawowej nr 20 w Gorzowie Wielkopolskim.
2.Szczegółowy zakres/przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ oraz postanowienia zawarte w Projekcie umowy (Załącznik nr 8 do SIWZ).
3.Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy od daty dostawy, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych.
4.Oprogramowanie dołączone do zaoferowanego sprzętu komputerowego winno pochodzić z legalnego źródła dystrybucji oraz zapewniać jego legalne użytkowanie na terenie Polski.
5. Oferowany sprzęt nie może być produktem end of life (produkt EOL), czyli takim, którego produkcja została już zakończona i został on wycofany z kanału sprzedaży producenta.
6.Wykonawca dostarczy sprzęt własnym transportem, na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność do budynku Szkoły Podstawowej nr 20, w miejsca wskazane przez Zamawiającego, ul. Szarych Szeregów 7 w Gorzowie Wielkopolskim, w godzinach od 9:00 do 14:00 od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
7.Zamówienie obejmuje również rozładunek przedmiotu zamówienia w miejscu dostawy, wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, zmontowanie i uruchomienie sprzętu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a4f79dc0-2ad5-4304-85f5-95b73ec3feab
Biuletyn 552365-N-2020
Zamawiajacy nazwa SZKOŁA PODSTAWOWA NR 20 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. BOHATERÓW WESTERPLATTE W GORZOWIE WLKP.
Regon 21126051600000
Zamawiajacy adres ulica SZARYCH SZEREGÓW
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc GORZÓW WIELKOPOLSKI
Zamawiajacy kod pocztowy 66-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 9557229455
Zamawiajacy fax 957229455
Zamawiajacy email sp20@edu.gorzow.pl
Adres strony url www.sp20gorzow.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.sp20gorzow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sp20gorzow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sp20gorzow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawowa nr 20 z Oddziałami Integracyjnymi im. Bohaterów Westerplatte przy ul. Szarych Szeregów 7; 66-400 Gorzów Wielkopolski
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego oraz sprzętu komputerowego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa Szkoły Podstawowej na Osiedlu Górczyn”, Szkoła Podstawowa nr 20 z Oddziałami Integracyjnymi im. Bohaterów Westerplatte w Gorzowie Wlkp.
Numer referencyjny SP20.I.260.2.2020
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego oraz sprzętu komputerowego dla Szkoły Podstawowej nr 20 w Gorzowie Wielkopolskim. 2.Szczegółowy zakres/przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ oraz postanowienia zawarte w Projekcie umowy (Załącznik nr 8 do SIWZ). 3.Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy od daty dostawy, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych. 4.Oprogramowanie dołączone do zaoferowanego sprzętu komputerowego winno pochodzić z legalnego źródła dystrybucji oraz zapewniać jego legalne użytkowanie na terenie Polski. 5. Oferowany sprzęt nie może być produktem end of life (produkt EOL), czyli takim, którego produkcja została już zakończona i został on wycofany z kanału sprzedaży producenta. 6.Wykonawca dostarczy sprzęt własnym transportem, na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność do budynku Szkoły Podstawowej nr 20, w miejsca wskazane przez Zamawiającego, ul. Szarych Szeregów 7 w Gorzowie Wielkopolskim, w godzinach od 9:00 do 14:00 od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 7.Zamówienie obejmuje również rozładunek przedmiotu zamówienia w miejscu dostawy, wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, zmontowanie i uruchomienie sprzętu.
Cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp w wysokości do 20 % zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu podobnych dostaw jak w zamówieniu podstawowym w zakresie dostawy wyposażenia sprzętu multimedialnego, sprzętu dydaktycznego, wyposażenia.
Okres w dniach 45
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Zamawiający uzna warunek za spełniony w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie) wykonał należycie: - co najmniej dwie (2) dostawy, której przedmiotem była dostawa sprzętu komputerowego o minimalnej wartości 70 000,00 złotych każda. Wykonawca winien załączyć dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie, w szczególności, czy zostały wykonane zgodnie z przepisami i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP
Zakresie warunkow udzialu 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia 2. Pełnomocnictwa 3. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykaz dostaw wykonywanych nie wcześniej niż w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca dostawy i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane w zakresie wymaganym do spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane w sposób należyty.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości : 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia oferty. 3.Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 1)Pieniądzu - wadium zostanie uznane za wpłacone w terminie, jedynie pod warunkiem, że pieniądze znajdą się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium powinien być załączony do oferty; 2)Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)Gwarancjach bankowych; 4)Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r., poz. 310 ze zm.). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego: 23 1020 1967 0000 8002 0152 3240 z dopiskiem: „Wadium – wybór wykonawcy do realizacji zadania pn.: Oferta przetargowa: Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego, sprzętu komputerowego w ramach zadania pn. „ Rozbudowa Szkoły Podstawowej na Osiedlu Górczyn, Szkoła Podstawowa nr 20 z Oddziałami Integracyjnymi im. Bohaterów Westerplatte w Gorzowie Wlkp.”. 5.Oryginał wniesienia wadium w innej formie niż pieniężnej, należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie zamawiającego w Sekretariacie, a kopię wpiąć do oferty lub oryginał dołączyć do oferty w osobnej kopercie, a kopię wpiąć do oferty. 6.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7.Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać w swej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1)W zakresie aktualizacji danych Wykonawcy, 2)W przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa, odnoszących się do niniejszej umowy, 3)W przypadku wystąpienia wszelkich obiektywnych zmian, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym, 4)Wycofania z rynku lub zaprzestania produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę sprzętu. W takiej sytuacji Zamawiający może wyrazić zgodę na zamianę sprzętu będącego przedmiotem umowy na inny, o lepszych bądź takich samych cechach, parametrach i funkcjonalności pod warunkiem otrzymania oświadczenia producenta o zaprzestaniu produkcji i uzyskaniu akceptacji propozycji zmiany. Zmiana sprzętu nie może spowodować zmiany ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji oraz innych warunków realizacji umowy, 5)W przypadku wystąpienia siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. 3.Dopuszcza się zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: 1)Stawki podatku od towarów i usług, 2)Wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3)Zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne – jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
IV 4 4 data 2020-07-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:15
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)