GuidZP400 |
52d17258-b93b-42a9-b486-438c5b3992c0
|
Biuletyn |
554818-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum e-Zdrowia
|
Regon |
001377706
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Stanisława Dubois
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-184
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 5970927,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
wzp@csioz.gov.pl,
|
Adres strony url |
www.csioz.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
jednostka budżetowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.csioz.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.csioz.gov.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://miniportal.uzp.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę można złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego, ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa i zaadresować zgodnie z opisem przedstawionym w rozdziale X SIWZ.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wydrukowanie i dystrybucja ulotek informacyjnych oraz plakatów dla Centrum e-Zdrowia
|
Numer referencyjny |
WZ.270.133.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest Wydrukowanie i dystrybucja ulotek informacyjnych oraz plakatów dla Centrum e-Zdrowia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
Zamawiający przewiduje zastosowanie opcji, o której mowa w art. 34 ust. 5 ustawy PZP, przy czym gwarantowana część zamówienia wynosi 75% liczby poszczególnego asortymentu ulotek informacyjnych i plakatów wskazanych w tabeli w pkt 9 Opisu Przedmiotu Zamówienia stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, natomiast zamówienie opcjonalne wyniesie maksymalnie do 25% liczby poszczególnego asortymentu ulotek i plakatów wskazanych w tabeli pkt 9 Opisu Przedmiotu Zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
22140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-10T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ramach zleceń. Każde zlecenie będzie obejmowało różną liczbę ulotek informacyjnych lub/i plakatów oraz różny zakres formatów.
Termin realizacji pojedynczego zlecenia będzie wynosił maksymalnie do 10 dni roboczych od dnia zaakceptowania wydruków próbnych.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwa zamówienia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, obejmujące swoim zakresem druk i dostawę ulotek informacyjnych lub plakatów lub innych materiałów zakładających wydruk w kolorze na papierze o wartości co najmniej 170 000,00 zł brutto każde.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
a) wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane potwierdzające spełnianie warunków określonych w rozdz. V. 1.2.3. SIWZ - sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ;
2) w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia składają dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument winien być złożony w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.
3) oświadczenia wymienione w rozdziale VI pkt. 1 a) niniejszej SIWZ;
4) oświadczenie o udostępnianiu zasobów na zasadach określonych w art. 22 a ust.1 ustawy PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wymienione w rozdziale VI pkt. 1 b) niniejszej SIWZ (jeżeli dotyczy).
5) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty, składanej w formie elektronicznej, dołączyć stosowne pełnomocnictwo w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Do oferty składanej w postaci papierowej należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
6) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie stanowiące Załącznik nr 6 do SIWZ o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody w celu wykazania, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6 500,00 PLN (słownie złotych: sześć tysięcy pięćset 00/100) przed upływem terminu składania ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień Umowy, w następujących przypadkach:
1) gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania Umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy;
2) gdy zaistnieje uzasadniona potrzeby modyfikacji terminu wykonania Umowy lub jej zakresu, z przyczyn które nie były znane w chwili zawierania Umowy i których nie można było przewidzieć;
3) w wyniku zmian w strukturze lub organizacji Zamawiającego, mających wpływ na wykonanie Umowy;
4) gdy nastąpi zmniejszenie stawki podatku od towarów i usług na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia Umowy. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy będzie uwzględniać aktualną stawkę podatku od towarów i usług;
5) wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania Umowy, a które uniemożliwiają wykonanie Umowy zgodnie z jej treścią i celem;
6) w przypadku przerwy powyżej 10 dni roboczych w realizacji przedmiotu Umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego lub w przypadku zajścia okoliczności, które nie były znane w momencie wszczęcia postępowania i których nie można było przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania w zakresie terminu realizacji przedmiotu Umowy;
7) zmiana postanowień Umowy będąca następstwem zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, których uchwalenie lub zmiana nastąpiły po wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian postanowień Umowy;
8) zmiana przedmiotu Umowy w wyniku rezygnacji przez Zamawiającego z części prac lub w wyniku braku posiadania przez Zamawiającego środków finansowych na sfinansowanie wykonania Umowy zgodnie z pierwotnymi warunkami w przypadku zajścia okoliczności, które nie były znane w momencie wszczęcia postępowania i których nie można było przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania, przy czym wynagrodzenie Wykonawcy ulega odpowiedniemu zmniejszeniu;
9) w przypadku wystąpienia okoliczności przewidzianych w ar. 15r ustawy z dnia 31 marca 2020r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 568).
|
IV 4 4 data |
2020-07-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Zamawiający wymaga przedstawienia po 1 szt. próbek cyfrowego wydruku 5 projektów stanowiących Załącznik nr 10 do SIWZ w celu dokonania oceny w kryterium „jakość”.
2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu jej zawarcia, w wysokości 5 % wartości całkowitego wynagrodzenia brutto umowy.
|