Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i materiałów do sterylizacji

Publication date 2020-06-25
End date 2020-07-03 00:00:00
Instytucja 105. Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Żary
Województwo lubuskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 554837-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 336316009, 331910005, 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawę środków dezynfekcyjnych i materiałów do stery-lizacji
w ilościach i asortymencie określonych w załączniku nr 7- 14. Liczba zadań 8:
Zadanie nr 1 - Dezynfekcja rąk, skóry, błon śluzowych, narzędzi, powierzchni, endoskopów
Zadanie nr 2- Dezynfekcja skóry, jamy ustnej oraz pola operacyjnego
Zadanie nr 3 - Dezynfekcja rąk, powierzchni, narzędzi i wyrobów medycznych
Zadanie nr 4 - Urządzenia do dezynfekcji
Zadanie nr 5 - Środki dezynfekcyjne do urządzenia Nocospray oraz zestaw ochrony biologicznej
Zadanie nr 6- Dezynfekcja rąk, powierzchni, narzędzi i wyrobów medycznych
Zadanie nr 7 - Środki do sterylizacji plazmowej
Zadanie nr 8 - Materiały do kontroli poprawnej sterylizacji
2. Szczegółowy asortyment oraz ilości przedmiotu zamówienia określają załączniki – formularze asortymentowo-cenowe.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e731853e-ec7c-4cce-beb8-c85e111ea655
Biuletyn 554837-N-2020
Zamawiajacy nazwa 105. Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 97032797400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Domańskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Żary
Zamawiajacy kod pocztowy 68-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 684 707 874
Zamawiajacy fax 684 707 874
Zamawiajacy email przetargi@105szpital.pl
Adres strony url www.105szpital.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.105szpital.pl
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i materiałów do sterylizacji
Numer referencyjny Znak sprawy: 105.KSzWzP SP ZOZ - DZP-2612-23-2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawę środków dezynfekcyjnych i materiałów do stery-lizacji w ilościach i asortymencie określonych w załączniku nr 7- 14. Liczba zadań 8: Zadanie nr 1 - Dezynfekcja rąk, skóry, błon śluzowych, narzędzi, powierzchni, endoskopów Zadanie nr 2- Dezynfekcja skóry, jamy ustnej oraz pola operacyjnego Zadanie nr 3 - Dezynfekcja rąk, powierzchni, narzędzi i wyrobów medycznych Zadanie nr 4 - Urządzenia do dezynfekcji Zadanie nr 5 - Środki dezynfekcyjne do urządzenia Nocospray oraz zestaw ochrony biologicznej Zadanie nr 6- Dezynfekcja rąk, powierzchni, narzędzi i wyrobów medycznych Zadanie nr 7 - Środki do sterylizacji plazmowej Zadanie nr 8 - Materiały do kontroli poprawnej sterylizacji 2. Szczegółowy asortyment oraz ilości przedmiotu zamówienia określają załączniki – formularze asortymentowo-cenowe.
Cpv glowny przedmiot 33631600-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia-wg wzoru stanowiącego za-łącznik nr 3 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia-wg wzoru stanowiącego za-łącznik nr 3 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia-wg wzoru stanowiącego za-łącznik nr 3 do SIWZ
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktual-nych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów z zastrzeżeniem art. 26 ust. 6 ustawy Pzp a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu po-twierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 5 pkt. 1 ustawy Pzp. UWAGA! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wyko-nawców. b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wyko-nawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należ-ności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. UWAGA! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców. c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Spo-łecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwier-dzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z wła-ściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzyw-nami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
Inne dokumenty niewymienione Załącznik nr 1- Formularz oferty , Załącznik nr 2 - oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania, Załącznik nr 3 - oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu, Załącznik nr 5 - oświadczenie , Formularze asortymentowo-cenowe załączniki 7-14 - W przypadku wykonawców występujących wspólnie – pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale V niniejszej SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana umowy jest dopuszczalna pod warunkiem, że jest ona korzystna dla Zamawiającego. 2. Zmiana umowy może dotyczyć: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy. c) w zakresie jakości (na wyższą) zaoferowanych produktów przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, d) wielkości opakowania zbiorczego zaoferowanego produktu przy zachowaniu lub obniżeniu ce-ny jednostkowej, e) numery katalogowego produktu, f) nazewnictwa produktu, g) produktu w przypadku, np. wycofania jednego produktu i wprowadzenia nowego produktu na rynek przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, h) przedmiotu zamówienia, gdy zaszły okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE Możliwa jest zmiana postanowień umowy w zakresie wynagrodzenia w związku ze zmianą: a) stawki podatku od towarów i usług(VAT). ZMIANY RZUTUJĄCE NA ZMIANE TERMINU WYKONANIA a) działania osób trzecich uniemożliwiające wykonanie dostaw, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron b) przedłużająca się procedura przetargowa
IV 4 4 data 2020-07-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dezynfekcja rąk, skóry, błon śluzowych, narzędzi, powierzchni, endoskopów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dezynfekcja rąk, skóry, błon śluzowych, narzędzi, powierzchni, endoskopów
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dezynfekcja skóry, jamy ustnej oraz pola operacyjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dezynfekcja skóry, jamy ustnej oraz pola operacyjnego
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dezynfekcja rąk, powierzchni, narzędzi i wyrobów medycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dezynfekcja rąk, powierzchni, narzędzi i wyrobów medycznych
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Urządzenia do dezynfekcji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33191000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Urządzenia do dezynfekcji
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Środki dezynfekcyjne do urządzenia Nocospray oraz zestaw ochrony biologicznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Środki dezynfekcyjne do urządzenia Nocospray oraz zestaw ochrony biologicznej
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dezynfekcja rąk, powierzchni, narzędzi i wyrobów medycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dezynfekcja rąk, powierzchni, narzędzi i wyrobów medycznych
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Środki do sterylizacji plazmowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Środki do sterylizacji plazmowej
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Materiały do kontroli poprawnej sterylizacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Materiały do kontroli poprawnej sterylizacji
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostaw cząstkowych
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)