Rozbudowa infrastruktury macierzowej na potrzeby Centralnego Systemu Backupu i Odtwarzania (CSBiO)

Publication date 2020-06-25
End date 2020-07-07 00:00:00
Instytucja Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 554643-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302331411
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.2. Przedmiotem zamówienia jest
3.2.1 rozbudowa infrastruktury pamięci masowej Zamawiającego obejmująca w szczególności: dostawę w ramach zamówienia podstawowego oraz w ramach prawa opcji przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego określonych urządzeń (zwane również dalej „dostawą”) oraz ich instalację i konfigurację w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, (zwane również dalej „wdrożeniem”) zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do umowy "szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” (SPOZ)
3.2.2 udzielnie gwarancji i świadczenie serwisu naprawczego (w tym udzielenie wsparcia/pomocy technicznej) przez producenta sprzętu na dostarczone przez Wykonawcę, w ramach rozbudowy infrastruktury pamięci masowej Zamawiającego, o której mowa w pkt. 3.2.1, urządzenia wraz z oprogramowaniem układowym i narzędziowym, zwane dalej „urządzeniami” zgodnie z zakresem i w okresie o których mowa w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ.
3.2.3 Przedmiot umowy będzie realizowany w ramach zamówienia podstawowego oraz w ramach prawa opcji. W ramach zamówienia podstawowego Wykonawca dostarczy zainstaluje i skonfiguruje jedną macierz dyskową zgodną z SOPZ. W ramach prawa opcji Wykonawca po złożeniu zlecenia przez Zamawiającego dostarczy, zainstaluje i skonfiguruje drugą macierz dyskową zgodną z SOPZ.
Prawo opcji będzie realizowane na podstawie zlecenia Zamawiającego złożonego najpóźniej do 31.12.2020 r.
3.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zastrzega sobie, że zamówienie określane jako „prawo opcji” jest uprawnieniem a nie zobowiązaniem zamawiającego. Wykonanie przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji uzależnione jest od faktycznych potrzeb zamawiającego i jego możliwości finansowych. Brak wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie prawa opcji nie rodzi żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy.
3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania do niego znajdują się w projekcie umowy (wraz z jej załącznikami) stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ.
3.5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał w okresie realizacji umowy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia wynoszącą co najmniej 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) – zgodnie z §14 Projektu umowy (Załącznik nr 8 do SIWZ) Wykonawca, w ciągu 3 (trzech) dni po zawarciu umowy, przedstawi Zamawiającemu potwierdzenie zawarcia ww. ubezpieczenia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7410da92-f231-4b31-98da-f383ddbad796
Biuletyn 554643-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
Regon 22287361000000
Zamawiajacy adres ulica Namysłowska
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-304
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 777 90 23,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email cui@cui.wroclaw.pl,
Adres strony url bip.cui.wroclaw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Informacje dodatkowe zamawiajacy Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych Administrator Danych Osobowych (ADO) Administratorem Twoich danych osobowych jest Gmina Wrocław - Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu. Możesz się z nami skontaktować w następujący sposób: • listownie na adres: ul. Namysłowska 8, 50-304 Wrocław • przez e-mail: sekretariat@cui.wroclaw.pl • telefonicznie: +48 71 777 90 32 Inspektor Ochrony Danych Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych. Inspektor to Osoba, z którą możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Twoich danych osobowych oraz korzystania z przysługujących Ci praw związanych z przetwarzaniem danych. Możesz się z nim kontaktować w następujący sposób: • listownie na adres: ul. Namysłowska 8, 50-304 Wrocław • przez e-mail: iod@cui.wroclaw.pl • telefonicznie: +48 71 777 90 32. Cele przetwarzania Twoich danych osobowych Będziemy przetwarzać Twoje dane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Obowiązek podania przez Ciebie danych osobowych bezpośrednio Ciebie dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; Podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO oraz ustawy Pzp Okres przechowywania Twoich danych osobowych Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu przez minimum 5 lat, następnie Archiwum Państwowe po ekspertyzie dokumentów może podjąć decyzję o ich zniszczeniu lub przekwalifikować na kategorię A i wtedy Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu przez 25 lat od stycznia kolejnego roku po zakończeniu Twojej sprawy a następnie zostaną przekazane do Archiwum Państwowego we Wrocławiu, gdzie będą przetwarzane wieczyście. Odbiorcy Twoich danych osobowych Twoje dane zostaną udostępnione podmiotom lub osobom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Twoje prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych Przysługują Ci następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych: • prawo dostępu do Twoich danych osobowych na podstawie art. 15 RODO, • prawo żądania sprostowania i uzupełnienia niekompletnych Twoich danych osobowych na podstawie art. 16 RODO 1, • prawo żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych na podstawie art. 18 RODO z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 2, W odniesieniu do Twoich danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. Aby skorzystać z powyższych praw, skontaktuj się z Inspektorem Ochrony Danych (dane kontaktowe powyżej). Prawo wniesienia skargi W przypadku nieprawidłowości przy przetwarzaniu Twoich danych osobowych, przysługuje Ci także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Wyjaśnienie1: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. Wyjaśnienie2: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Wszystkie informacje na temat przetwarzania danych osobowych i praw podmiotu danych można znaleźć na stronie BIP www.bip.cui.wroclaw.pl w zakładce - Ochrona Danych Osobowych. Zgodnie z ustawą z dnia 21 lutego 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w związku z zapewnieniem stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)- dalej ”RODO” Zamawiający informuje, że: a) w przypadku gdy wykonanie obowiązków zamawiającego w związku z realizacja prawa osoby, której dane dotyczą, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (prawo dostępu do danych): - w trakcie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie nin. zamówienia publicznego. - po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO (prawo do ograniczonego przetwarzania danych), nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie nin. zamówienia. Wszystkie informacje na temat przetwarzania danych osobowych i praw podmiotu danych można znaleźć na stronie BIP www.bip.cui.wroclaw.pl w zakładce - Ochrona Danych Osobowych.
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.cui.wroclaw.pl/?app=przetargi
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://cui-pzp.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie pisemnej. Adres: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu, ul. Namysłowska , 50-304 Wrocław, Sekretariat IV piętro
Nazwa nadana zamowieniu Rozbudowa infrastruktury macierzowej na potrzeby Centralnego Systemu Backupu i Odtwarzania (CSBiO)
Numer referencyjny CUI-ZZ.3200.11.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 3.2. Przedmiotem zamówienia jest 3.2.1 rozbudowa infrastruktury pamięci masowej Zamawiającego obejmująca w szczególności: dostawę w ramach zamówienia podstawowego oraz w ramach prawa opcji przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego określonych urządzeń (zwane również dalej „dostawą”) oraz ich instalację i konfigurację w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, (zwane również dalej „wdrożeniem”) zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do umowy "szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” (SPOZ) 3.2.2 udzielnie gwarancji i świadczenie serwisu naprawczego (w tym udzielenie wsparcia/pomocy technicznej) przez producenta sprzętu na dostarczone przez Wykonawcę, w ramach rozbudowy infrastruktury pamięci masowej Zamawiającego, o której mowa w pkt. 3.2.1, urządzenia wraz z oprogramowaniem układowym i narzędziowym, zwane dalej „urządzeniami” zgodnie z zakresem i w okresie o których mowa w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. 3.2.3 Przedmiot umowy będzie realizowany w ramach zamówienia podstawowego oraz w ramach prawa opcji. W ramach zamówienia podstawowego Wykonawca dostarczy zainstaluje i skonfiguruje jedną macierz dyskową zgodną z SOPZ. W ramach prawa opcji Wykonawca po złożeniu zlecenia przez Zamawiającego dostarczy, zainstaluje i skonfiguruje drugą macierz dyskową zgodną z SOPZ. Prawo opcji będzie realizowane na podstawie zlecenia Zamawiającego złożonego najpóźniej do 31.12.2020 r. 3.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zastrzega sobie, że zamówienie określane jako „prawo opcji” jest uprawnieniem a nie zobowiązaniem zamawiającego. Wykonanie przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji uzależnione jest od faktycznych potrzeb zamawiającego i jego możliwości finansowych. Brak wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie prawa opcji nie rodzi żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania do niego znajdują się w projekcie umowy (wraz z jej załącznikami) stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. 3.5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał w okresie realizacji umowy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia wynoszącą co najmniej 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) – zgodnie z §14 Projektu umowy (Załącznik nr 8 do SIWZ) Wykonawca, w ciągu 3 (trzech) dni po zawarciu umowy, przedstawi Zamawiającemu potwierdzenie zawarcia ww. ubezpieczenia.
Cpv glowny przedmiot 30233141-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 50
Informacje na temat katalogow 4.1. Termin realizacji umowy, w zakresie wskazanym w § 1 ust. 1 pkt. 1 Umowy - zgodnie ze złożoną ofertą. Termin realizacji dostawy i wdrożenia jest kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej. Właściwy termin zostanie wprowadzony do zawartej umowy na podstawie deklaracji zawartej w ofercie wybranego Wykonawcy. Termin nie może być dłuższy niż 50 dni od dnia zawarcia umowy w ramach zamówienia podstawowego i 50 dni od dnia złożenia Zlecenia w ramach prawa opcji. 4.2. Okres realizacji umowy, w zakresie wskazanym w oraz § 1 ust 1 pkt 2 umowy - zgodnie ze złożoną ofertą. „Wsparcie” tj. Gwarancja i wsparcie/pomoc techniczna/rękojmia stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej. Właściwy okres zostanie wprowadzony do zawartej umowy na podstawie deklaracji zawartej w ofercie wybranego Wykonawcy, przy czym minimalny okres wparcia to 5 lat od daty dostawy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie tj. Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali należycie co najmniej: dwie dostawy macierzy lub dwie rozbudowy macierzy lub jedną dostawę macierzy i jedną rozbudowę macierzy o wartości co najmniej 150.000,00 zł netto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) każda dostawa/rozbudowa Uwaga! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy jeden Wykonawca samodzielnie wykaże spełnienie warunku udziału w postępowaniu. Doświadczenia nie sumuje się, co oznacza że Zamawiający nie uzna warunku za spełniony w przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub wykonawca i podmiot na zasoby którego wykonawca się powołuje, wskażą po jednej wykonanej dostawie/rozbudowie. W przypadku złożenia przez Wykonawcę (w celu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu) oświadczeń lub dokumentów zawierających dane wyrażone w walucie innej niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP obowiązujący w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – potwierdzające spełnienie warunku opisanego w rozdziale 5 pkt 5.2.3. SIWZ – wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Dowodami, o których mowa w zdaniu poprzednim, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; UWAGA: w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 6.4. Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, w formie pisemnej oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór – Załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art.89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp. Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert wyznaczonej przez Zamawiającego w SIWZ. Wymagania dotyczące wadium znajdują sie w rozdziale 8 SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której zostanie dokonany wybór Wykonawcy, zgodnie z § 8 projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ .
IV 4 4 data 2020-07-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Wsparcie (W)
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Termin realizacji (T)
Znaczenie 33,00
  
Kryteria Cena brutto (C)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Kompatybilność ze STOR2RRD (K)
Znaczenie 2,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)